Hej Pokernet.
Jeg indsatte for godt 2 mrd. siden 500kr på Unibet, og har aldrig oplevet så dårlig suport / service som hos dem.
kort efter pengene er indsat, bliver min konto blokeret, allerede her knækker kæden lidt, da jeg hverken modtager noget når jeg forsøger at logge ind, eller på mail. Kontakter support på livechat, som fortæller mig at jeg skal sende papirer ind før at kontoen kan blive genåbnet.
Jeg bliver blandt andet bedt om at indsende pas / kørekort - sygesikring, screenshot af den MB konto som pengene er indsat med. Allerede her bliver man sgu sådan lidt irriteret, da jeg synes det er lige rigeligt med papirer at sende. Skal lige siges at jeg i forvejen har papirer liggende på min com som jeg plejer at bruge når konti skal verificeres, men i dette tilfælde skulle det vise sig ikke at være i nærheden af at være nok.
Sender et papir af gangen da jeg lige skal have nosset mig sammen til at få det hele sendt, og indsamlet.
Får af flere omgange "OK" at nu skal de ikke bruge flere papirer fra Lasse, Brian, Charlotte, Uffe og jeg kunne blive ved.
DER SKER BARE ALDRIG NOGET!!?!
Prøver gang på gang at logge ind, intet sker, og stadig INGEN INFO hvilket er fking tiltende når man har fået OK af flere omgange.
Når jeg henvender mig til support bliver man mødt med en voldsom arrogance, om at indsende flere papirer, blandt andet sygesikringsbevis (Har intet - mistede det og ikke lavet nyt) og spørger derefter om de ikke kan bruge noget andet officielt papir til at verificere min addresse. Det skal så være fra SKAT, da brevet med addressen fra lægen / sygehuset åbenbart ikke var ok, SAY WHAT!?!?
Nå kunne jo satme blive ved, er sgu lidt gal over at blive behandlet på den måde når man i min verden som kunde skal behandles med respekt, og blive mødt med en forståelse frem for at blive revet rundt i managen af random supporters.
Hvad gør PN i tilfælde som disse?
Spurgte her til sidst "Brian" om det var muligt at få en mail hvor man kunne sende en klage til / forklare sagen så man måske i det mindste kunne blive mødt med lidt forståelse, men blev her bedt om at sende en mail til [email protected] (LOOOL) snakker jo for helt døve ører ved supporten åbenbart...
Andre der har fået samme overhaling af Unibet, eller som har oplevet lignende tilfælde / har erfaring med hvad man gør i tilfælde som disse?
Unibet enormt dårlig service?
Support arbejdere kan jo ALDRIG få et andet job, så din post overrasker mig egentlig ikke;)
Jeg forstår ikke hvorfor de skal have alle de ting når man logger ind med nem-id
@OP
Det er mange papirer, og jeg forstår det heller ikke.
Mit forslag:
Bestil nyt sygesikring. Send alle ting samlet i en mail. Ring til deres udmærkede danske support og gør dem opmærksom på du har sendt det. Så er din konto hurtigt oppe.
nephew76 skrev:
@OP
Det er mange papirer, og jeg forstår det heller ikke.
Mit forslag:
Bestil nyt sygesikring. Send alle ting samlet i en mail. Ring til deres udmærkede danske support og gør dem opmærksom på du har sendt det. Så er din konto hurtigt oppe.
Deres "udmærkede danske support", er de samme som svarer ham pr mail og live chat.
Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, men mener kravene til identifikation stammer fra loven om hvidvaskning......, som selv advokater bruger (de beder idag også om legitimation fra deres kunder).
Det er derfor to forskellige regelsæt, men enig - det er tåbeligt.
Ellers enig med nephew76. Tag en dyb indånding og send det samlet og ring til dem og spørg dem pænt. Jeg vil tro, det virker, selvom du imo har gjort det rigtige allerede.