Er der nogensinde nogle er jer der har haft problemer med at få jeres penge derfra?
Jeg hev den lille sjat jeg havde tilbage derinde ud d. 31. marts til neteller, og de er endnu ikke kommet.
Så jeg skrev en mail igår og spurgte efter dem, og de fortalte mig så at pengene var blevet udbetalt til min neteller, hvilket de altså IKKE er blevet..
Ultimate Bet
Dine dollars hænger altid en dags tid i Netellers systemer før du kan se dem. Det samme på Pacific, udbetalingen står som "Paid" ½-1 dags tid før du kan se dem på kontoen.
Venlig hilsen
UB har haft en masse problemer siden 1. marts hvor deres server opgradering gik helt op i hat og briller. Jeg har selv haft penge "hængende" i deres sytem, men har dog fået dem ud alle sammen. Bliv ved med at bombardere deres support med mails om dit problem indtil de har løst det. Den sidste withdraw jeg lavede hos dem tog 4 (fire) dage før mine penge var på min NetEller. Held og lykke med at få dine egne penge tilbage.
Ingen problemer her. Jeg plejer at smide nogle penge ind hos UB, tabe dem, og så lave endnu et deposit, og det giver ingen problemer!
Nu har min sidste withdrawel indtil videre været 9 dage undervejs til Neteller, og de skriver bare at de ingenting kan stille op..
wtf..
Ok, jeg har stadig ikke modtaget mine penge. De sagde fra 14 dage siden at sagen er sendt videre til deres pokermanager, og har siden intet hørt. Det drejer sig ikke om specielt mange penge, for det er i princippet fudstændigt ligegyldigt.
De blev ved med at hævde at beløbet var blevet sendt til min neteller, men jeg har med 100% sikkerhed ikke modtaget dem. FFS det kan sku da ikke bare forsvinde eller blive lost in cyberspace!!?
Jeg har aldrig haft problemer med cash out''s (til NETeller) der, men prøv at kigge under "My account" og se om din e-mail passer med den som du bruger ved NETeller.
@Rif1900, har du fået dine penge?
Jeg overvejer at reloade min konto hos UB, men ikke hvis de stadig har problemer med deres cashouts. Noget nyt i sagen?
Ja jeg har netop fået en mail fra dem i dag faktisk, hvor de undskylder og hævder at fejlen ligger hos neteller.
Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, men de skrev at sagen nu er løst og pengene vil være på min neteller inden 24 timer, og det forholder jeg mig så til.