Hi Alle
Efter en lidt skidt start er Unibet Star Search 2007 nu skudt igang.
På grund af de 200$ som blev addet blev den desværre oversvømmet af udenlandske spillere som kørte med på freerollen.
Men de 179 Danske Spillere vil selvfølgeligt få point i den rækkefølge som de sluttede i... som nr 1 og nedefter
Af denne grund vil vi fremover password beskytte turneringen. Passwordet vil ligge i message of the day ( kun i den danske client ) som udsendes 12 timer før start.
På denne måde burde vi kunne holde antallet af udenlandske spillere nede.
Leaderboardet skulle meget gerne ligge oppe på vore hjemmeside inden weekenden.
Claus
Unibet
Unibet Star Search 2007
@alle
Så er leaderboardet klar og kan ses på www.unibet.com
Mvh
Claus
Unibet
Er det bare mig, men kan ikke se det nogensteder???
pokkers77
www.pokerliv.dk
"Af denne grund vil vi fremover password beskytte turneringen. Passwordet vil ligge i message of the day ( kun i den danske client ) som udsendes 12 timer før start"
kan sq ikke finde "message of the day " og JA har den danske klient!!
roder stadig rundt derinde...HJÆÆLP
ellers er der en flink en der gider at pm mig dagens password pls TAK :)
snif snif jeg har altzå ikke den"message" knap
min står der "menu" "hjælp" "min side" "kampagner" "bank" "log på"
det er alt hvad jeg har af knapper i bunden af min klient....
ingen "message" hvor er den....pls pls
kunne også godt bruge pass som pokernet mail da jeg slet ikke er sikke på jeg har den danske klient og kan ikke lige downloade den her
@kramix
Jeg poster dagens pass her en ½ time før start
mvh
Claus
Til de som ikke har fået informationen
Password iaften............. pølsehorn
mvh
Claus
lidt u smart at ligge det her alle idoter i hele østeuropa kender pokernet.dk så tror bare det giver samme resultat som sidst..
hvor mange af dem kan skrive "ø"?
Edith: Man kan jo selvfølgelig altid copypaste!
Jeg er med lidt endnu
pokkers77
www.pokerliv.dk
ude, spiller som en pose l..t, men jeg er også en pæn dårlig poker spiller, hvis man da kan kalde mig en spiller... i poker altså:)
good luck
soopy
Så gad jeg ikke mere, tror jeg blev nr. 12, og vandt fanme hele 2$....
Har allerede bestilt min næste ferie og skal ud og shoppe for vildt i morgen....yehaaaaaa
pokkers77
www.pokerliv.dk
er der plads på den ferie? jeg vandt nemlig hele 3.50$!!! ude som nummer 9...kunne nok ha folded mig til et par pladser mere, men da jeg så skrub hånden Q8s og rammer flushdraw på floppet i en 15k pot ( mig 15k) så var der ikke andet at gøre end at pushe..men ingen hjælp til mig...