Øksemorderen vs. Rich Franklin og mange andre spænende fights..
Lidt tidligt ude med tråden, I know ;)
UFC 147 Silva vs. Franklin
Den skal da lige bumpes.
@Bird
Hvilken kanal bliver det sendt på?
Jeg skal til fodboldafslutning, fødselsdag og i byen. Så jeg kan desværre ikke følge med i aften(ser det i morgen). Men god fornøjelse !
nogen solide betting picks anyone?
Delson Heleno - Francisco Drinaldo 1 tal til odds 1.60 er rimelig meget money in the bank, men alt kan godt ske i MMA.
4.7 På Russow mod Werdum value bet imo. Ingen tvivl om Werdum er favorit, men Russow er div1 wrestler + knock out power hvis kampen skal afgøres stand-up .
@TjayH2
Jeg ender nok også med at smide lidt lir efter russow, men Verdum har langt mere KO power end Russow har. Derudover hans reach. Hvis du ikke har set kampen mod Roy Nelson, så gør det, for han har virkelig fået styr på HELE sit game.
Ikke dermed sagt at Russow ikke har en chance. Jeg håber sgu at Russow tager den. Kunne være noget af en genvej for hele hans karriere.
@jay
Det bliver sendt på Canal+ Sport 2. Der står i hvertfald "UFC 2012" fra kl. 04.00 dansk tid, som er der main cardet starter.
Lader til at de er gået fra at vise ALLE main cards til kun PPV main cards. Pisse nederen if true, men stadig et snapcall for 90 kr. pr måned.
Mine bets for i aften:
Hacran Dias @ 2.79
John Teixeira @ 2.71
Thiago Perpetuo @ 1.746
Francisco Trinaldo @ 2.06
Godofredo Pepey @ 3.4
Mike Russow @ 5.26
Enig i at der er klar value i russow til 5+, manden har vel den anden/tredje længste aktive winning streak i UFC's HW division med 4-0 - som er en kæmpe præstation på trods af at det ikke har været mod fighters af Werdum's kaliber. Han viste et godt defensivt top game mod Einemo, og han har helt sikkert ikke slækket på sub defense i hans training camp op til Werdum. Hans boksning er også undervurderet så at han snupper 2*10-9 runder er ikke en umulighed. Har obv. ikke smidt rullen, da Werdum sikkert snupper den, men igen klar value i 5+.
Jeg synes også oddset på Godofredo Pepey er alt for højt, Rony er god, men kampen er imo meget tættere på et coin toss end hvor linen pt. er.
Resten er sådan lidt mavefornemmelse efter at have set TUF Brazil og har blot bettet lidt der hvor oddset var bedre en jeg havde forventet samt kigget lidt på records, så ikke det store analysearbejde her ;)
Overvejer lidt at smide en sjat på Rich Franklin. Specielt hvis linien fortsat rykker. Imo fin værdi ved 1.65-1.7, Wands chin bliver ikke 10 år yngre af at være på hjemmebane.
Nogen der har et link til et godt strem?
synes det lignede han blev ramt kraftigt allerede på sparket før det afgørende korte hook..
yup, og god start for aftenens bets, håber John Macapa fortsætter hvor han slap!
close, men nok en 29-28 til wolverine - medmindre dommerne kigger meget på octagon control. Sick TDD og god scrap none the less.
så hed den sgu 1.73 på Rich Franklin på pinnacle, det må være et lille skud værd.
der var sq ikke meget krudt i den pumpede fyr.. tror han var hurt af et knæ til kroppen
sorry, du skal trykke "PRELIMS" nederst i menuen..
Stadig en gratis fight på lovligt HD stream så ingen grund til at finde skod illegal streams frem endnu..
hvad er jeers pick i den første
men er han ikke forholdsvis ny
ok men han ser jo også ud til at dominere lige pt
dahm det var tæt på
rimelig ensidig og slow paced fight hvis man ser bort fra de sidste 30 sec.. ikke imponerende indsats fra Alcantara..
burde være sikker 30-27
yup, så må vi se om Werdum kan tåle Russows hammerfist from hell.. Viewer discretion is advised:
lawl, så sgu ikke så imponerende ud fra Russow..
Men godt for Werdum, heppede sgu også på ham selvom jeg havde en lille skilling ude på upset fra Russow.. Havde bare håbet på en mere spænende fight evt nogle gode knees eller en sweet sub.
hvor mange kampe er der tilbage på main card har lige været off i en time?
to efter den her..
Skod gameplan fra Pepey.. håber på noget mere action i tredje
Ved ikke helt om Pepey fik taget et point... men ellers 29-28 til Jason?
gjorde han ikke.. men ja klar 29-28, måske 30-27..
skuffende final, håber sgu de sidste to kampe reder det her main card!
medmindre du har en fetish for voksne mænd der græder eller slow mo groin shots, så nej.
Nice fight... og meget tæt... 29-28 til Ferreira herfra, men kan godt se den gå til anden side
GOGO 4th round.. hælder mest til Moraes ellers men ja, kan gå begge veje!
Dommerne havde den åbenbart mere entydig fra ringside... synes dog det virkede som om mange af Ferreiras knockdowns, var selvvalgt forsvarsteknik fra Moraes...
Men damn, at Ferreira bliver stående efter den album... god kæbe
haha damn, en fjerde runde havde ellers været sweet..
Har sgu ikke været vildt imponeret over Mutante siden hans første fight i TUF Brasil.
Han er uden tvivl et beast rent fysisk og har en solid guillotine, men tror ikke han kommer langt i UFC's MW division - at han ikke ser mere overbevisende ud i en stand up war mod en ren BJJ player tegner ikke godt.
Så han skal sgu improve en masse for at kunne klare sig selv mod bunden af divisionen.
Alt i alt er jeg sgu en smule skuffet af talent niveauet og de vindere vi har fra UFC Brazil - de er selvfølgelig super dygtige, men havde sgu regnet med mere. Ser ingen af dem som fremtidige contenders.
Men så er det sgu også ME tid! ;)
Kunne ikke være mere enig i dine betragtninger.. havde forventet meget mere. Ligeså fordi man må forvente at der er "mere på spil" for brasilianere lifewise end en random anden UFC fighter.
av mine boller det gjorde lidt ondt at se på.
men fed kamp endelig :)!
49-46 Franklin. Silva gik kold efter anden runde. I øvrigt sygt god form Franklin er i, især hans alder taget i betragtning