Hej, søger et par heste til nogle turbos imorgen aften. Det drejer sig om følgende tours:
20.30 $4.40 - $10k gtd.
21.00 $2.70 - Knockout $4k gtd.
21.00 $5.50 - $20k gtd.
I alt: $12.60
Krav:
- Du skal føle dig komfortabel i turbos
- Du skal tør spille og ikke vente på gode kort, så du blinder dig ned i ingenting
- Du skal tør tage chancer og ikke være bange for at lave vilde herospil, selvom du er staket
- Du skal skrive dit Stars nick i din ansøgning
Deal er 55/45 til mig efter buy in, dog 50/50 ved tilfælde af FT.
Bare søg - forbeholder mig retten til ikke at vælge.
Mvh.
Steffen
Turbo-basser til 26/10-11 PokerStars kl. 20.30
Lige noget for mig. Spiller på en deal pt hvor jeg mest spiller turbo.Jeg har dog ikke lavet nogle cash i nu men har også gået efter FT så spillet min chance.:)
Det er netop det jeg forstår i dit oplæg at du ikke vil have en der kun venter på gode kort for så at tabe AK vs 22. Vil ud over det ikke spille andet.
Er desværre ikke vindene men der er også en kæmpe varians i +2000 tours og bliver som regl suget før det bliver sjovt.
Så søger du en der går efter FT og ikke bare ITM kan jeg være din dark horse ;)
U_sug_me opr
spiller også gerne med et bedre cut i dit favør 65/35 ft 55/45 :)
Ps Fedt at du skriver
- Du skal føle dig komfortabel i turbos
- Du skal tør spille og ikke vente på gode kort, så du blinder dig ned i ingenting
- Du skal tør tage chancer og ikke være bange for at lave vilde herospil, selvom du er staket
- Du skal skrive dit Stars nick i din ansøgning
gl
Spørgsmål.
Hvad tid vælger du. (sidder ikke foran skærmen hele tiden) :)
Vælger nok kl. 18, så folk lige har tid til at planlægge deres aften.
Indtil videre er MrPingo og knuser på.
Jeg vælger måske også de sidste der har søgt, kommer an på, hvordan pokere kører op imod kl. 18. :-)
jeg er klar :) har en sejr i 4.40$ turbo touren tilbage i 2010 :)
OPR
zinkha-punk
Resten er på. Lukket.
MrPingo, du opretter lige railtråd. Vil have bust-hånd som eneste krav i ALLE toursne. Resten er op til jer selv.
M/R :) ty
Takker for chancen.
Jeg er først ved commen, lige inden første turneringsstart, men skulle dog sagtens kunne nå det, hvis det ikke er tilfældet, sender jeg selvfølgelig indskuddet tilbage.