Vægt tab bet Vol. 2 - 2011
Hej kære PNér
Efter mange opfordringer fra PNér l har jeg besluttet at være initiativtager til en
År 2011 vægttab bet tråd ;-)
Håber denne tråd vil være med til at være en motivations faktor og en støtte til DIT vægttab !
Jeg lave en tråd tilbage i november med fin tilslutning og vi mange der er godt på vej fra denne
Har selv p.t smidt over 8 kg Men har desværre stadig en 8-10 kg at smide.
Mener du selv at du har over 10 kg du vil smide og tør du smide 175 $/ 1000 kr på at du kan klare det
Se her .
♠1.hver deltager smider 175$ for at være med, beløbet kommer i en stor fælles pulje
♠2.de deltager der IKKE opnår deres Mål midster deres indskud når slut dato er kommet.
♠3.de deltager der KOMMER i mål deler alle fælles puljen lige over .
♠4.Ved start bevis (evt mobil foto)for start vægt samt mål for vægt tab .. det hele vil blive skrevet ind i tråden.
♠5.dem der har betalt seneste Onsdag den 6/1-2011 er med ! og vi begynder fra denne dato.
♠6.vi køre til 15/5-2011 så alle har mulighed for et sundt og fornuftig vægttab.
♠7.Alle er velkomme dog vil jeg sige man mindst skal havde et mål der hedder 8 kg
eksempel. Vi 10 fra start 6 kommer i mål de 6 deler de altså 1750$ eller 292$ til hver ;-)
og det en sjov motiverende faktor ,
syntes der virker for mig.
Skulle vi alle komme i mål har ingen mistede noget Men vundet en stor sejer over de overskydende kg
Glæder mig til at tabe mig sammen med jer ..
♥♥Betaling/tilmeldning♥♥
--Jeg modtager på--
♦Stars: dvdmand10
♦Tilt: dvdmand
♦Jyskebank 5036 0001056562 (skriv pn nick som ref.
PM mig med data
Navn(dit Pn nick er ok )
Den højde, start vægt dit mål i vægt tab og din slut vægt ..
Kom frisk og lad os sparke røv.. eller komme af med den store røv ;-)
♥ dvdmand
♦ DVDmand BETALT [X] Start vægt: 100 kg Mål 90 Kg
♦ clientadvis BETALT [ ] - mål vægtab
♦ Pading BETALT [ X] mål vægt tab
♦ Vidx BETALT [ ] mål vægttab
♦ BETALT [ ]
♦ KeysorSoze
BETALT [ ]
♦ dit navn BETALT [ ]
♦ dit navn BETALT [ ]
Der også plads til dig ;-)
Ville være frisk, men synes umiddelbart beløb er lige højt nok, mere set i forhold til at det vil være umuligt at kontrollere om folk snyder og ja for en 7-8.000 kroner så er der altid folk der er klar til at hustle..
Vi snakker kun 1000 kr pr. Mand så der ikke rigtig nogle der har mulighed for at Nogle kan" snyde"for så store beløb :-) og nu er det dvdmand der er indover
så tror vist roligt ALLE kan være tryk:-)
..
10 kg vil nok være i overkanten for mig... Men altid et godt projekt, så GL til alle :)
Er vel den ultimative succes, hvis alle klarer den :)
Jeg ville gerne være med, og 10kg ville være nuts, dog synes jeg prisen er lige pebret nok, på trods af at jeg er 100% på at jeg klarer det
Hvis flertallet synes det passer bedre med en plov eller andet, er det vel bare det det skal være ?
Jeg er sikkert klar - skal bruge det som motivationsfaktor. DVD kan altid komme forbi med colaer og så kan vi jo lige checke vægten ved start.
Altså kan da måske godt se det kan være lidt mange penge for nogle , omvent skal det jo også være et beløb man ikke vil midste og derfor er ekstra opsat på at gennemføre :-) nu ser vi hvad folk er friske på, ellers kan det være jeg åbner op for1/2 andel a' 500 kr så dem der har brugt det hele på julegaver og nytårs fest også kan være med.. :-)
@Clien jeg sætter dig på:-)
@ majaline ja helt rigtigt det skal ikke være beløbet der holder folk væk .. Så længe folk kan blive motiveret finder vi en model
Skulle også meget gerne være klar, melder endeligt ud i næste uge.
Synes 1000,- virker som et fint beløb.
Vidx & pading. Yep de pn' er jeg har fået meldninger fra signer også op her i det nye år også derfor jeg har
Rykket fristen helt til 6/1 :-). Glæder mig også til at byde jer velkommen ombord i skriver bare når i har overlevet nytår :-)
Ja syntes også 1k er fint så bliver der stadig noget økonomisk lir ud af det for dem der kommer i mål og også et bedre motiv for at fuldføre ..
Men kan du ikke lige uddybe lidt hvordan du har tænkt dig at undgå hustleriet? Mener hvis vi bliver 8 og der er en 2-3 stykker der kommer i mål, så er det alligevel et par tusind vi snakker om, og ja eksempler i valutabørsen har jo vist flere gange, at folk er klar til at satse hele butikken for at snyde for et par hundred kroner...
Kan også være jeg bare er ved at blive paranoid på mine gamle dage:)
Er ikke med .. Det jo mig der holder puljen man betaler når vi går igang
Så skulle kun 3 ud af 8 komme i mål ja så deler de 3 personer hele puljen og de 5 der ikke kommer i mål midster deres indskud som er forud betalt .. Der blev også
Lavet sådan bet sidste år tror jeg det var , og der var 10-12 med og alt kørte efter bogen.. Så tror sku ikke der bliver nogle problemer netop her :-) Vil du da være med eller ? Du må endelig pm hvis der noget jeg skal uddybe .. :-)
Jeg tænker hvordan du vil kontrollere at folk har tabt sig svarende til deres målsætning.
Altså der synder folk bare sig selv .. Men sidste gang var der Ingen problemer dem der ikke kom i mål var sku mand nok til at indrømme det .
Så det bliver noget med et før og efter FOTO via. Min mail :-)
Jeg har været med et par gange tidligere, og der er flere jeg selv incl. som har indrømmet når de ikke har nået målet.
Hvis folk gider hustle for de par tusinde så må det være sådan.
Gider ikke selv have paranoia over det, så hellere lade være med at være med.
Den går nok ikke :-) tros det for nogle kan vare lige så svært :-)
for at komme godt i gang kig her: go.tv2.dk/article.php/id-35964510:go-kur-2011-vil-du-tabe-5-kilo-på-4-uger.html?crosspromo tv2 køre en, helt Gratis Januar kur ,hvor der er fuld kost og motions program lige til at tabe 4-6 kg på blot 4 uger..
det slet ikke så tosset jeg hopper på den tur ;-)
til jer der ikke er med endnu, Skynd jer husk vi starter ud om 3 dage
Var selv med i det væddemål som koller lavede herinde sidste år, og hvis løgnagtige svindler svin som jeg er kan være 100% ærlig og fortælle jeg ikke nåede mit mål kan alle vist.
GL med det drenge.
Morten
"7.Alle er velkomme dog vil jeg sige man mindst skal havde et mål der hedder 8 kg"
hvorfor ikke sætte et %-tal på? Det er jo uendeligt meget mere fair..
Også en god ide ... For de fleste nok være 10% - 15 %
Men vi ser flertalet siger :-)
Jeg synes koncepter lyder som en kanon idé!
kunne forestille mig at det er en ekstra god motivationsfaktor til sit vægttab. Jeg har sat mig nogle mål, og et af dem hedder at løbe et halvmarathon inden årets udgang.
Kunne være fedt hvis man var flere PN'ere der gennemførte sammen :)
Hej
ja netop det kunne også være en målsætning at kunne løbe 21 km den 1/5 altså folk er velkommen at byde ind med mål
det behøver jo ikke blot være vægt tab .. Så længe det måltbart og samme "sværhedsgrad" som et vægt tab på 10-15 kg kan
man også være med kom frisk :-)
Unskyld Det var en joke , skulle nok have taget den over PM med dig DvD. Sorry .
Til alle held og lykke med jeres mål
Mega.. Fandt ud af at hans ryger lunger aldrig ville kunne komme i så god from :-) trist at vi allerde fik en afhopper .. Men sådan er det ,dette er kun for de rigtig seje drenge hé he :-)
alt iorden mega
P.t er vi kun 4 så har aftalt vi lige giver et par dage mere til at få lidt flere med :-)
Kan det passe at der ikke er flere der tør smide 1 k på de kan tabe julefedtet :-)
Kom frisk i landkrabber ♥
P.t er vi kun 4 så har aftalt vi lige giver et par dage mere til at få lidt flere med :-)
Kan det passe at der ikke er flere der tør smide 1 k på de kan tabe julefedtet :-)
Kom frisk i landkrabber ♥
Kan jeg ikke spille på jeg holder vægten intil nytår?
Jeg er pt ved at styrketræne = tager en masse fedt + muskel på .. men fra 1. april skal jeg smide i hvert fald 5-8kg.. Er det muligt at deltage på den ene eller anden måde?
UTGwithURmom
hej
så skal du havde nogle mål son er i hus den 1/5 -2011 og at det noget der kan side stilles med dat at tabe 10-15 kg og holde det
prøv evt. at selv at komme med bud til hvad din mål sætning kan lyde på
DVD
Nu nævner du lidt længere oppe, at det også er muligt at være med selvom det ikke lige er vægttab det handler om, men andre former for målsætninger.
Det er jeg da interesseret i! Jeg har ikke et mål der rammer lige den 1. Maj, men 22. Maj, nemlig Copenhagen Marathon.
Mit mål er at løbe under 3:30.
For at sætte sværhedsgraden af målet lidt i perspektiv, så har jeg løbet 3 marathons før, hvor min rekord er 4:06. Ingen af dem har jeg dog trænet optimalt til. Min rekord på halvmarathon er 1:40
Jeg træner pt til Ironman (Challenge Copenhagen) i August og vil derfor bruge CPH marathon som et delmål. Dette betyder dog også, at jeg bruger en del tid på at træne de to andre discipliner - svømning og cykling, og gør det derfor en smule sværere at fokusere på løbet.
Pt har jeg trænet næsten hver dag i 2 måneder og i dag løb jeg f.eks. 12,5km på 56:45.
Jeg er interesseret i dette væddemål for at holde motivationen oppe.
Mener selv det er et ret svært mål for mig at opnå. Som sagt skal jeg barbere 36mins af min hidtidige rekord - samtidig med at jeg også træner to andre discipliner.
Kan jeg være med? =)
Jeg er på! - På at tabe 10kg.
Skriver lige senere i nat/morgen tidlig. Alt for mange tours kørende pt.