Ved ikke der er nok med kød på den, men jeg prøver alligevel. Igen er jeg readless på hvad jeg antager er et semi-æsel, linjen taget i betragtning. Vil folk have skattekisten ind på turn med det samme? Ser vi en river, betaler vi altid til et push hvis den blanker (Klør, konger og femmere er vel nobrainer i begge river scenarier), og pusher vi selv i samme scenarie? Turn efter hans klik, efterlader ham med 140'ish bag sig.
Seat 1 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: tracey_uk ( $184.25 )
Seat 2: megoddy7 ( $379.95 )
Seat 3: HERO ( $278.65 )
Seat 4: ANEMOKAPNOS ( $253.55 )
Seat 5: PiStOlPeTeR ( $228.40 )
Seat 6: Matador78 ( $195 )
megoddy7 posts small blind [$1]
HERO posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO K♣ 5♣
ANEMOKAPNOS calls [$2]
PiStOlPeTeR folds
Matador78 calls [$2]
tracey_uk folds
megoddy7 folds
HERO checks
** Dealing Flop ** 5♥ 7♣ J♣ Pot: 7
HERO bets [$6]
ANEMOKAPNOS folds
Matador78 calls [$6]
** Dealing Turn ** 5♠ Pot: 19
HERO bets [$16]
Matador78 raises to [$32]
HERO?
Edit: Potsize
Unraised turn ballade, NL200
Jeg går allin i det spot.
Reelt er det jo kun 77 du er bange for i det spot - har han den er surt.
Men der er så mange andre hyoldings - any 5 og nogle klør kombi som han semibluffer med, at du er foran det meste af hans range.
Tror jeg bygger potten på her, siger 88. Men igen, et call er heller ikke dårligt, det vi kun er bange for en 7'er eller et J. Hvis vi caller, siger jeg 55 på river.
Jeg sætter villain på 5x, 77, JJ, Jx, eller overpair, så der er ikke mange riverkort der ændrer på om vi er bagud eller foran, bortset fra den sidste 5'er.
Jeg caller med forventning om at villain skyder river når jeg checker til ham. Udfra hans betsizing afgør jeg om jeg caller river eller checkraiser for value. Skyder han fuld pot caller jeg bare, halv pot eller under så checkraiser jeg til 2,5x hans bet eller lignende.