Hej PN,
Lad os få sat gang i endnu en tråd ny vi alle har moralske tømmermænd over juledagenes frås.
Jvf de to tråde allerede om emnet ser jeg lige om vi kan få igang i en tråd med lidt højere indsats.
Trådene kan læses her
Oprindelig tråd: http://www.pokernet.dk/forum/vaegttabsbet-i-de-nye-aar.html
Vægttabstråd: http://www.pokernet.dk/forum/vaegttabsbet-tab-10-af-din-kropsvaegt-paa-12-uger.html
Hvor vi skal tracke kan vi lige se på men umiddelbart bliver det en facebook gruppe eller lignende. Dette arrangerer jeg d. 30/31 så der er styr på det.
Reglerne bliver som følger:
♦ Der sendes et billede i bar overkrop + vægt og hvor man holder papir med dagens "kontrolord" d. 2/1 tangetrusser, bukser og hvad i ellers har på som underklæder bedes folk beholde på
♦ Der indvejes hver 4 uge med kontrolord.
♦ Udover tabt bet tæller hver kg under målsætning som værende 1.000 oveni puljen som bliver rundet op for hver halve kg (1.5 kg = 2x 1.000 i straf og 1.4 kg = 1x 1.000 ekstra i straf)
♦ Både første og afsluttende vejning foretages med videokamera, enten af sig selv eller kammerat hvor man tydeligt kan se vægt og der ikke er tvivl om hvem der er på vægten (løst træningstøj og uden sko er tilladt hvis man vejer sig i center / andet offentligt sted og skal ske både ved ind og afsluttende vejning).
♦ Deadline for tilmelding er 1/1 2016 23:59
♦ Deadline for betaling er 7/1 2016 23:59 - tilmelding er dog bindende og 10% af beløb tabes hvis man springer fra. Der er dog forståelse for hvis nogle vil flytte skillinger rundt ift online betaling eller lign pga kort varsel
Jeg tager gerne escrow hvis folk stoler på mig bank / online, ellers så søger vi obv en til dette formål. Medmindre nogle folk insisterer kan man slippe for at shippe hvis der er goodwill nok (kendt profil / kendte profiler kan vouche for en)
Betingelser er som udgangspunkt åben for diskussion.
Personligt kan jeg sige 100% god for @msm89dk
Liste for tilmeldte/interesserede
MetalMania
@msm89dk ?
@caladin ?
@bisgaard ?
@joachimdk ?
andre?