Vægttabsbet 4.0. 2017 Regler/indvejning
Da vi har mange forskellige arbejds- og døgnrytmer, bliver vejningerne over en hel weekend.
(helst morgenvejninger).
Indvejning: fra 6/1 til 8/1 kl.10.00
Mellemvejning 1: 3/2 til 5/2 kl.10.00 (ikke et krav)
Mellemvejning 2: 3/3 til 5/3 kl. 10.00 (ikke et krav)
Slutvejning: 31/3 til til 2/4 kl. 10.00
Der er 2 måder man kan deltage i bettet på
Ny deltager eller gammel deltagere der ikke har klaret bettet, skal tabe 10% af deres kropsvægt.
Gamle deltagere fra 2016 skal sætte et personligt udfordrende mål. Det personlige mål må dog ikke ligge højere i kg., end det sidste afsluttede bet.,uanset om dette blev vundet eller tabt.
Vejning
Ved ind- og udvejning skal sendes to billeder. Et hvor du står på vægten med weekendens ord i hånden. Og et hvor man tydeligt kan se vægt og weekendens ord på billedet.
Ved mellemvejninger er det nok at sende et billede, hvor man tydeligt kan se vægt og weekendens ord på billedet.
Weekendens ord. Kommer i post 2 torsdag aften før weekenden der skal vejes.
Billeder skal sendes i PM til mig. @sloth
Man skal helst veje ind/ud i det samme tøj. Vejer man ind i shorts og t-shirt, vejer man ud i det samme, så der ingen vægtforskel er.
Jeg indsætter vægte på de enkelte ind i post 3, så hurtigt jeg kan, når alle har vejet ind. Billeder bliver naturligvis ikke offentliggjort.
Tilmelding, betaling og udbetaling
Overfør 1000 kr. inden den 8/1 for at deltage.
Send en PM til mig, og jeg sender PM retur med kontoplysninger.
Der kan betales via. bankoverførsel eller mobilepay (venligst oplys ønsket betalingsform).
OBS: Husk at skrive PN navn. på overførsel.
Jeg skal kunne se pengene på min konto senest den 8/1 2017 kl.10.00 for at deltage.
Mellem den 6/1 til 8/1 kl.10.00 skal der sendes PM til mig med billeder og vægt.
Venligst oplys i PM om du er ny eller gammel deltager og evt. hvad dit mål er.
Jeg udbetaler gevinster hurtigst mulig efter den 2/4-2017.
Bettet tabes hvis:
- Man ikke har tabt de påkrævede antal kg. inden den 2/4-2017 kl.10.00
- Man misser slut deadline
(det er ikke mig pålagt at jeg skal sende reminder ud til folk, så husk at få lagt datoerne i jeres kalendere).
Håber at reglerne er klare.
Flg. har ytret ønske om at deltage :
@sloth (BETALT)
@fru sloth (BETALT)
@majaline (BETALT)
@Klondike (BETALT)
@caladin (BETALT)
@aLETman (BETALT)
@derbyrules (BETALT)
@Gregisme (BETALT)
@peller (BETALT)
@Donnafar (BETALT)
@ninjabauer (BETALT)
@rojh83 (BETALT)
Jeg opdaterer listen løbende frem til deadline.
(detter er tænkt som et motivationsbet, og det forventes at alle overholder reglerne på ordentlig vis)
EDIT: 1/1-2017 (Mellemvejning er ikke længere et krav, men håber mange vil lave mellemvejninger for lirens skyld).