Turn semibluff NL600

#1| 0

Hero har spillet frisk til og har masser af skrub. Har vist et par store både flopbluffs og riverbluffs op inden for de seneste 3 orbits.

En hurtig afstemning! Hvad er det værste træk i følgende hånd?

a) Preflop callet
b) Flop callet
c) Turn pushet
d) Flop checket

NL600 Ladbrokes
Active Players 6
grus (D) (850)
kenneta (6,5K) SB $3.00 7, T
jenna21 (600) BB $6.00

Preflop:
Grus bets 36, kenneta calls, jenna calls, downtoriver calls

Total Pot $150.00

Flop
A, 6, 2

kenneta checks, Grus bets 150, kenneta calls

Total pot 450

Turn
T

kenneta bets all in

18-12-2006 00:07 #2| 0

det værste træk r dit flop-call

Fold eller raise.

18-12-2006 00:09 #3| 0

nice stack

18-12-2006 00:23 #4| 0

Turn push -> Preflop call -> Flop call -> Flop check

Edit: I rækkefølge fra venstre til højre, startende med det værste

18-12-2006 02:31 #5| 0

Fold PF. Du er OOP og har både skidt absolut og relativ position med en hånd der er ret svag og skal spilles i position hvis den skal være profitabel.

Det ser ud til at du har udeladt en del af action, men så vidt jeg kan se better villain pot ud i 3 modstandere på floppet. Dette er et tegn på ret stor styrke da det er sjældent at folk c-better med luft i en 4 way pot. Jeg har svært ved at se hvordan du kan calle flop bettet profitabelt OOP, hvilket er en rigtig god grund til at folde PF.

Jeg tror dit turn skub har meget lidt folding equity. For det første vil din linje for villain se rimelig utroværdig ud. For det andet har du været meget aktiv og vist flere bluffs op, og for det tredje har villain ret tydelig vist at har en stærk hånd, og T virker nok ikke videre skræmmende for ham.

18-12-2006 02:34 #6| 0

A og C

18-12-2006 02:47 #7| 0

Altså det er lidt over mit limit, men jeg vil da tillade mig at dømme preflop callet som værende helt galt.
Calle et 6xBB raise fra SB med 107s med en til at acte bagved, og ude af position hele hånden giver bare ingen mening for mig.

Grundet det du selv nævner og hvad der tidligere i tråden også er skrevet, så mener jeg også det er meget forkert at pushe turn.

Af nogle af de samme grunde kan det egentlig også være ret -EV at leade det flop, da du ofte vil blive raised kraftigt og være tvunget til at smide alligevel.

Mener også at det er et fold på floppet, og jeg er slet ikke tilhænger af at rode sig ud sådan noget med så svag en hånd ude af position.

Men syg stack, jeg gætter på dit skrub har gjort dig lidt for frisk :-)

Kort: (A) værste træk og den er skyld i andre fejl som især(C)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar