Hej PN
Jeg havde oddset på Undinese - Inter i aften, men den er udskudt. WTD ?
Jeg havde købt den i en butik, så skal jeg vente til den er spillet færdig ? Hvis ja, er der nogle af jer der ved hvornår den skal spilles igen?
-Cantdo
Udinese - Inter 14/4-12 udskudt WTD med Odds?
Jeg går ud fra, at det er Danske Spil, eftersom du har købt den i en butik...
Såfremt den ikke spilles indenfor spillerunden (hvilket den ikke gør), så får du bare pengene tilbage... Hold øje med deres hjemmeside eller teksttv med hvornår det er... Det er sikkert snart...
den går i odds 1 - hvilket vil sige du får dit indskud tilbage.
Har du spillet den som single, eller har du flere kampe på den?
Caseh skrev:
den går i odds 1 - hvilket vil sige du får dit indskud tilbage.
Har du spillet den som single, eller har du flere kampe på den?
Spillet flere kampe, så lidt træls den går i 1 :-( Spillede 4 i alt incl. den.
Hvis de andre holder, så tager du bare de 3-4 andre kampe, ligger oddset sammen på dem, og bum, så har du gevinsten. :)
Ahh... Glemmer helt, at folk spiller flere kampe af gangen :)
Ja, så tæller du bare kuponen som om kampen ikke var med på den, og så gælder kuponen som normalt :)
Caseh skrev:
Hvis de andre holder, så tager du bare de 3-4 andre kampe, ligger oddset sammen på dem, og bum, så har du gevinsten. :)
De skal ganges sammen
af ren nysgerrighed, hvis man laver en 3/4 og 2 kampe går hjem, 1 er tabt og en bliver udskudt.. then what`?
eller 3/4 kupon hvor 3 går hjem og den sidste er aflyst, then what?
@kaa-lund
Kampen der er aflyst sættes til odds 1,0 og tæller i princippet som 'vundet' væddemål.
@Kaa-Lund
Har du en 3/4, så har du væddemålene:
1-2-3
1-2-4
1-3-4
2-3-4
Er 1 og 2 rigtige og 3 tabt og 4 udskudt, så giver det:
1-2-3 = Du taber, da 3 er tabt.
1-2-4 = Du vinder 1's odds gange 2's odds (4'eren er udskudt og sættes til 1.00).
1-3-4 = Du taber, da 3 er tabt.
2-3-4 = Du taber, da 3 er tabt.
Er 1, 2 og 3 rigtige og 4 er udskudt, så giver det:
1-2-3 = Du vinder de 3 odds ganget sammen.
1-2-4 = Du vinder 1's odds gange 2's odds (4'eren er udskudt og sættes til 1.00).
1-3-4 = Du vinder 1's odds gange 3's odds (4'eren er udskudt og sættes til 1.00).
2-3-4 = Du vinder 2's odds gange 3's odds (4'eren er udskudt og sættes til 1.00).
ktothep har selvfølgelig helt ret... Jeg var bare næsten færdig med mit indlæg, så postede det alligevel :P
tak ZorroDK og klothep så kan selv en jernstang som undertegnede forstå det