Hey Boys and Girls,
Jeg er ved at indsamle data til min kandidatafhandling om online poker.
I må meget gerne klikke ind på mit spørgeskema, så jeg kan blive færdig med skolen :0)
Spørgeskemaundersøgelse
/thenielsen
Undersøgelse online poker 2011
Done.
Der er et par "fejl" i undersøgelsen, men ellers udemærkede spm.
Småfejl:
Jeg sørger ikke efter information på pokerudbydere
Lidt større fejl:
Du spørger om man har tillid til udenlandske pokerudbydere, og derefter til danske pokerudbydere. Så vidt jeg ved findes der ikke danske pokerudbydere (alt efter hvad din definition er naturligvis).
Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg havde krydset forkert af på de første 3 enig/uenig spørgsmål, fordi jeg troede at "helt enig" var placeret yderst til venstre.
Done
Done :)
Done.
Jeg undres dog til stadighed over, at folk ikke gør mere ud af spørgeskemaundersøgelser. Der er stavefejl, formuleringsbrølere, tvetydige spørgsmål og ligegyldige spørgsmål.
Done.
Held og lykke!
Razga skrev:
Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg havde krydset forkert af på de første 3 enig/uenig spørgsmål, fordi jeg troede at "helt enig" var placeret yderst til venstre.
Done
Done.
Gjorde præcis det samme.
Tak for svarene og feedback på fejl, man ser sig sgu blind når man har arbejdet med det så længe :)
vedr. dansk pokerudbyder - er tænkt som hypotetisk :0)
der vil typisk íkke være større tiltro til danske virksomheder, så skal du i hvert fald snakke med donks og ikke på pn. De fleste forstår vel at national tryghedsfølelse er en illusion, og at det meget mere problematisk, hvis et dansk site er lille og nystiftet som fx. high pulse netværket.
Done
Jeg har ikke troværdighed til udenlandske pokerudbydere
--------------------------------------------------------------------------------
Hvad er det for en måde at formulere en svarangivelse på? Det er ren volapyk
Scavenger skrev:
Jeg har ikke troværdighed til udenlandske pokerudbydere
--------------------------------------------------------------------------------
Hvad er det for en måde at formulere en svarangivelse på? Det er ren volapyk
Nu er der jo mening med hver spørgsmål og mulighed for forskellige "enighedsgrader" at svare. (eller ved ikke !)
Det kan jo være at nogen måske har mistet troværdigheden efter Full Tilt, Ultimatbet og andre skandaler.
Men super fedt at der er SÅ MANGE der har svaret !!!
Stort tak til der har svaret indtil videre.!
Det hedder jo ikke troværdighed TIL et givent site. Det er barnagtigt vrøvlesprog. Om noget må svaret skulle hedde:
Jeg mener følgende pokersites er troværdige
Razga skrev:
Done
Fuldstændig rigtigt..
Gav mig også mega tilt, da jeg efter hver 5. svar lige skulle rette alle mine svar til det modsatte...
note til alle lidt grå pokerspiller ...
Du skal højst være 45 år for deltagelse i undersøgelsen