Til venner her i staking forum.
Skulle man have lyst og interesse, for trafiksikkerhed vil der i aften være et indslag i TV-Avisen på DR1 omkring "Stærekasser", her skulle der gerne komme et lille smølfespark fra mig til vores Justitsmininster :)
Måske vores sag kunne gå hen og blive en ny "Fond" hvor det indsamlede ville gå til oplysning, og en endnu større indsats for at skabe bedre sikkerhed og færre trafikdrab på de danske veje.
Alt dette i repsekt for vores afdøde datter.
Ha`en god aften ved borderne.
Juugs
TV-Avisen på DR1 kl 21:00 med Juugs
Den gav sgu lige et sug i maven :oS
Vil se det i respekt for jer, og jeres datter.
som steenl, :S
ved ik lige hvad jeg skal sige, det er ikke pga manglende medfølelse, eller interesse at der ikke er kommet flere indlæg i denne tråd !
oprigtigt ked af jeres tab, har ikke basis for at sætte mig ind i hvordan det må være.
som steenl
rigtig ked af jeres tab. har søn på 9. det værste der kan ske at overleve sine børn.
:(
Giver mig kuldegysninger. Så sørgeligt. Det er enhver forældres værste mareridt.
Kæmpe respekt for at du kæmper denne sag.
Så det obv. også.
lidt tom for ord ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal skrive, har bare siddet og kigget på denne tråd, og gik bare blank.
en tanke herfra til jer fra mig.
@msm89dk
selv ved at se tv avisen fra kl 21 på dr.dk
@Juugs
mangler også ord, men varmeste tanker også sendt herfra
Det varmer mere end i aner, med de mange tanker som i sender os, og giver samtidig endnu mere energi og mod på at kæmpe videre.
Havde jeg muligheden var jeg ude hver eneste dag, bla sammen med Rådet for større færdselssikkerhed og holde foredrag for de unge mennesker mellem 17 og 26 år, da de bla står for 25% af alle færdselsulykker.
Fik jeg muligheden gik jeg gerne ind i politik, for ingen af vores folkevalgte tør røre ved dette emne, da det bla ikke giver stemmer.
Lav skattesvig for 1 mill og du ryger i spjælet i ca 3-5 år, ryg hash, kør for stærkt og tag livet af en 8 årig pige og smader hendes familie og du dømmes til 1 års fængsel og en erstatning på 100.000 kr til hendes forældre..................
Behøver man at sige at ens retsbevisthed i den grad føles krænket.....
Igen stor tak til pokerfolket for opbakning, der varmer hos en familie der prøver at finde tilbage til en nogenlunde tålig tilværelse.
Juugs
Min dybeste medfølelse til dig og din familie. Har selv to bisser på 5 & 7, og kunne slet ikke forestille mig hvordan jeg ville reagere hvis der skete dem noget.
Kæmpe respekt herfra, for at du tager kampen op. Du ønskes alt held i din videre kamp.
Hej juugs
Hvor ville jeg dog gerne i denne her situation kunne skrive en masse fornuftige ting. Men ord virker på mange måder så fattige og intetsigende i denne henseende. Enhver ved, at miste sit barn er det værste der kan overgå en forældre/en familie.
Du og din familie har min dybeste medfølelse og din opstilling af retsvæsnets kynisme løber mig koldt ned af ryggen.
Vedr. stærekasser, har jeg aldrig rigtig taget stilling til det. Det har jeg nu!!.
/Henrik
Savner fuldstændigt ord :-(
Dybeste medfølelse til jer.