Unibets klient kører i ring

#1| 0

Er der andre der oplever, at Unibets klient kører i ring?


Når jeg åbner klientsoftwaren til mac os, beder den mig om at logge ind via browser. Når jeg logger ind via browseren sender browseren mig videre til pokerklientens gamle software og beder mig opdatere.


Det hjælper ikke at opdatere, da browseren konstant sender en videre til den gamle softwareversion. Jeg har forsøgt at afinstallere al klientsoftware og installere nyeste version. Jeg bliver dog stadig sendt videre til den ældre klientsoftware når jeg logger ind via browseren.


Nogen der har en løsning på problemet?


@Dieb


Gider du sende videre i systemet?

05-03-2017 20:58 #2| 0

Jeg sender det videre.

05-03-2017 21:26 #3| 0

Og ellers kan vi også lige "tagge" Unibets mand her på forummet også.


@UnibetDK

05-03-2017 23:33 #4| 0

Hey Kasper,


Hjælper det hvis du clearer cookies og cache fra din browser?

Ellers kan du eventuelt prøve at ændre din standardbrowser på computeren - måske virker det at blive routet igennem en anden browser ved login. Jeg arbejder selv i kundeservice hos Unibet og der er ingen problemer rapporteret i dag.

06-03-2017 07:35 #5| 0

Jeg afinstallerede softwaren og installerede på ny. Det gjorde at jeg kunne spille igen, men ikke det fedeste at navigere rundt derinde...

07-03-2017 17:20 #6| 0

Beklager det sene svar - havde fri i weekenden og fik ikke lige tjekket siden i går.

Jeg har ikke meget at tilføje til det, som @mchID skriver ovenfor. Prøv at slet dine midlertidige internetfiler og giv det et skud igen. Virker dette ikke, må du meget gerne prøve at ændre din standardbrowser.

Giv endelig en tilbagemelding, når du har prøvet ovenstående. Skal jeg sende det videre til udviklerne, vil det være godt med information om din browserversion + de forskellige links, du bliver sendt til.

/Stubbe

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar