Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 4: Hero ( $488.75 USD )
Seat 5: yysgys ( $526.10 USD )
Seat 2: The__Bomb ( $511 USD )
Seat 1: krasssavec ( $396 USD )
Seat 3: fnx94wg6 ( $86 USD )
Seat 6: Villain ( $400 USD )
krasssavec posts small blind [$2 USD].
The__Bomb posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♥ 8♥ ]
fnx94wg6 folds
Hero raises [$14 USD]
yysgys folds
Villain calls [$14 USD]
krasssavec folds
The__Bomb folds
** Dealing Flop ** [ 9♥, 3♠, 2♦ ]
Hero bets [$26 USD]
Villain calls [$26 USD]
** Dealing Turn ** [ 5♣ ] Pot: $~80
Hero checks
Villain bets [$60 USD]
Hero raises [$144 USD]
Han er 19/14/3 og regular, det virker som om han spiller nogenlunde, dog uden at være chef. Jeg tror han respekterer mit lidt aggro TAG spil og jeg mindes ikke at have været out of line imod ham.
Jeg tror han floater mig med en del hænder, og jeg synes hans turn bet polariserer hans range ganske betragteligt..
Hvad siger i?
Turn CR bluff NL400
Hvilke hænder ville du ellers CR turn med?
Tager du denne linje med sets?
Når du CR turn så lad være med at gaye den. Sæt et ordentligt raise ind. $200ish to go imo.
Jeg CR med sets og overpairs her, i øvrigt tror jeg Shania er irrelevant eftersom vi har spillet så lidt sammen.
Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil raise mere?
Jeg kan ikke forstå du ikke vil raise mere?
Hvis villain caller $144 bettet caller han også $180-200ish. Og vi må gå ud fra at du laver dette move langt oftere end du bluffer her. Ergo må strømlining af din linje betyde at vi better $200 i dette spot også.
Kan godt være jeg er way off, men jeg vil gerne høre argumenterne.
Desuden ved jeg ikke om jeg kan lide denne linje med overpar. Hvad skal betale?
Hvis jeg har et bluff er det mere profitabelt at raise mindre såfremt jeg har samme FE. Det mener jeg er gældende her.
Hvis jeg har en hånd kan jeg stadig beskytte den mod draws (typisk meget få outs) og jeg er alligevel i stand til at få alle pengene ind på river.
Ergo kan det bedst betale sig at raise lavt. Denne balance er dog næsten lige meget eftersom han ikke kender mig særlig godt. Derfor forventer han sandsynligvis at jeg har en standard TAG range i dette spot.
Eftersom en std TAG har gode hænder langt oftere i dette spot end dårlige vil jeg mene jeg har en del FE, det hjælper også at jeg mener han bluffer relativt ofte fordi han har floatet mig på floppet. Jeg tror samtidig at han checker en del 1-par hænder bag for potcontrol/induce.
Når jeg gør det med overpairs er det typisk fordi jeg tror han floater rigtig meget, dermed er det den bedste måde at få value på - at lade ham bluffe. Det betyder ikke helt så meget hvad der kan betale selvom det da ikke er unormalt at se TT eller 9x.
@bet polariserer hans range ganske betragteligt.
Hvad mener du hans range er her?
Synes det er fint til afveksling under forudsaetningen af han sandsynligvis floater dig en del.
Du check folder vel, hvis han caller?
Hvis jeg bliver floatet meget er jeg dog mere tilbojelig til at oge min second barrels frekvens.
Jeg kan godt lide det.. Havde selv raiset til 160-170 istedet. At raise til over 180 er overkill.
Jeg kan ikke lide at CR'e OPs her. Jeg tror din range er 53, 46, sets og air, set med villains øjne.
Kan ikke lide. Du er for tit oppe mod en stærk hånd. Havde der været et drawish board på floppet og action kører på samme måde, så synes jeg det er et super spil. Marginale hænder vil ofte raise på floppet her, så det eneste du er oppe mod er tit air/nuts.
Helt ude i hampen at tage den linje som et bluff uden at kende sin modstander virkeligt godt. Generelt ikke noget der kan anbefales på NL400.