Stacks pre:
Hero: 4500
Straddler: 10.000ish
Knappen: 2300
I en straddlet pot åbner hero til 200 i cut-off med OJo og får kald fra knappen og straddler.
Flop 8Q5r pot 650
Straddler checker til mig og jeg cbetter 350
Knappen kalder og Straddler folder
Turn Qx pot 1350
Jeg better 750
Knappen kalder
River blank 2'er pot 2850
Jeg går semi i tanken om hvorvidt jeg skal valuebet denne river eller ej. Villain sidder med 1000kr bag.
Mine tanker går på, at jeg ikke kan sætte hero på en dårligere hånd end min, der kalder river. Vi har ikke historik med villain, men har siddet ved bordet sammen i en times tid, han har ikke lavet nogle vanvittige ting, og virker til at have spillet ok stramt.
Det eneste jeg kan sætte ham på, som er dårligere end min hånd, der vil kalde på flop og turn er 1010, J10, J9, 109 og Qx med dårligere kicker end min. Jeg blokker dog alle J-kombinationer og kan ikke se ham kalde et river valuebet med nogle af de andre hænder. Udelukker AA, KK, JJ da jeg vurderer ham til at 3-bette disse pre-flop.
Hvad tænker PN, valuebetter i her, eller checker i den bare ned? Føler aldrig kalder med dårligere, udover QX med laver kicker, som jeg har svært ved at se ham kalde pre med.
Det er min første post fra et live game, så i må lige melde ind om jeg mangler noget.