Havde nogle problemer på Betway med at få overført penge fra min pokeraccount til min betway account (skal man før man withdrawe åbenbart)
Skriver til betway for at høre hvad jeg kan gøre/hvad der er galt.
Får så en mail tilbage hvor der står jeg skal udlevere mit password...
WTF :D!
Troede aldrig de måtte spørge om det, men mailen ser ægte nok ud.
Skrev til support(a)betway.com, er det ikke den korrekte mail?
har ikke ikke svaret btw, og skal jeg selvfølgelig heller ikke, right :)?
Udlevere password
support(a)betway.com ser fin nok ud, men kan selvfølgelig være spoofet, prøv at trykke "reply" og se hvilken adresse den så skriver.
Mht. dit password...NEVER EVER udlever det til nogen....
Har betway også sagt til mig engang.
Jeg nægtede også gik der lidt så virkde det igen ( kunne ikke logge ind var mit problem ).
Men er blevet spurgt på flere prima sider om det og har aldrig udleveret endnu.
Ingen support nogle steder spørger om dit kodeord, og du skal selvfølgelig aldrig give det ud til andre end en af os herinde
@betfolder
You wish :D
Tror bare jeg lader den mail være uden at svare, og håber på det virker i morgen...
Men ikke ligefrem fordi jeg føler mig videre tryg ved den support, desværre :/
@schnd
har lige fået at vide det åbenbart er nødvendigt før de kan fikse fejlen.
(min kæreste arbejder ved Betway)
det er godt nok ikke noget jeg har hørt før, men den er tilsyneladende ok
grunden til det, er at Microgaming/Prima kræver kodeordet.
stik mig dit brugernavn i PM eller herinde hvis du vil, så kan hun kigge på det igen.
"Jo tak, har lige sendt en pm "
No shit ??
Nu er Betfolder måske go nok, men send ikke dit password til NOGEN !! Heller ikke en så sikker og trusted person som en anonym gambler på et offentligt internetforum.