It's on!
Første facebook prelim er netop begyndt og kan ses HER!.
Ellers en masse gode fights linet op med en heavyweight title fight på toppen af kransekagen!
UFC 155: Dos Santos vs. Velasquez II
lækkert! så ved jeg hvad jeg skal lave i nat.
Nogle bettingforslag?
Jeg har fandme set frem til denne nat!
Bring the pain :)
Jeg er kæmpe UFC fisk, men elsker og se folk få smadder! Hvor kan jeg se det henne af ?
Hygge PPP
PeterPaaPan skrev:
Jeg er kæmpe UFC fisk, men elsker og se folk få smadder! Hvor kan jeg se det henne af ?
Hygge PPP
www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
Der er prelims ;)
Jeg er ude på følgende bets i aften:
Jamie Varner @ 2,2
Brad Pickett @ 2,1
Costa Philippou @ 2
Følges på eget ansvar ;)
Max Hollaway har så sick meget potentiale.. bliver sgu svært for Garcia, men helt sikkert en god scrap!
Har også et bet på U 2,5 rounds i Varner - Guillard fighten @ 1,53.
Coinflip så det du siger er ingen skal smadres i aften ?
Hygge PPP
Ved sgu ikke lige, hvad du mener? Det er UFC, der er altid nogen der får smadder :)
Damn, forkert vinder imo.. men man kan ikke sige at Leonard Garcia før har været uheldig med decisions i tætte fights.
Er først lige joinet nu... har liket på facebook.
Er der flere kampe? der er en der lige er done? tko? todd duffman?
Hva kl. snakker vi om her cirka? dk tid? så man lige kan finde et stream til den tid :)
hm
hvorofr kan jeg ikke se noget påfacebook ?
help plz :)
har jeg gjort
man kan bare se reklame for hele UFC eventen, synes ikke jeg har haft ptobs før med at se det :(
I kan også se den gennem UFC.TV hvis i har/opretter en gratis bruger her:
www.ufc.tv/ufc/event/prelims/1848
Det plejer at køre lidt mere smooth..
Jeg ville klart se det igennem birdshakes nye link. Det kører bare perfekt hver gang
hvornår ventes hovedkampen at starte?
Guillard @ 1.71, Pickett @ 2.25, Okami @ 1.9, Cain @ 2.82.
Hvis ikke det var fordi Philippou havde taget kampen med 10 dages varsel, havde han været pick of the card til 2.06. Jeg tror dog han kommer til at fade i de senere runder.
Takker.
Meld btw gerne jeres varmeste staldtips op, hvis I er villige til at dele dem, naturligvis.
Gerne crazy value-bets :)
Fine lines du har fået booket Kipster, ligner god value overall. Er dog på den anden side af Guillard/Varner da det IMO mere ligner et coinflip med Melvins vilde striking output samt suspekte chin og ground game.
Ka prale af dr1, TV2, TV3 og Kanal 5 ;-)
Jeg kan nok alligevel ikk holde mig vågen :) eller er Google jo bare vejen frem :)
så er jeg også klar let this one be good
-Toyota-
Vildt imponerende at Jury har domineret mod Michael Johnson, den havde jeg ikke set komme! Glad for at jeg endte med ikke at stikke ud på Johnson alligevel..
JinXXX skrev:
Btw. Joe rogan er en meget klog mand ;-)
.cheers
Yes indeed, og generelt en rigtig god kommentator med en perfekt mix af teknisk info, réel excitement og humor. Dog kan han til tider virke ekstremt biased og se sig blind i en detalje, men ingen er obv. perfekt ;)
Rogan er sgu en af de bedste kommentatorer i nogen sport jeg følger med i, og jeg følger trods alt med i nærmest alt sport ;)
hmm warner eller guillard ?? jeg er på guillard
imens de 2 tøser der, danser rundt. Er der en match der bare skal ses? En klassiker?
Pickett-Wineland og Miller-Lauzon er begge superfede og meget jævne matchups.
fed fed kamp
syge moves :)
At der overhovedet er en dommer der kan se kampen så forkert er skræmmende.
Slap af en 1. runde.
Sindssygt at Pickett stadig står op. Flot recovery
yup, awesome recovery og ikke mindst confidence efter at være blevet cracked så mange gange.. C'mon Pickett!
Imponerende performance fra Eddie! Sick så fucking stacked FW-WW divisionerne er efterhånden..
Me likey the fight card
Har smidt kyllinglår i ovnen og chili dressing er klar
Fedt med ufc overraskelse, kan kun blive en fed aften/nat :)
Har btw velasquez til at blive KOed før 4th round
Det er ik så meget Lebens kampstil jeg har noget imod, synes bare han er en klaphat at høre på
yup, ikke meget bag hans strikes/TD's..
Nu må vi se hvordan Leben's conditioning er i 3rd..
Yea, han siger en masse lort - og har heller aldrig været stor fan af ham som person.. Han er dog blevet mindre dum at høre på over de sidste par år, og er sjældent i en kedelig fight - så jeg rooter for en Crippling KO ;)
Yea, plejer ikke at være et problem, men han er jo ved at blive ældre og jeg synes bare ikke han har skruet så meget op for tempoet som man kunne forvente efter Brunson har set gassed ud..
1st round brunson
2nd tie
3rd leben
Ku godt gå uafgjort eller small brunson victory efter min mening
Even match her osse
Håber dog Okami vinder, da jeg godt kan li hans kampstil
Checker ind i tråden ... og er på abetilt efter en rough pokeraften, så ophidselsen burde holde mig vågen til ME. :)
Haha, du ved du er fucked når Ben Askren giver dig striking advice..
Hvad tror folk om boetsch phillippou
Jeg tror phillippou men igen even match up
Yup, har også stukket ud på Philippou.. han har vist virkeligt god TDD og obv. solidt striking game - er dog lidt nervøs for hans cardio, men til even money gav jeg ham et skud.. dog semi skidt first round so far!
Det bliver et stort problem for ham at han har taget en short notice fight. Boetsch kommer til at grinde ham død. Var meget tæt på at stikke på Boetsch, selvom jeg vurderer Phillipou den (marginalt) bedre fighter med samme forberedselstid.
Havde du skrevet det samme hvis han var blevet K'd TFO i 1st? ;)
Ok vidste ikke det var en short notice match, ændrer jo dynamikken lidt :)
Synes dog phillippou ser fit ud men ved ikke stamina wise
"Wanna stop" - "Fuck no"
Hahaha ♥ UFC
Yea, short notice er jo ikke automatisk lig med dårlig conditioning.. Men kun denne runde vil vise det ;)
Haha, yea.. det var rent held at Costa vandt.. han var også helt gassed..... =)
Den rigtige vinder selv om det ikke lige var den måde jeg havde håbet på
FOTN incomming.. ved virkelig ikke hvem jeg skal roote for.. to awesome guys og pisse skilled grapplers! Tror Miller tager den på bedre cardio, men J-Lau er obv. altid en trussel med sine eksplosive subs!
hvorfor reklamere de for ultimate poker ???. ikke logisk siden de ikke Må spille i US
??
Jeg sætter osse mine penge på miller
Klogere fighter og altid topmotiveret
Dog ingen rækkevidde :)
Han har faktisk længere reach end Lauzon, men ikke ligefrem den mest lanky dude.. ville gerne se ham droppe til featherweight..
SIIICK aggressiv striking fra Miller i første, ville være så fucking nederen hvis denne scrap skulle blive stoppet af et cut!
Ok synes bare altid han går i infight me. Er jo osse en go grabler
Hvem sagde russisk salat, er du syg en 1st round
Bum som skudt ud af en kanon...
Yup, Nates bedste performance imo - tror ingen havde regnet med en så hurtig og dominerende finish.
Han er dog IMO også en klar #2 LW i verden, og ville gøre det bedre mod Bendo i en rematch - selvom det er en svær matchup for ham.
"of the night" er vist ikke nok...
rematch tak :)
wow!
Så sindsyg fight.. burde være umuligt at overgå forventningerne for de to, men de gjorde det ;)
Hold nu kæft en kamp. Jeg er rimelig psyched nu. Bare ME bliver halvt så fed.
Top dollar kamp
Spændende til det sidste
Håber osse ME bliver halvt så go
Yea, de store drenge har noget at leve op til - men tror nok de skal give os en god scrap at slutte af på..
Rooter for JDS, men tror Cain har et solidt skud og nok hovedsageligt der værdien var hos bookiesne.
Velasquez bliver fjernet i første runde...
shp2000 skrev:
Hvor ligger linjen i ME?
1,5 - 2,6'ish
JDS - Cain
Har mest sympati for JDS, men bedst for HW divisionen og sporten generelt hvis Cain vinder. Tror JDS tager den, men til 2.8 er Cain altså bare for godt et bet. For hvert minut der går, stiger Cains chancer betragteligt.
Enjoy the show guys :)
Det lader til at brasilianerne endnu en gang har indtaget Las Vegas. Var inde og så UFC148 (Silva-Sonnen) og der var de suverænt i overtal.
Resultatet af denne fight er pisse spændende ift. HW og LHW divisionerne. Hvis Cain vinder, er det ikke urealistisk at vi vil se Cormier vs. JBJ, hvilket vil være første gang han er overmatchet ift. wrestling. Jeg tror det vil blive en kæmpe udfordring for Jon såfremt Cormier kan holde sig i god form som LHW.
Hvis JDS vinder vil Cain så forsøge at droppe til LHW? Virker urealistisk, men hvis han bliver KO'd får han næppe et titleshot mod JDS igen, og hvad vil han så?
Dis gon' b gud!
Shit en røvfuld...
Er du gal Cain ser god ud!
Hmm han ser lidt uforberedt ud JDS, men kan være han laver en rumble in the jungle :)
Comeback JDS :D
Ligner han har fået lidt styrke igen.
Naaah total udklaskning
Fuldstændig pakket sammen. Den så jeg ikke komme
Men grats til cain og godnat til mig
Fedt at andre fulgte med,vi ses til næste stævne :)
Så sick at JDS holder 5 rounds.. fuldstændig absurd pace Cain sætter for en HW..
Har sgu ondt af Junior, men er glad for at han ikke blev finished..
fucking skammeligt at boo'e Junior efter den fight..
Ellers et par heftige fights at slutte af på, gør sgu op for de mindre mindeværdige Leben og Okami fights..
Så er der 3 uger til næste UFC fix :O Heldigvis kan vi se frem til hvad der formentlig bliver AS næste offer i Vitor vs. Bisping og bliver awesome underholdning at se TUF 17 med Chael Sonnen overfor JBJ omend det ikke er en fight jeg er særligt hyped omkring.
GG