Unibet vil ikke give mig transaktionshistorik

#1| 0

Hey!

Da jeg sidder og gør året op, har jeg skrevet rundt til de sites jeg har spillet på.

Har ikke spillet så meget på unibet, men det er mere princippet i, at ikke vil give mig transaktionshistorikken.. Har ikke oplevet det med andre sites?

"Hej Morten ,

Tak for din henvendelse.
I følge vores licens er vi pålagt, at vores kunder skal kunne få adgang til deres kontohistorie mindst 1 måned tilbage , herunder alle indbetalinger, udbetalinger og indsatser.
Unibet tilbyder allerede den mulighed for at se den fulde kontohistorik 4 måneder tilbage og væddemåls historie 12 måneder tilbage. Indenfor denne perioder tilrådes det derfor at få indsamlet den nødvendige/ønskede information.
Vi kan derfor desværre ikke give dig den ønskede information.

Hvis du har du yderligere spørgsmål, er du velkomme til at kontakte os igen . "


Jeg synes ikke det er i orden, at man ikke kan få adgang til sin transaktionshistorik. Synes I?

28-12-2010 20:18 #2| 0

Min umiddelbare tanke er at det lyder helt godnat.

Tænker mere på hvis man skal godtgøre overfor skat hvor meget man har trukket ud / sat ind....

Troede egentlig at det var standard hos alle pokersites.... Så meget dårlig service

28-12-2010 22:24 #3| 0

Er enig i at det er problematisk at man ikke vil udlevere alt informationen. I min optik, gør det ingen forskel hvor lang tid tilbage man ønsker informationer. Det burde da være muligt at få udleveret hvad man har spillet for, og for unibet burde det da ikke gøre nogen forskel, med mindre de ikke ønsker gennemsigtighed.

29-12-2010 18:24 #4| 0

Har du forsøgt at nævne for supporten at det skal bruges af skattemæssige årsager? Er sikker på de bukker under så længer du presser lidt på og opgiver årsagen. Det lyder mest af alt som support dovenskab.

29-12-2010 23:30 #5| 0
OP

@PikeyPark

Det er ikke af skattemæssige årsager. Unibet er skattefrit. Er bare for at keep-track, og det var også det jeg gav udtryk for overfor dem. Hvis det er deres udmelding, så må det også være deres gældende regel.. tror nu alligevel ikke supporten er dumdristig nok til at skrive det ligefrem er deres politik, at det foregår sådan, hvis det ikke er sandt. Men ved ikk, måske har du ret..

30-12-2010 03:54 #6| 0

heh..

Åben jobansøgning..

Jeg gider ikke være pokermanager!
Jeg gider faktisk ikke at lave det store!
Andet end at sparke supporten hårdt i røven!
Da de nuværende managers åbenbart ikke har styr på deres lort!
Er villig til ganske gratis at besidde denne rolle!
Kan sagtens tage flere udbydere!
Smid en mail for interesse!

Mvh ...

Bare smid denne til managerens email :)

Nu er jeg i den fine position, at jeg har vip-host de fleste steder jeg ligger mit spil..
Hvis supporten er utilfredsstillende, er det løst efter en mail til dem..

30-12-2010 12:00 #7| 0
OP

@

Så du mener jeg bare bør skrive noget mere med dem, så ændrer de pludselig politik :-O?

Redigeret af Bridgeking d. 21-06-2023 12:28
30-12-2010 12:08 #8| 0

@msm89dk

Personligt synes jeg du skal skrive til supporten at du skal bruge det til skatteopgoerelse hos skattefar. Det kan godt vaere de er skattefri, men de kan vel ikke goere sig klog paa om du er kaldt ind til moede grundet en uforklaret ekstra indkomst som du saa skal bevise kommer fra en skattefri site... De skal nok bukke sig.. det lugter af dovenskab... skub paa

30-12-2010 12:21 #9| 0

kan du ikke bare bruge din netbanks kontoudtog?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar