Siden jeg røg ud med QQ vs KK tidligt på FT for en uge siden har jeg forsøgt at spille den et par gange mere, har klaret mig ok men løbet ind i nogle uheldige hænder på dumme tidspunkter. I dag skulle den så lige prøves igen. Det kører genialt og jeg spiller mit a-game. Sidder med 55bb og det hele kører bare. Jeg samler KK op i bb. UTG der er lowstack gayraiser. CO som jeg lige har taget en pæn pot fra gør det til 4bb. Jeg gør det til 14bb. UTG folder. CO går insta all-in for 30bb og jeg caller. Fjolset virker stolt 66 frem (!??!??!??!?!?!?!?!??!?!??!??!?!??!?!?!?!???!??!??!???!?!) og spiker 6eren.
Jeg smadrer alt hvad jeg kan komme i nærheden af og sidder ellers bare og steamer. Har dog 25bb tilbage. Blinds stiger hånden efter og 2 hænder senere på et nyt bord samler jeg QQ op. Great tænker jeg da UTG har raiset. Jeg smider bare de nu 15bb ind til midten og UTG viser KK frem. Jeg får ingen hjælp og er ude. Fra top20 til ude indenfor 3 hænder og samme måde som sidste FT. FUCK FUCK FUCK jeg er pissed.
Det skulle bare ud.
Tud ja! fra 100k på mansion.
06-02-2007 21:04
#1|
0
06-02-2007 21:22
#2|
0
Op på hesten igen :) du blev vel rimelig glad for co's move indtil 6'eren kom?
06-02-2007 21:23
#3|
0
ja du skal jo have den obligatoriske kiks....
www.kinagrill.dk
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!