Hej PN'ere, jeg sidder med noget af et problem, som er ved at gøre mig godt træt af Eurobet.
Jeg depositede til Eurobet fra Neteller 1.000 $ som ynglede derinde nogle måneder og bla. via en 3 plads i The Big One der gjorde at jeg kunne spille de store games derinde, kom min saldo op xxx.xxx $ jeg skrev derefter en mail til dem for at få åbnet for muligheden for at withdraw til min bank, og det gik de faktisk med til, jeg hentede da 100 $ hjem for at tjekke kurs osv, altså om det kunne betale sig. Jeg var meget tilfreds med kursen da pengene stod på min konto under en uge efter og satte derfor en 50.000 $ til udbetaling den 4 september, her kommer dilemmaet så, jeg har her 1 måned og 9 dage efter stadig ik set skyggen af de 50.000 $ på min bankkonto, jeg har smid 117 mails afsted til dem, men de har åbenbart en 3-4 standard svar de skifter mellem.
Ex.
"Thank you for your message.
Please be informed that we will contact you as soon as we will have news on your query.
Eller
"I do apologise for the delay with processing your withdrawal request.
I have passed on your message to our Payments department to make sure these funds are sent as soon as possible. "
Jeg har prøvet at holde en meget sober linie i mine indlæg, men på de seneste må jeg indrømme at deres manglende besvarelse på mine spørgsmål har gjort, at jeg bliver mere og mere træt af dem i mine e-mails.
Hvad fanden gør jeg i en sådan situation som denne? Skal jeg bare finde mig i at der går overdrevet med tid for at du gennemfører min cashout, med så ringe en service som jeg er udefor eller??
Vil forresten gerne høre fra folk der selv har Eurobet konto, om hvad deres erfaringer er, og om de evt har nogle withdrawels i gang eller har kørt nogen på de sidste som er gennemført.
Derudover vil jeg bare gerne høre folks mening om dette???
/Martin
Udbetaling fra Eurobet?
Lyder sygt - men synes jeg har hørt om problemer hos euro før - de blev dog klaret i sidste ende.
Jeg regner da os stærkt med at det bliver ordnet, men det er da sindsygt frustrerende at de er så ufattelig ringe til at give en svar på ens beskeder.. Jeg har sendt et hav af mails, hvor jeg virkelig prøver at være konstruktiv, men får stadig de samme lorte svar..
Derimod vil jeg da lige i samme omgang rose Scandicbookmakers for deres support, den er jo fremragende i forhold til Eurobet selvom det selvfølgelig ikke siger alt for meget..
Håber da snart det går i orden, men fandme ufedt at føle man har 50.000 $ hængende som man ik aner hvornår man kan forvente at háve på sin konto.
Vil gerne høre flere erfaringer med Eurobet, hvis nogen har erfaringer med dem, og ellers gerne råd osv til hvad jeg bør gøre..
Jeg måtte kæmpe en kamp i tidernes morgen for at få en bonus i gennem, og har hørt om flere, der har haft ubehagelige problemer med withdrawals.
39 dage er saftsusemig ikke ok, og jeg ville true med bål og brand over et sådant beløb, som hang i luften.
Nok ikke meget andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed. Lyder sgu træls, men er nok en god ide at fortsætte med at holde en sober tone, selvom det kan være svært at beherske sig, når man har med uduelige support medarbejdere at gøre.
Havde for et par mdr. siden en udbetaling fra deres sportsbook til min bankkonto. Udbetalingen kom et par dage efter men var reduceret med hele 10%
En udbetaling på 3000 dkk. blev til omkring 2690 kr. på min bankkonto, da forskellige gebyrer fra deres bank havde taget resten!!
skal man lige være opmærksom på hvis man benytter deres sportsbook, hvilket jeg ikke har gjort siden da.
Ærgelig situation..!
Jeg har spillet on and off på Eurobet et par år og har ikke haft nogle problemer med dem, dog har de nogle gange været lidt langsomme med withdrawals, men ikke noget vildt som her.
Jeg har også hørt et par historier folk har fået frosset en masse penge tidligere men de blev vist løst allesammen før eller siden.
De gange hvor jeg har skulle trække en større beløb ud fra en side hvor jeg ikke havde den store deposit/withdraw historie i forvejen, har jeg altid delt dem op i nogle mindre portioner. Det har jeg ikke haft nogle problemer med så det vil jeg råde alle til at gøre i lignende situation. Det lyder måske groteskt med jeg har en idé om at siderne ikke er så vilde med at "nye" spillere casher en stor del af rullen ud, især hvis det er langt mere end de har depositet.
Når det så er sagt er Eurobet trods alt stor forretning med mange år på bagen så jeg er ret sikker på du nok skal få pengene på et tidspunkt.. men hvornår er svært at sige.
Iøvrigt oprettede Ongame en ombudsmands service for noget tid siden da der var en masse ballade med nogle mere eller mindre korrupte skins. Jeg har (heldigvis) ikke selv erfaring med dem, men det kan vel ikke skade at høre deres holdning til sagen? Link:
www.theongamezone.com/ombudsman
GL med det ihvertfald Veron og tillykke med ept sædet forleden!
Jeg fik selv lige stukket en plov ud på dig... ship it=)
Hijack, men kan man få en rb-aftale med scandic hvis man har oprettet en konto i forvejen?
Jeg overvejede at begynde på ongame/eurobet, men det har jeg ikke specielt lyst til nu :)
at john:
Kontakt dem og snak med deres manager. De er altid friske og hurtige til at hjælpe/besvare dine spørgsmål.
Sports betting Licensen er på Malta.
Scandic Bookmakers poker klient er en del af Ongame Poker Netværket, som er et datterselskab af bwin International Ltd., der har en licens der er udstedt af myndighederne på Gibraltar. Ongame Poker Netværk er udenfor det Maltetiske retssystem.
Skal det forstås således at alle Ongame sites nu er under Gibraltar licens?
Det der undrer mig er at Ongame ganske vist er kommet på listen, ligesom BWin og Eurobet har været hele tiden, men da f.eks. Betsson og Scandic ikke står på nedenstående liste, så vil jeg være i tvivl om hvordna jeg skal formulere det i et eventuelt bindende tilsagn fra SKAT, da jeg ikke kan være så konkret som de sider jeg har fået positivt tilsagn på.
www.gibraltar.gov.gi/gov_depts/internet_gaming/internet_gaming.htm
Med hensyn til sagen så er der muligvis positiv fremgang. Jeg ringede i dag til supporten, for at prøve at forklare dem det over telefonen i stedet for de tonsvis af mails der er gået frem og tilbage..
Sjovt nok er min Withdrawel så lige i dag blevet aproved, så han sagde den ville blive gennemførrt i morgen, så nu må vi se.
Jeg aner ikke hvad der har været i vejen, for en af mine kammerater har for under 14 dage siden lavet en withdrawel som var højere end mit beløb, og den var gået i gennem uden problemer..
Nå vender tilbage om et par dage med svar på om det er gået i orden. Det jeg er kommet frem til må i hvert fald være at kontakte support via telefon i stedet for at maile med dem, da det virker som om de bare har et standard svar på mails, men bliver nød til at høre på hvad folk siger når man er i telefonen.
Det skal til Eurobets ros siges at ham jeg snakkede med i telefonen, var meget hjælpsom, og gjorde sig umage med at finde ud af hvad der kunne være problemet.
/Martin
Nå desværre ingen positiv opdate endnu!
Jeg tager som sagt kontakt til Eurobet via telefon forrige søndag og får bekræftet at min cashout nu er aproved og den vil blive sendt mandag, nu er der så gået 10 dage og minimum lige så mange mails og stadig er der ikke sket en skid.. Det er dog det mest frustrerende jeg nogensinde har været udefor..
Jeg har haft svært ved at holde den sobre tone i mine mails på det sidste, det er satme svært når de bare skriver det samme non-saying shit hver gang. Det er så sygt, har fået eksakt samme svar på mine 3 seneste mails til dem, hvor min andende mail lyder som følgende "omg then u just sendt me the same answer again, sick" Svaret på den var sick nok det samme som de 2 foregående mails..
Jeg er som sådan ikke i tvivl om at jeg nok skal få pengene, men hvad hulen gør jeg? Kan sgu da ik passe de kan tage over 2 måneder om at lave en udbetaling på 50.000 $ det er sgu da at holde mig for nar..?
Nogle forslag til hvad jeg skal gøre?? Alle kommentarer er velkommen, også med hensyn til flere erfaringer osv..
/Martin
Helt alvorligt- jeg ville gå til medierne. Det er ikke småpenge, og jeg kender indtil flere medier, som ville tage sådan en historie med stor opmærksomhed i disse dage, hvor forbrugerskandale efter forbrugerskandale skyder op. Jeg ved, at Eurobet VAR repræsenteret i DK på et tidspunkt. Om det er tilfældet skal jeg ikke kunne sige længere.
Har du haft fat i dansk support på deres side? De må ha en country-manager someplace.
No more Mr. Niceguy...
Wow det lyder sgu sygt.
Har selv spillet der siden 05, og har withdrawet hundredevis af gange uden NOGEN sinde at vente mere end 5 bankdage.Beløbne har dog også været mindre men still....intet at bemærke der.
Jeg synes generelt deres telesupport er yderst kompetent, selvom jeg nok kun har haft dem i røret 4-5 gange.Alt er gået smertefrit, så det her lyder helt galt?
Bliv ved med at ringe, og drop mailsne.De virker til at blive autosvaret alligevel.
Good Luck
GA
Indsatte penge for første gang på siden sidste uge og fik mine 500 kr. bonus. Spillede herefter på et ods 6 som gik hjem. Har efterfølgende omsat for de 4.000 kr. mere de kræver på et ods 1.02. Har mailet med dem og de har godkent at min bonus er spillet igennem. Cashede mine penge ud i søndags. Havde klart regnet med de var sat ind idag men nej. Nu giver jeg dem til i morgen og hvis ikke vil jeg prøve at ringe til dem.
Godt nok en træls tråd at læse den her hvis man nu skal til at have bøvl med at få de penge ud :-(
@Veron 22
Hvilket nummer ringede du til mht. deres support
Kunne ligesom Veron godt tænke mig at høre om folks erfaringer med Eurobet. Er det lykkedes nogle at cashe en bonus ud uden problemer fx? eller er det kun oldtimers de lader cahse ud...
Der har været en tråd på 2+2 angående cashout problemer på $10.000+. Jeg ved ikke om det er samme som issue som du har!
forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=12422118&page=0&fpart=all&vc=1
Tak for linket Klaphat, jeg har nu prøvet at sende en mail til den der ombudsmandsservice..
@morfar
Jeg fandt et nr inde på Eurobet, måske var det der her 0044 (0)1483 765 893 ellers send dem en mail på call deres call back service, så ringer de indenfor 30 min til dig..
Any news?
Nej desværre ikke noget nyt endnu, andet end at jeg smed en mail afsted til ham gutten, og han svarede tilbage at han ville høre dem hvad der foregik, men at det stadig var Eurobet jeg skulle forholde mig til..
Tror sq jeg ville kontakte dem og sige de får en sidste chance inden dig og din advokat kommer med en udtalelse på diverse forums (pocket5, 2+2 etc.)
Du kan simpelthen ikke blive holdt sådan for nar og med de sager der har været med online poker den sidste tid så kan du sige du har mistet din tålmodighed.
Hvis du ikke har brugt deres ombudsman service så gør det med det samme:
www.theongamezone.com/ombudsman
Jeg har sat ham på sagen os.. Giver dem lidt længere tid, men ja det er satme frustrende..
Har heller ikke fået mine endnu :-(
Så er pengene modtaget!! De nåede det lige en dag før der var gået 2 måneder :)
Det syge er at jeg ingengang får en mail fra dem om at den nu er gået igennem, selvom de blev ved med at skrive at de ville skrive så snart der var noget nyt hehe.. Men fuck det er bare glad for pengene endelig nåede frem.
Tak for hjælpen..
/Martin