Hey PN
Så står den på UFC 140 i aften, og eventet er spækket med et herligt fight card.
Preliminary card (Facebook)
Lightweight bout: Mitch Clarke vs. John Cholish
Welterweight bout: Rich Attonito vs. Jake Hecht
Lightweight bout: Mark Bocek vs. Nik Lentz
[edit]Preliminary card (televised)
Bantamweight bout: Yves Jabouin vs. Walel Watson
Catchweight (158.5lb) bout: John Makdessi vs. Dennis Hallman
Middleweight bout: Jared Hamman vs. Constantinos Philippou
Light Heavyweight bout: Krzysztof Soszynski vs. Igor Pokrajac
Main card
Featherweight bout: Mark Hominick vs. Chan Sung Jung
Welterweight bout: Claude Patrick vs. Brian Ebersole
Light Heavyweight bout: Tito Ortiz vs. Antônio Rogério Nogueira
Heavyweight bout: Antônio Rodrigo Nogueira vs. Frank Mir
Light Heavyweight Championship bout: Jon Jones (c) vs. Lyoto Machida
Er der andre der skal se eventet?
Jeg kan da lige dele en af mine kuponer til eventet:
Jon Jones v Lyoto Machida
Will the fight go the distance?
No
1.25
Frank Mir v Antonio Rodrigo Noguira
Fight Winner
Frank Mir
1.45
Claude Patrick v Brian Ebersole
Fight Winner
Brian Ebersole
1.70
Hav en herlig aften med UFC ;)
UFC 140 Jones vs. Machida
Skal helt sikkert se Preliminary card, de andre bliver kun set hvis jeg finder et stream der viser det..
Prelims skulle gerne starte omkring kl. 24
Lige startet på Facebook NU
hey dudes, er halv stiv - der var en julefrokost i vejen så fik ikke lavet en tråd, men super godt at se at der alligevel er interesse i PN! er halv stiv såi skal ikke regne med andet end drunk indslag fra min side af, men her er mine spil for iaften:
edit:
Mark Bocek Nik Lentz 1,641
Yves Jabouin Walel Watson 1,571
Dennis Hallman John Makdessi 2,4
Chan Sung Jung Mark Hominick 4,78
Claude Patrick Brian Ebersole 2,08
Antonio Rogerio Nogueira Tito Ortiz 1,5
Lyoto Machida Jon Jones 4,88
er netop kommet hjem, er der nogen der kan give en update på mine første picks??
Nogen der har et godt stream. Jeg har fundet et stream. Men ikke verdens bedste.
smid det stream du har : O)
den var på allerede 00.30 den med gingeren ?
Live skrev:
no idea bro, er først lige kommet til pc'en så sidder nok pg ser replays, men det ser sguy godt nok ud!
det var den ; I)
coinflips link virker fint her, tror dog min addblock er kraftigt medvirkende til det.
og ja en ret cool kamp på trods af det meste af den foregik på gulvet.
Hvem var det btw Dan henderson spillede med i poker afterdark ?, altså obv nogle pros, men der var endnu en ufc fighter med.
edit: Randy Couture and Dan Henderson og bruce buffer.
@Live
Seat 1: Bruce Buffer
Seat 2: Patrik Antonius
Seat 3: Dan Henderson
Seat 4: Randy Couture
Seat 5: Howard Lederer
Seat 6: Erick Lindgren
tror det afsnit skal ses igen, de var god action.
"live
ingen anelse men lyder sgu grineren, ville gerne se de ufc "donks" i et poker game, got linkt?
Bird, det her burde være afsnit 1
www.pokercast.tv/965-poker-after-dark-s06e55
@folk
Der er bedre stream på www.firstrowsports.tv
Live skrev:
thanks bro, den skal ses imorgen!
GOGO KZ!
FUCK YEAH! havde lige skrevet en lang "stiv" kommentar om hvordan KZ var aftenens bedste value bet, men den blev obv. fucekd af at jefg kom til at ramme en forkert knap på keyboardet!
lol 7 sekunder.
såsick! KZ har fucknig sick stand up - google korean zombie vs leonard garcia og se den mest underholdene kamp ever!
KZ har SERIØS kraft bag sine strikes, og havde haft endnu en god highlight reel KO hvis det ikke havde været for Leonards Garcia's latterlige "hage" - som sagt er 4,7 et crazy value bety SELV mod mark hominick, men skal nok stoppe mine bagkloge kommentarer nu! ;)
nogen der har results på
Yves Jabouin Walel Watson 1,571
Dennis Hallman John Makdessi 2,4
? burde nok ''"sove min brændert ud" men der er sgu alt for nice at jeg trods min promille kan se live UFC action!
Du må have været stiv da du satte penge på Machida over Bones Jones :-)
gogo patrick, han tror han har hvad det kræver for at få "the job done" - hvorimod ebersoles stil er lidt mere flashy hvilket kan koste ham - men meget lige kamp, bliver spændende!
Keldtheman skrev:
Du må have været stiv da du satte penge på Machida over Bones Jones :-)
var godt nok ædruda jeg satte bettet, og jones er obv. kæmpe favorit men 4,88 var bare for latterligt på machida - selv mod bones!
Har dog kun bettet småt, men tror faktisk der er ok value i et så latterligt odds selvom Jones nok vil "pick him apart" med hans syge reach - men machida counter standup er imo et skud værd til 4,88
Kan ikke se en kæmper i UFC der har en chance mod Jon Jones. Selv ikke i heavyweight...
Keldtheman skrev:
Kan ikke se en kæmper i UFC der har en chance mod Jon Jones. Selv ikke i heavyweight...
ehm, er klart HWs med chancer!
han har dog været røv dominerende i 205, og "well deserved" storfavorjit mod anyone, dog synes jeg 1/5'ish odds er for højt sat mod Machida!
meget close, dog burde det blive en 29-28 til claude patrick - men man ved jo aldrig med de judges! ;)
Hvem?
Hvis han skifter til heavyweight divisionen på et tidspunkt, tror jeg kun det pt er Junior Dos Santos der har en chance mod ham.
Jaja, kan jo være Machida vinder, og så ligner jeg den største klovn :-)
meh, skod decision - er muligvis subjektiv/stiv men synes sgu det var et skod call af to af judgesne.
Keldtheman skrev:
Hvem?
Hvis han skifter til heavyweight divisionen på et tidspunkt, tror jeg kun det pt er Junior Dos Santos der har en chance mod ham.
Jaja, kan jo være Machida vinder, og så ligner jeg den største klovn :-)
Der er imo mange HW'S der kan true jones. Han har endnu ikke vist sig imod styrken fra de store drenge og tror muligvis hele top5 HW vil true ham med first round TKO's - imod hans endnu "utestede hage" (JDS, Velasquez, Carwin, uberreem/brock, Mir/store nog etcetc.)
Men er imo latterligt allerede at matche ham op mod HW's da han slet ikke vægt mæssigt er deroppe ad endnu - Som sagt er han et super talent, men synes at 4,88 er for højt sat mod Machida!
med det sagt vil han nok dominere 205 lang tid frem, og muligvis også HW engang i fremtiden (hvor hans chin dog formentligt vil blive testet)
den kamp kunne vist tilgengæld godt være stoppet lidt før for en gangs skyld
gg tito, han burde ikke havde været i UFC de sidste 1-2 års tid, men nu bliver han endeligt cuttet.. GG
gogo store nog! tror klar Mir tar den, men hepper dog på begge Nog's og håber han "catcher" ham, men tvivler (derfor intet bet, er imo mest value i Mir selv som storfavorit - men noplay herfra)
haha, "sometimes u win sometimes u loose"
han er nu 7-1 i hans senete UFC fights, stop nu bare mens legen er "god"!
Andy^2 skrev:
er de færdige for i nat???
nej. co-main event igang nu!
underlig kamp
Av for satan!
Av for helvede :(
Andy^2 skrev:
næste fight er ?
main event
Lyoto "The Dragon" Machida vs. Jon "Bones" Jones
yea same here, er stadig småstiv og hovedpinen har sat ind, men fuck jeg er spændt på main event!
hverken fedeste navn eller nickname hvis du spørger mig. (til trods for at jeg deler fornavn med duden)
Nicknames som "The Mexecutioner" og "The Korean Zombie" er imo "Bones" overlegne (dog ikke hans skillz overlegne) ^_^
Det klinger bare godt :) der er self nogle federe nicknames. Det er ikke det :)
"as a striker he's a sniper!" fuck yeeah, find den AWP frem MACHIDA!
fack, jon ser sgu godt ud i hans walk-in - han owner nok machida, men 4,88 lyder stadigt latterligt i mine ører
en sick hastighed de kan få spark og slag afsted med fra stående.
Jeg kan da lige dele en af mine kuponer til eventet:
Jon Jones v Lyoto Machida
Will the fight go the distance?
No
1.25
Frank Mir v Antonio Rodrigo Noguira
Fight Winner
Frank Mir
1.45
Claude Patrick v Brian Ebersole
Fight Winner
Brian Ebersole
1.70
Så mangler vi bare at finde ud af hvem der fik bonusserne ;)
Catch ya on the flipside at 141...