Bordet startede fuldt, men kun os to er tilbage nu. Villain sad med 350+ så vidt jeg husker og virker til at være gået på semitilt.
Han betaler ret så light af til VBs, på trods af jeg intet sjov har vist op.
Han har et par måttet folde river efter pot bet både ip og oop, så er i hvert fald lidt sane stadigvæk, i forhold til at kunne folde that is.
Han spiller en rimelig CS gang plo og flere gange har jeg checket river til ham for at induce et bluff, men det er kun få gange dette er lykkedes.
Han er helt tosset med at calle floppet og har en note på ham der hedder "Ik pjattet med at folde". Altså caller han rigtig mange flops og turns for den sags skyld.
Nå, men hånden... Hvad gør vi på turn? Og hvorfor?
BossMedia Game #1224389365: Table Table OH 162 - $0.50/$1.00 - Pot Limit Omaha - 10:59:27 - 2008/09/05
Seat 2: Balthezar ($270.37)
Seat 4: erniegota ($215.40)
Balthezar posts the big blind of $1.00
erniegota posts the small blind of $0.50
erniegota is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Balthezar [6♠ J♥ T♠ 3♥
erniegota calls $1.00
Balthezar raises $3.00
erniegota calls $3.00
*** FLOP *** [6♣ 8♣ 8♠
Balthezar bets $4.50
erniegota calls $4.50
*** TURN *** [6♣ 8♣ 8♠ [6♥
Balthezar ???
Turn spot med trips plo100
moving on...
Balthezar checks
erniegota bets $15.00
Mig??
Call, du er foran hans range her... Han kan sagtens have en 8 men os sagtens have float, draw, overpar etc etc
på opfordring.. næste street...
Balthezar checks
erniegota bets $15.00 INSTA
Balthezar calls $15.00
*** RIVER *** [6♣ 8♣ 8♠ 6♥ [5♦
Balthezar checks
erniegota bets $45.00 INSTA
Balthezar ???
Ligner i min verden et meget nemt fold på river. Kan ikke se nogen grund overhovedet til man ikke skulle tro på han har mindst en 8er :)
Gah, ender sku nok med et fold... Hvis du siger han er en CS er det meget sjældent han har skum her
Tnækte det samme.. synes bare at den faktor at han i den grad var på røven HU og intet virkede for ham og han ingen pots tog ned osv talte for et call, da min hånd var underreppet.
Ved ikke om det er for marginalt et grundlag at finde et call frem med?
Kan godt se at det er supermarginalt når jeg nu beskriver ham som værende passiv og CS.
Lader den lige være åben, for vil rigtig gerne høre om det er alle der mucker den og om der er anden kritik til de andre streets.