..
Udelukket på stars pga ven i 2013.
Dejligt Stars beskytter deres spillere mod fraud.. Om du får den åbnet? Nej Stars er iskolde hvilket i mange sager er fint..
Jeg synes det er langt ude, med mindre bedraget skete med dig i lokalet( altså på samme IP) og sagen bare først er opklaret nu. Jeg har da selv prøvet at sidde i et større LAN-party med mere eller mindre(mest mindre) bekendte. At tænke sig at jeg skulle miste mine spillemuligheder hvis en af dem en dag lavede noget svans..Det ville være helt sygt. Har ikke hørt om nogen der fik deres konto tilbage OP.
Er Stars begyndt at give så fyldestgørende forklaringer på deres kontospærringer?
Det er da godt nyt synes jeg.
PartTimeLovR skrev:Jeg synes det er langt ude, med mindre bedraget skete med dig i lokalet( altså på samme IP) og sagen bare først er opklaret nu. Jeg har da selv prøvet at sidde i et større LAN-party med mere eller mindre(mest mindre) bekendte. At tænke sig at jeg skulle miste mine spillemuligheder hvis en af dem en dag lavede noget svans..Det ville være helt sygt. Har ikke hørt om nogen der fik deres konto tilbage OP.
Jeg tror ikke at du kan risikere at blive udelukket i sådan et tilfælde. Her er nok snak om en ven han har delt IP med flere gange, deraf den "tætte" relation.
Jeg har ikke været i samme lokale da det skete, han har bare brugt min konto til at lave noget snavs, og jeg har ikke kontakt til personen mere, jeg har dog spillet på hans ip før, da vi spillet når jeg fx har været på besøg.
Eftersom at du har givet din ven adgang til din konto er løbet vist allerede kørt. Tough luck.
Hvilken forsikring kan Stars have for at din ven ikke kan få adgang til din konto igen?
dauberry skrev:Jeg har ikke været i samme lokale da det skete, han har bare brugt min konto til at lave noget snavs, og jeg har ikke kontakt til personen mere, jeg har dog spillet på hans ip før, da vi spillet når jeg fx har været på besøg.
Så han har lavet noget snavs fra din konto? og så synes du de skal åbne din konto igen?
Hvordan skal de tror på det er en ven som har lavet snavs fra din konto?
Det er vidst fint den er lukket og det bliver aldrig ændret det er helt sikkert.
Jeg har jo ikke givet manden lov til at bruge min konto, den har været logget ind hos ham. Som sagt har jeg ikke givet ham lov til det ene eller det andet.
wombart skrev:
Så han har lavet noget snavs fra din konto? og så synes du de skal åbne din konto igen?
Hvordan skal de tror på det er en ven som har lavet snavs fra din konto?
Det er vidst fint den er lukket og det bliver aldrig ændret det er helt sikkert.
Hvis du læser første besked, kan du se at der står brugeren R.Skov har misbrugt min konto, så de genkender at jeg ikke har haft noget med sagen at gøre, altså de skriver at det ikke er MIG som har begået det ulovlige, men da det er min konto, så bliver de nød til at lukke den. Hvilket jeg jo synes er pisse ærgerligt, da jeg som sagt aldrig har haft noget at sige omkring det, før det var forsent. :)
dauberry skrev:Jeg har jo ikke givet manden lov til at bruge min konto, den har været logget ind hos ham. Som sagt har jeg ikke givet ham lov til det ene eller det andet.
Hvis du læser første besked, kan du se at der står brugeren R.Skov har misbrugt min konto, så de genkender at jeg ikke har haft noget med sagen at gøre, altså de skriver at det ikke er MIG som har begået det ulovlige, men da det er min konto, så bliver de nød til at lukke den. Hvilket jeg jo synes er pisse ærgerligt, da jeg som sagt aldrig har haft noget at sige omkring det, før det var forsent. :)
Det er dit eget ansvar at din konto ikke misbruges til svanseri.
Jeg kan godt se det er skide ærgerligt for dig, hvis du er helt uskyldig i det her. Men det er/var altså op til dig selv at sørge for at folk ikke misbruger din konto.
Det er endnu en reminder til folk at: 1) lad være med at spil fra IP adresser, som også bruges af folk du ikke kender og ikke stoler 100% på. 2) Hav 100% styr på sikkerhed ifm med dit password, adgang til din nemID og eventuel invester i Stars egen sikkerheds token.
Ja det har du nok ret i, skulle bare lige høre om der måske var nogen som havde kommet ud af det på en måde, da det er en ret træls sag :-)
De har dog skrevet de vil genoverveje at åbne min konto i 2017, så det jo positivt.
Dengang var der desværre ikke Nem Id, ellers var dette ikke sket :I
dauberry skrev:Ja det har du nok ret i, skulle bare lige høre om der måske var nogen som havde kommet ud af det på en måde, da det er en ret træls sag :-)
De har dog skrevet de vil genoverveje at åbne min konto i 2017, så det jo positivt.
Dengang var der desværre ikke Nem Id, ellers var dette ikke sket :I
I 2013?
Nuværende spillelovgivning trådte da i kraft 1/1 2012? Du må huske forkert med årstal, for jeg er ret sikker på vi har skulle bruge NemID siden 2012.
Men anyways, det er skide ærgerligt for dig, hvis du er uden skyld. Normalt er Stars ikke til at hugge eller stikke i hvad angår de her ting, så hvis de giver dig den out med 2017, så er det trods alt et godt tegn :)
Hmm... men var det påkrævet for at logge på Stars dengang? Det er jeg lidt i tvivl om. Men fair, vi må se hvordan det ender, jeg skulle bare lige have en føler.
dauberry skrev:Hmm... men var det påkrævet for at logge på Stars dengang? Det er jeg lidt i tvivl om. Men fair, vi må se hvordan det ender, jeg skulle bare lige have en føler.
Hvad var grunden til de lukkede konti? Er det chipdumping eller hvordan?
Jeg ved det ikke helt, min kammerat siger han bare brugte den til at se hans ven spille, men det tror jeg ikke på. Så sikkert ja.
dauberry skrev:Jeg ved det ikke helt, min kammerat siger han bare brugte den til at se hans ven spille, men det tror jeg ikke på. Så sikkert ja.
Mener at det samme skete for Simon
@SimseLSG
Blev du ikke også kortvarigt banned pga en eller anden ugle ven var inde på dit account ?
Hvis du har kontakt til 'R.Skov' kunne du opfordre ham til at ansøge om at hans konto genåbnet. Forudsat at det er over 3 år siden vil PS som regel lave et review (der dog kan gå begge veje). Hvis din "ven" får lov vil du også blive tilbudt genåbning.