Fredag spiller vi 300+30 og lørdag 200+20 I FPK fredag starter vi klokken 17 og lørdag kloken 15.
I odense C
Du kan tilmelde dig på vorees hjemmeside aksuited.dk
Der er plads til 48 spillere i vores gamle lokaler.
smmfd
Turnering den 2-3/12 Odense
håber vi får fyldt da det måske er sidste gang i disse lokaler...........
Top.................
Der er stadig mulighed for at tilmelde dig vores turnringer. ;-)
Fredag 300+30
lørdag 200+20
Smmfd
aksuited.dk
Der er stadig mulighed for at tilmelde dig vores turnringer. ;-)
Fredag 300+30 kl 1700
lørdag 200+20 kl 1500
Hej Kiehn. Hvor er jeres lokaler og hvor mange har indtil videre tilmeldt sig fredag?
hej junior. Pt er det tilmeldt det der står på hjemmesiden + nogle pr telefon. vi har aldrig været under 20 så regner bestemt med. håber da og se dig.
Jeg kan ikke se det på aksuited...
Hehe nu kan jeg -Skulle lige lave et login først..
Jeg vil lige forsøge at finde tid til at komme og banke jer ;-)
lyder godt. du skal være velkommen
husk og tilmelde dig.
Og jeg modtager stadig forslag til forbedringer til siden.
Admin/smmfd
Når I nu tlbyder jer som arrangører af pokerturneringer for virksomheder og gerne vil fremstå som seriøse udadtil (håber jeg da I vil), synes jeg lige i skal rette diverse stavefejl på hjemmesiden, da det giver et meget dårligt førstehåndsindtryk.
Tak. skal ske, der var ellers en der skulle ha rettet alle de fejl der er, da jeg ikke staver til UG ;-)
Så har Fyns største og bedste poker klub fået nye lokale, med plads til 500 mennester, ja du hørte rigtigt 500.
I kan tilmelde jeg vores turnring i morgen på 40949841.
hvis i ikke har gjort det på nettet
ses
Hjemmesiden er ikke 100 % klar endnu da vi har haft en masse arbejde med at finde lokaler og at finde sponsorer.
da vi nu har fundet lokaler og de fleste sponsorer skal vi da nok rette de stavefejl der er, for dem der går meget op i det.
Men vi er seriøse med vores poker klub men mangler nok lidt seriøsitet angående vores gramatik.
Og ja vores nye lokaler er guld.
tv over alt så man kan følge med hele tiden, poker borde,gode chips, billige øl og vand som nok har været vores image fra starten
Så er jeg tilmeldt som nr 21... Andre herinde fra derkommer? (udover Kiehn og smmfd ;-)