Kære alle
Jeg skriver, fordi jeg har oplevet noget sært. Min Ultimate Bet-konto, som jeg oprettede for godt tre dage siden er blevet spærret. Jeg forstår ikke hvorfor. Jeg har spillet der i timevis for at få min bonus fri. Endda med et lille tab til følge.
Pludselig vælger de så at spærre min konto og sende mig mailen herunder. Af vigtige bemærkninger er, at jeg aldrig har modtaget et opkald fra dem. Deres free call, er ikke gratis for folk udenfor USA, og nu har jeg alligevel to gange forsøgt at ringe, men får beskeden at nummeret ikke eksisterer. Hvad fanden skal jeg gøre?
Håber virkelig på hjælp her.
Mvh
Perikles
P.S. det er lagt under pengesager, fordi jeg har 1.500 kroner i klemme, hvis ikke kontoen åbnes igen.
____________________________________________
Dear Mr. Olsen,
Thank you for choosing Ultimate Bet!
Our security department has made a phone call attempt in order to certify your account but couldn't get a hold of you.
We need you to please contact us (security toll free number 1-877-887-6537)in order to certify your account.
We apologize for the inconvenience. Please understand that any account could be subject to a random security check, this in order to provide our customers with a safe environment and provide them with the best poker experience.
Please do not hesitate to contact us in case you need further assistance.
Best Regards,
Amelia
Security Department
UB.com (www.ub.com) - Raise. Stack. Own
We've got your back. Our Security Team lets you play with confidence.
______________________________________
Mit svar
Dear UB
Now, this is starting to get a bit annoying.
First your wacky deposit-site stall's two times during my first deposit. That means, that I had to update the site two times and ended up transfering 3 x $100 to my account instead of just the $100 I wanted. I immitiatly asked the UB-support if they could either cancel my final two depostits or at least let me get a full bonus of $300.
A person answered me no. When I asked him: "There must be something you can do?" I got the answer: "Can I help you with anything else?"
That's not the kind of support I expect from a respected poker-site in which I gladely looses my money in a attemt to clear a bonus.
And I do not expect to get my account made temporaily unavaible because you call my late at night - in a phone call that dosen't figure on my cell phone.
Finally I'm asked to call the United States to clarify my identity.
I do not want to make such a long distance phone call because it's extremely expensive.
Best
_____________________________________
Deres svar, som er kommet her til morgen
Dear Mr. Olsen,
Thank you for contacting us.
We have received your email and we would like to let you know that in order to reinstate your account a phone certification is required.
If you need any further assistance, do not hesitate to contact us back. We will be glad to assist you.
Regards,
David.
Security Department
UB.com (www.ub.com) - Raise. Stack. Own
We've got your back. Our Security Team lets you play with confidence
Bemærk mit svar er skrevet møgtræt kl. 4 om natten, hvorfor fejl forekommer deri ;)
Ultimate Bet - spærret konto
Der ikk andet for en at ringe til dem.
Har du ringet med mobil eller fastnet? Der er vist noget med at der kan være nogle problemer når man ringer fra mobil til dem.
Evt kan du ringe dem op og måske bede dem ringe tilbage, så du ikke bliver ruineret på telefon regningen.
Efter talrige mails frem og tilbage fik jeg omsider en amerikaner til at ringe mig op. Han spurgte til alt info omkring kontoen. Lige fra brugernavn til svaret på mit security question. Og så åbnede de kontoen igen. :-)
Til en anden gang, så hjælper det sjældent at blive sur.
Jeg har fundet at følgende hjælper på poker-site problematiker:
Tålmodighed, høflighed, humor :-)
Faktisk har de fleste poker-site ansatte humor og har haft en del ret sjove mail-udvekslinger når jeg skulle have løst mine problemer :-)
Eksplicit
som Eksplicit skriver så hjælper det ikke noget at blive tvær.
Bevar en høflig tone og sørg for at lyde som om det er din egen skyld at det hele er fucked. De gider simpelthen ikke hjælpe tilfældig brokrøv, som allerede fra starten af lyder som en hyletone fra en defekt linie.
Jeg har før skrevet med et site om et problem, hvor jeg blev sur... fik aldrig et svar... men da jeg sendte en ny mail hvor jeg lagde op til at mine fede fingre havde klokket i det, så gik der jo ikke 10 minutter før alle problemer var løst.
I din givne situation, så send en mail "som beskrevet" eller brug deres live support via en kammerats konto... De skulle have det, så vidt jeg kan sakse mig til fra PN-konkurrent ( Live Chat : In client on deposit page ).
Ss