Underlig korrespondance med pokerstarssupport

#1| 0

Jeg har sendt en forespørgsel til supporten, med underskrevet formular og legitimation, om at hæve min udadgående overførselsgrænse.

Første svar:
Tak for din e-mail og fordi du sendte os dine dokumenter. Desværre er de dokumenter, du har indsendt ikke acceptable, da ikke altinformation er tydeligt og læsbart, og derudover er vi nødt til at se ethelt billede, og ikke en delvis eller afskåret kopi. Vi anbefaler at du scanner billedet igen, og sikrer dig at helesiden/billedet af dokumentet er synligt, så snart som muligt. Skulle du have yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen.Vi ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen, Paul WPokerStars Sikkerhedsafdeling.

Jeg skriver følgende:
Det forstår jeg ikke noget af? Jeg har lige været inde at tjekke de scannede dokumenter jeg har sendt til jer. Der er et lille hak i selve mit kørerkort, hvilket jeg jo ikke kan ændre. Derudover er alt andet meget tydeligt og læseligt, og iøvrigt helt fuldkommen. Så må I præcisere meget mere hvad det er i vil have at jeg skal gøre anderledes.

Næste svar:
Tak for din mail. Desværre, kan vi ikke godkende din anmodning, på nuværende tidspunkt. Du ervelkommen til at sende en ny anmodning om at hæve dine begrænsninger, når duhar opbrugt dine nuværende. Vi beder dig derfor om at kontakte os igen på et senere tidspunkt, hvis duønsker at vi skal se på muligheden for at forhøje dine begrænsninger. Tak fordi du valgte at spille hos PokerStars. Med venlig hilsen, Paul PokerStars Sikkerhedsafdeling

Jeg skriver følgende:
Vil I være så venlige at forklare mig hvad der skal til for at jeg kan hæve mine udadgående overførseler?

Deres svar:
Vi har godkendt din anmodning, med hensyn til at øge dine begrænsninger påoverførsler til andre spillere: Transfers SentUSD 1,000.00 - Ny begrænsning pr. dagUSD 2,000.00 - Ny begrænsning pr. ugeUSD 5,000.00 - Ny begrænsning pr. måned Bemærk venlist, at ved yderligere forøgelser, af disse begrænsninger, er detmuligt at vi er nødt til, at bede dig om informationer, i form af et underskrevet dokument, eller et opkald fra PokerStars. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os. Med venlig hilsen, PokerStars Security Team

LOL

03-08-2010 09:40 #2| 0

Ved ikke lige hvor du gerne vil hen med den her post, men da jeg skulle have hævet min transfer limit, max'ede jeg den bare ud og skrev så til support at jeg skulle have hævet loftet. Der gik så ca 1½ minut og wupti wupti..

03-08-2010 09:46 #3| 0

De vil heller ikke godtage mit pasbillede, selvom det er mit eneste billedlegitimation. Det er dog for at få min acc. åbnet igen.

03-08-2010 10:37 #4| 0

Det jeg vil beskrive er: Første sender jeg det forlangte, efterfølgende skriver de at det ikke er godt nok. Så beder jeg dem forklare hvad det er der ikke er godt nok. Så skriver de at jeg på nuværende tid ikke kan få hævet mine limits. Så spørger jeg hvilke kriterier jeg skal opfylde for at få hævet mine limits, hvortil det svarer at nu har de hævet mine limits.

Hvorfor er det ikke lige at de hæver mine limits uden alt det sniksnak???

03-08-2010 11:04 #5| 0

Jeg vil tro det er fordi du ikke havde max'et din transfer limit ud først. Synes jeg så det i en anden tråd for ikke så lang tid siden. Kan dog ikke finde den pt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar