!! udbetaling PS !! supportprofil?

#1| 0

Sagen er den, at jeg klonkede godt i WCOOP forleden. Jeg har nu valgt at trække et større pengebeløb ud fra min PS konto. Jeg udbetalte pengene den 3/8 2014 og fik efterfølgende en email at min udbetaling var sat i bero til de havde verificeret min konto. Jeg har så sendt alle de efterspurgte dokumenter og har i dag 6 dage efter stadig ikke hørt en dyt fra PokerStars. Jeg mener selv jeg har haft den fornødne tålmodighed og efterspørger nu hjælp fra en supportprofil. Jeg synes det mindste kunne være en enkelt email eller opdatering. Der står, at PS svarer efter 48 timer og jeg har nu kontaktet dem 3 uafhængige gange og føler nu jeg måtte gå andre veje for, at få et svar fra dem.

Mvh

pfc_jug22

10-08-2014 14:19 #2| 1

Prøv at slå koldt vand i blodet.

Hvis du har dit på det rene har du absolut intet at frygte, og du skal nok få dine penge.

De her verificerings processer har det med at trække ud.

Edit: Tillykke med cashet btw

Redigeret af københavnern d. 10-08-2014 14:26
10-08-2014 14:23 #3| 0

Kan sagtens forstå OPs frustration.

Når det så er sagt, skal pengene nok komme.

10-08-2014 15:08 #4| 0

det er lidt bøvlet i starten..men de plejer at svare rimeligt hurtigt har jeg oplevet.

også udbetalinger går hurtigere når man er over den første gang.

jeg har oplevet ,som det hurtigste, penge vundet fredag nat..var på konto mandag

de skriver 3-10 dage når jeg udbetaler..men der går oftest kun de tre dage

10-08-2014 15:30 #5| 1

Endnu en gang undres man over verificeringsprocessen først finder sted, når der skal udbetales.

10-08-2014 15:32 #6| 0

Jeg skrev til PokerStars support profil for 7 dage siden og har endnu intet hørt, så du skal ikke regne med det går hurtigt.

10-08-2014 15:36 #7| 0

Meget god juli og august du har haft. Tillykke med det

10-08-2014 15:59 #8| 1

Hvorfor verificere en konto der er 8 år gammel og bruges med Nem-ID, medmindre de har en mistanke om noget skummelt?

10-08-2014 16:35 #9| 0
kystfluefisk skrev:
Hvorfor verificere en konto der er 8 år gammel og bruges med Nem-ID, medmindre de har en mistanke om noget skummelt?


Ja fatter det sgu hellere ikke, især med NEM-ID. Syntes det er spild af alles tid, beløbet bliver jo udbetalt til nem konto.

Håber snart du hører fra dem OP og tillykke med klonket!
10-08-2014 16:38 #10| 1

Syntes at PokerStars mail support, halter en del bagefter. Underligt, at så stor en site ikke snart giver mulighed for at komme i kontakt med dem direkte. Forstår udmærket OP bliver lidt utålmodig. Selvfølgelig ved han, at pengene nok skal komme - det er jo ikke det det handler om.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar