Unibet vil ikke kompensere IGEN IGEN

#1| 0

Endnu en gang har Unibet vist hvor højt og helligt de skider på deres kunder.

Tirsdag d. 14. Maj spiller jeg en håndfuld tours derinde kl. 17 ish, da jeg ikke bliver tilbudt add on i en tour, kort efter kan mit rebuy i en anden turnering ikke gå igennem pga. external error. Jeg vælger herefter at logge ud, og ind igen. Her er klokken omkring 17:15. På daværende tidspunkt er jeg registreret til hele mit program, og har deres 6-max, 10r igang, hvor der ingenting er sket med min stack de første 15 min.

Jeg ringer nu til supporten kl. 17:17 og snakker med Annette, og får efter en 13 minutters tid af vide, at såfremt der går urimeligt længe før jeg kommer tilbage, vil jeg blive refunderet.

Kl. 17:58 kommer jeg online igen, for at blive smidt af med det samme igen, jeg får dog logget ind igen umildbart efter igen og får afregged resten af programmet.
I mellem tiden er en 3r Turbo startet kl. 17:30.

Jeg skriver nu til Unibet for at blive refunderet, hvor jeg også nævner problemerne med de to andre tours jeg ikke fik add on mulighed i og rebuy i.

Deres svar er at de kan se jeg er blevet refunderet for disse, hvilket er løgn da det er et dobbelt mislykket rebuy der er blevet refunderet da det ikke gik igennem.

Efter et opråb torsdag svarer selvsamme Annette på min mail, og de har besluttet sig at give mig 2 Unibet Open €11+1 tickets. Dette til trods for jeg var inde for €27,3 som jeg telefonisk var blevet lovet refunderet af selv samme Annette.

Da jeg brokker mig over det modtager jeg mails fra Rasmus og senere hen Brian med beskeden om at sagen er lukket.

Nu er en difference på €3,3 måske ikke verdens største, men det er ikke første gang Unibets kundeservice ikke vil kompenserer, i en situation hvor alle respektable pokersider gør det. Istedet prøver de at lange et par Unibet Open billetter ud, langt under den værdi man er blevet snydt for, og så er alt godt.

Jeg har fået nok af Unibet nu efter flere år som kunde, og heldigvis findes der både NordicBet og Ladbrokes som jeg kan skifte til på det danske marked.

Jeg har desuden en 3 måneder gammel sag, hvor jeg aldrig fik mine chips for en vundet pot, da Spillemyndigheden ingenting kan gøre, vil jeg nu tage den til forbrugerklagenævnet, da det åbenbart er den eneste instans vi kan gå til som spillere, så må vi se hvad der sker i den sag.

17-05-2013 08:07 #2| 14

Må sige at det er ekstrabladet om igen! Gal en overskrift vs indhold!

17-05-2013 08:14 #3| 0

Antallet af sager der har været ude i offentlig skue, angående problemer med Unibet og deres mangel på respektfuld kundepleje, må være en klar indikator på at NordicBet eller Ladbrokes er et sublimt valg.

Personligt har Unibet altid fanget mig som nogle meget pengeliderlige mennesker som går mere op i en krone eller to i egen kasse, end at tage sig godt af deres kunder som i sidste ende vil være en markant bedre forretning for dem, end at nægte en spiller et refund hvis Unibet selv har været skyld i at spilleren ikke har fået det han betalte for.



17-05-2013 08:50 #4| 0
BobbyOlsen skrev:
Endnu en gang har Unibet vist hvor højt og helligt de skider på deres kunder.

Tirsdag d. 14. Maj spiller jeg en håndfuld tours derinde kl. 17 ish, da jeg ikke bliver tilbudt add on i en tour, kort efter kan mit rebuy i en anden turnering ikke gå igennem pga. external error. Jeg vælger herefter at logge ud, og ind igen. Her er klokken omkring 17:15. På daværende tidspunkt er jeg registreret til hele mit program, og har deres 6-max, 10r igang, hvor der ingenting er sket med min stack de første 15 min.

Jeg ringer nu til supporten kl. 17:17 og snakker med Annette, og får efter en 13 minutters tid af vide, at såfremt der går urimeligt længe før jeg kommer tilbage, vil jeg blive refunderet.

Kl. 17:58 kommer jeg online igen, for at blive smidt af med det samme igen, jeg får dog logget ind igen umildbart efter igen og får afregged resten af programmet.
I mellem tiden er en 3r Turbo startet kl. 17:30.

Jeg skriver nu til Unibet for at blive refunderet, hvor jeg også nævner problemerne med de to andre tours jeg ikke fik add on mulighed i og rebuy i.

Deres svar er at de kan se jeg er blevet refunderet for disse, hvilket er løgn da det er et dobbelt mislykket rebuy der er blevet refunderet da det ikke gik igennem.

Efter et opråb torsdag svarer selvsamme Annette på min mail, og de har besluttet sig at give mig 2 Unibet Open €11+1 tickets. Dette til trods for jeg var inde for €27,3 som jeg telefonisk var blevet lovet refunderet af selv samme Annette.

Da jeg brokker mig over det modtager jeg mails fra Rasmus og senere hen Brian med beskeden om at sagen er lukket.

Nu er en difference på €3,3 måske ikke verdens største, men det er ikke første gang Unibets kundeservice ikke vil kompenserer, i en situation hvor alle respektable pokersider gør det. Istedet prøver de at lange et par Unibet Open billetter ud, langt under den værdi man er blevet snydt for, og så er alt godt.

Jeg har fået nok af Unibet nu efter flere år som kunde, og heldigvis findes der både NordicBet og Ladbrokes som jeg kan skifte til på det danske marked.

Jeg har desuden en 3 måneder gammel sag, hvor jeg aldrig fik mine chips for en vundet pot, da Spillemyndigheden ingenting kan gøre, vil jeg nu tage den til forbrugerklagenævnet, da det åbenbart er den eneste instans vi kan gå til som spillere, så må vi se hvad der sker i den sag.


Liiige grove nok.
Redigeret af PayThisPanda d. 17-05-2013 08:51
17-05-2013 08:52 #5| 3

Du har en 3 måneder gammel sag, som du ikke har fået afklaret - og trods din store utilfredshed med den sag, som du vil tage i forbrugerklagenævnet, så er du fortsat med at spille derinde?

I den aktuelle sag mangler du kompensation for €3,3 - altså, come on... Bagatelgrænse?

Når du tilsyneladende er så utilfreds med Unibet og åbenbart har været det i lang tid (i hvert fald mindst 3 måneder), så skift - for helvede - til en anden side. Der er trods alt stadig en del at vælge imellem - det er ikke så svært.

17-05-2013 09:11 #6| 3

Håber du har kunnet betale din husleje + andre udgifter alligevel, når du nu er blevet snydt for så stort et beløb.

17-05-2013 09:20 #7| 2

Nu er beløbbet jo underordnet i denne sag, hvilket enhver person med lidt hjerne nok kan forstå, det er princippet i den behandling supporten giver en.
Grunden til jeg har fortsat mit spil hos Unibet er dels Unibet Open, dels de høje gebyrer micro tager for deposit.

17-05-2013 09:36 #8| 1

bobby enhver ved at du får ringe service ved alle andre sites end stars, på SAMTLIGE sider vil du opleve at fejl kommer til at koste dig penge som du ikke bliver kompenseret for, især danskespil og Bet365 er slemme til det.

den value du får igennem ringere spillere skal opveje det.

Hvis du er typen der mener 3 euro er nok til at du vil bruge timevis på at klage over det, så er eu sites simpelthen ikke for dig

17-05-2013 09:49 #9| 3
Administrator

Tillid tillid og tillid.........

De 3 ord er bare så pisse vigtige når det kommer til pokerens ansigt udadtil - og også når det handler om virksomheders generelle omdømme overfor kunder, og potientielle kunder.

Jeg mener, heller ikke i dette tilfælde, at der bør være en bagatelgrænse. Jeg fatter vitterligt ikke at virksomheder ikke forstår at det netop er disse sager der afholder dem fra at få bla en hyggespiller som mig som kunde (og dermed mange andre).

Er der tale om at OP skal ha sine 25kr så skal han sgu da ha dem ! Er der ikke så må man som professionel part sørge for at informere om sagen på en måde så forbrugeren kan forstå det.

17-05-2013 10:31 #10| 5

Jeg har et eller andet sted nogle flasker liggende, der indbringer mindst 25 kr i pant.

Normalt trykker jeg på velgørenhedsknappen på flaskeautomaten i irma når de pantes, så dem der virkelig har brug for hjælp kan få det - men næste gang skal jeg da gøre en undtagelse.

Pantpengene næste gang skal selvsagt gå til BobbyOlsen, så han uanset hvordan sagen ender i menneskerettighedsdomstolen bliver fuldstændig kompenseret økonomisk for det tab han har lidt i denne sag.

Unibets fuldstændig utilstedelige opførsel i denne ekstremt komplicerede sag ender formentlig med at få vidtrækkende konsekvenser ikke bare for Unibet - men for hele online pokerindustrien.

17-05-2013 11:27 #11| 13

Hvor mange penge skal man egentlig snyde for, før det ikke er ok mere?

17-05-2013 12:10 #12| 0

Godt man er holdt med at spille poker, hvis det er beløbets størrelse, der skal afgøre om der skal refunderes eller ej.

17-05-2013 12:12 #13| 2

Der er godt nok nogle vittige hoveder i den her tråd.

Jeg kan sgu sagtens se at 3€ er et latterligt lille beløb, men det ændrer fame da ikke på princippet. Tyveri er tyveri, også når det er et større selskab der gør det.
Det er jo ikke sådan at fordi engangsbeløbet er småt så har man kun næsten stjålet.
Der er jo også dem som nærmest ikke ville opdage hvis de manglede 10.000 kr på deres konto, men det er satme da mange penge for en del af os andre. Så er det vel ok at de håner dem som pludselig mister beløb i den størrelses orden ?

Men som Live siger. Hvis man vil undgå pis så er Stars den eneste vej lige pt.

17-05-2013 12:16 #14| 14
Muhsen skrev:
Jeg har et eller andet sted nogle flasker liggende, der indbringer mindst 25 kr i pant.

Normalt trykker jeg på velgørenhedsknappen på flaskeautomaten i irma når de pantes, så dem der virkelig har brug for hjælp kan få det - men næste gang skal jeg da gøre en undtagelse.

Pantpengene næste gang skal selvsagt gå til BobbyOlsen, så han uanset hvordan sagen ender i menneskerettighedsdomstolen bliver fuldstændig kompenseret økonomisk for det tab han har lidt i denne sag.

Unibets fuldstændig utilstedelige opførsel i denne ekstremt komplicerede sag ender formentlig med at få vidtrækkende konsekvenser ikke bare for Unibet - men for hele online pokerindustrien.


Igen savner jeg vote-down knappen.
17-05-2013 12:44 #15| 0
Administrator

Svanseri fra et pokersite eller på staking = NO GO !!

Dette må nu engang gælde uanset hvad beløbets størrelse er.

@Muhsen
Jeg tror faktisk ikke du forstår det. Imho får en enkelt sag ikke direkte vidtrækkende konsekvenser. Men på sigt så mener jeg at det kan få det.
Har du nogensinde snakket internet gambling/poker med folk der ikke selv spiller ?

Rigtig mange har en kæmpe mistro til emnet generelt, og fordi er highroller og OP eller jeg ikke er - skal du så sætte den omtalte bagatelgrænse ?

Jeg har tidligere set mange tråde herinde hvor folk ønsker alternativer til PokerStars.
Årsagerne til at stars har mange spillere er obv mange, men en af dem tror jeg absolut skal findes i god kundeservice, og stor tillid fra forbrugernes side til at stars har styr på deres shit.

Vi som pokerspillere må da om nogen, stå fast ved det princip at vi ikke vil tolerere svans fra nogle sites vi er forbrugere på. Og selvom kr måske ikke er mange penge for de fleste, jamen så af principielle årsager!

17-05-2013 13:17 #16| 0

Selvfølgelig skal vi da aldrig tolerere svans - enig. Jeg synes bare ikke, at der er skyggen af svans i den her 'sag'. Hvorfor skulle Unibet da også svanse for 3,3 euro??

Unibet har kompenseret for en fejl omkring rebuys/addons, som ikke har ramt alle spillere i de tours. De lover OP kompensation, hvis han ikke kan komme på igen indenfor rimelig tid.

Den kompensation modtager OP i form af 2 stk 11+1 billetter, som dækker hans indskud hverken mere el mindre.

Efter den/de fejl som OP er kompenseret for starter der en 3 euro rebuy tour kl 17.30. Den vil OP også have kompensation for selvom han godt kan logge ind (i 2 forsøg) kl 17.58 - og dermed ville kunne spille touren, idet han har kunnet logge ind indenfor rimelig tid.

Kan ikke se problemet.

17-05-2013 13:22 #17| 0

muhsen, kompensationer skal nu engang ske i dollars og ikke tour tickets, imo har han fået 0$ og en undskyldning i form af 2 x unit open tickets, de har ingen relevant værdi at all.

17-05-2013 13:40 #18| 1

Hvor står det, at evt. kompensation SKAL ske i dollars/euro?

17-05-2013 13:52 #19| 0
Muhsen skrev:
Selvfølgelig skal vi da aldrig tolerere svans - enig. Jeg synes bare ikke, at der er skyggen af svans i den her 'sag'. Hvorfor skulle Unibet da også svanse for 3,3 euro??

Unibet har kompenseret for en fejl omkring rebuys/addons, som ikke har ramt alle spillere i de tours. De lover OP kompensation, hvis han ikke kan komme på igen indenfor rimelig tid.

Den kompensation modtager OP i form af 2 stk 11+1 billetter, som dækker hans indskud hverken mere el mindre.

Efter den/de fejl som OP er kompenseret for starter der en 3 euro rebuy tour kl 17.30. Den vil OP også have kompensation for selvom han godt kan logge ind (i 2 forsøg) kl 17.58 - og dermed ville kunne spille touren, idet han har kunnet logge ind indenfor rimelig tid.

Kan ikke se problemet.


Jeg er ikke blevet kompenseret for fejl vedrørende rebuy og addons, de er bare ikke gået igennem, hvilket specielt med addon som er super addon på Micro, gør touren pænt ødelagt hvis man ikke får det med.

De to tickets jeg får kan KUN bruges til Unibet Open, hvilket kræver jeg har interesse i at spille dem.

Den €3 tour var en turbo, hvilket gør rimelig tid begrebet noget anderledes end en deepstack.
17-05-2013 13:57 #20| 1
Muhsen skrev:
Hvor står det, at evt. kompensation SKAL ske i dollars/euro?


fordi det er hvad kunden har tabt, selvom de sender ham hundekiks for samme beløb har de stadig ikke kompenseret ham for hans tab.
17-05-2013 14:03 #21| 0

Fair nok - men idet det også var en rebuy tour gør vel så også begrebet 'rimelig tid' anderledes i forhold til turbo freezeout? - specielt hvis den så også havde super addon - og så synes jeg det er helt ok, at den tour ikke kompenseres.

17-05-2013 14:19 #22| 0

@ Live

De penge var jo 'tabt' i det sekund han købte sig ind i diverse tours.

"Der var problemer med tours for 24 euro - og vi givet dig ikke for 24 euro hundekiks men derinmod nye tours for 24 euro" - Er det virkelig SÅ dårlig kundeservice?

17-05-2013 14:23 #23| 0

Muhsen

Synes du det er fair manden betaler x antal $ får ikke den vare - han får så ikke hans $ retur men 2 biletter.

Kan på ingen måde være i orden, og nu når du mener pokersiderne ikke svaner hvorfor fanden betaler de ikke bare manden tilbage ?
Nu når du mener det intet betyder.

17-05-2013 14:24 #24| 0
Muhsen skrev:
@ Live

De penge var jo 'tabt' i det sekund han købte sig ind i diverse tours.

"Der var problemer med tours for 24 euro - og vi givet dig ikke for 24 euro hundekiks men derinmod nye tours for 24 euro" - Er det virkelig SÅ dårlig kundeservice?


dine penge er også tabt hvis du køber to liter mælk, hvis lortet er for gammelt så er det ikke god service at du får to liter vand i stedet.

hvis man kigger på hvad man kan forvente fra unitbet så er det over forventning, hvis man kigger på hvad der er god service eller dansk lovgivning så er det milevidt fra hvad der er acceptabelt.
17-05-2013 14:49 #25| 0

Selvfølgelig er det ikke ordentlig kompensation at få tour tickets i stedet for penge, som man var lovet.

Hvis du betaler for to billetter til superligaen for at se FCK-AaB, så vil du da heller ikke blive tilfreds med at få at vide, at billetterne ikke eksisterede ved en fejl, men du bliver sendt til Nordsjælland-Silkeborg i stedet for :)

17-05-2013 15:27 #26| 0

Ville aldrig betale for en billet til en FCK kamp i Parken :-)

Det virker bare ikke som OP har klaget over, at få de tour tickets men egentlig blot vil kompenseres for de manglende sidste 3,3 euro.

Det er jo de 3,3 euro hele 'sagen' går på - og ikke den kompensation han har fået - og åbenbart IKKE klaget yderligere over.

Så det er kun de sidste 3,3 euro der er til debat - og i den sag kommer OP ind i touren, da den er 28 minutter gammel. Det er en turbo-tour med mulighed for rebuy og addon - og så er diskussionen vel egentlig bare, hvorvidt at de 28 minutter er indenfor 'rimelig' tid eller ej og derfor om OP bør have kompensation for de 3,3euro.

Jeg mener det er indenfor rimelig tid - men det kan man selvfølgelig altid diskutere.

Mht til kompensationen på 2x 11+1 billetter, så er det vel også væsentligt om det kun var en fejl hos OP eller om det var en generel fejl hos Unibet i de tours. Er det førstnævnte, så synes jeg kompensationen er god stil og service fra Unibet. Er det sidstnævnte, så kan jeg godt se rimeligheden i, at kompensationen som minimum skulle være til selvsamme tours på valgfrit tidspunkt.

Redigeret af Muhsen d. 17-05-2013 15:28
17-05-2013 16:13 #27| 0

@Muhsen
Du læser hvad du gerne vil læse.

Hvis du læste OP igen kunne det være du forstod hvad der skete.

Kan jo ikke passe man får et rimelig tid count på 30 min, (kommer ind efter 28 min, men der er jo break), og så holder sig til det, hvorefter de ikke kompenserer.

Som jeg allerede har skrevet gider jeg ikke have deres tickets, men vil have mine penge, ved Madsreality lavede en tråd samtidig med jeg havde nedbrud, så er Unibets fejl men ikke microgaming.

Det er princippet i sagen, når jeg sidder med tour buy ins for €200 næste gang, er det så nok for dig? Eller skal det være €1.000 før du rynker på næsen over en PN støttet udbyder, som har en del dårlige sager efterhånden?

17-05-2013 16:20 #28| 0
Administrator

Muhsen

I det mindste tager du snakken ordentligt, istedetfor den første post omkring pantflasker du lavede. Er glad for hvis vi er enige om at der ikke er en bagatel grænse. Det var sådan set min primære årsag til at gå ind i tråden.

17-05-2013 17:29 #29| 1

@ Bridgeking

Et forfejlet forsøg på min side, at være 'funny man' - beklager.

17-05-2013 18:01 #30| 0

WP for at OP gider bruge x antal tid for så lille et beløb!

Verden er fuld af store firmaer / folk med svanset moral, som
ikke fatter en bjælde af god / (human) forretningsetik og strategi.

Jo flere folk som bare lader stå til i den slags sager, uanset
hvad beløb og hvad slags forretning vi snakker om - jo nemmere
bliver det for "svanserne" at skrue bissen på, og med tiden øger
de deres TYVERI med X antal % af gangen!





17-05-2013 19:26 #31| 0

Jeg er enig med Muhsen i, at der er tale om en bagatel.

Jeg spiller ikke p.t. på Unibet, og selvom der er tale om bagateller, så tænker jeg følgende:

- Hvorfor kan sitet ikke finde ud af at yde en ganske almindelig rimelig kundeservice (dollars for dollars)?

- Jeg har kun i ekstremt få tilfælde været ude for urimelig kundeservices fra diverse poker sites' side, men gider jeg åbne konto på Unibet, hvis der en dag kommer et eller andet lækkert tilbud, når jeg ved at deres kundeservice er godt gammeldags halvsnusket og f.eks tilbyder tourbilletter svarende til et beløb, der er gået tabt?


Hmmm, - det skal sgu være noget godt Unibet disker op med, men så tager jeg nok chancen, da sandsynligheden for at løbe ind i OPs problemer næppe er stor.

@OP
Jeg forstår din principielle harme, men gad aldrig selv bruge tid på sådanne småting. Du har fået sat Unibet i dårligt lys, som følge af deres dårlige købmandsskab. Lad det være med det, - det er simpelthen spild af god livstid at bruge mere krudt på sagen, - og det havde det også været, hvis der var tale om €100, - livet er alt for meget værd!

17-05-2013 19:49 #32| 0

Holstt

Så det du siger dem som scammer i staking, dem skal man bare lade være fordi det er spild af krudt.
Undre mig nu over du gider spilde 5min af din dyrebar tid med et ligegyldig indlæg.

Håber du får en god fredag, selvom du ikke brude spilde mere tid i denne tråd.

WP OP - de skal ha lov at betale hver eneste 0.1$£€

20-05-2013 13:41 #33| 0

Gad godt jeg havde de nosser som OP viser ved at blive så galle - så skulle konen nok få at vide, hvilken vej toiletpapiret skulle vende!!!!!

Spis mere PQlsemix
20-05-2013 14:44 #34| 0

Kunne være lidt sjovt, at det var en highroller der havde skrevet det samme, bare med et buy in der var 100 gange så stort. Så var pokernet kommet på banen med diverse øv og øv kommentarer. Nu er det en lowfish, så det er "ikke det samme".

@live

Fine kommentarer!.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar