Jeg lavede en lille (stor) blunder igår da jeg skulle stake Fryden, fik overført $ til forkert nick på stars nemlig til fryden :-( og ikke tigerfry som er hans rigtige nick på stars.
Alt endte godt se nederst i tråd :-)
Skriver naturligvis straks en mail for at høre om de kan/vil rette op på fejlen.
Der går hele 3 timer før jeg får dette svar fra dem
Thank you for your email and my apologies for the delay in response.
We have received your email and I have forwarded it to the person
responsible for handling this matter. They will get back to you as soon as
possible.
Thank you for your patience, and for choosing PokerStars.
Og yderligere 15 timer før dette svar lander
Thank you for your email.
Unfortunatetly we cannot return these funds to you. Players are
responsible for checking the details of transfers.
We appreciate your understanding in this matter.
Dette er ikke ment som et opkast fra min side, udover den meget lange svar tid, så var svaret forventet fra min side, men var jo forsøget værd. :-)
Så bare en reminder til jeg alle om at dobbelt tjekke det nick i shipper til
GL ved bordene
Vær vågne ved overførelser :-)
Mener som sagt du bør prøve een gang mere. Som jeg husker deres T&Cs, så blander de sig ikke i uenigheder mellem parterne. Det er der jo ikke tale om her, men om en eensidig fejl. Fryden på stars (den elendige wannabe ;) har muligvis ikke engang opdaget de $44, og de er jo aldrig ment til ham! Men de står sgu nok fast. Desværre, i 99,99% af tilfældene har de jo suveræn support.
Mvh. Fryden.
Den sidste mail kom fra deres security
kan være den er gået dertil fordi den falske fryden skulle have pizza, og bestilte hurtigt velbekommen
der har jeg den modsatte oplevelse.
Jeg skrev osse et forkert nick (2 bogstaver) og sendte en mail og forklarede dette.
Der gik ca 20 min så havde jeg svar tilbage, at de havde tilbageført pengene...
Men dette var osse en "engangsforestilling" og at man altid skulle tjekke både det rigtige nick og den rigtige by
@tiger143
Uden at vide det, kan det jo være at han i mit tilfælde var online og havde brugt dem, og i dit at han ikke var på
@Quark. Sort uheld. LOOL må du jo sige hvis jeg skal stake dig til en lille tur. :)
@quark
det er selvføljelig en mulighed, det kan osse være at det nick jeg sendte til, slet ikke eksisterer...
man skal selvfølgelig være opmærksom, men sker fejlen, skal man da prøve, at få dem tilbage igen ligesom du gjorde
Ros til Dansk support
Efter 2 afslag fra den engelske support, forsøgte jeg en gang mere via den danske support.
Her forklarede jeg også om misforståelsen omkring nick herinde, og nick på PokerStars.
De skrev nedenstående tilbage, det sgu verdensklasse support :-)
Først vil jeg sige at når vi nu HAR dansk support, så synes jeg da du skal
bruge den. Så har jeg også noget at lave...:)
Årsagen til at vi er meget tilbageholdende med at tilbageføre
pengeoverførsler, er at vi ikke ønsker at være ansvarlig part. Hvis den
forkerte modtager har brugt pengene kan vi jo ikke påtage os et ansvar her.
Desuden kunne det også friste svage sjæle til misbrug.
Jeg følger selv med på PokerNet fra tid til anden, så jeg er kan i dette
tilfælde, godt se at der åbenlyst er tale om en misforståelse (endnu en
grund til at benytte dansk support) så jeg har som en undtagelse fra vores
politik på dette område tilbageført pengene, men må samtidigt advare om at
du ikke i fremtiden kan regne med at vi vil kunne gøre dette, hvilket jeg
håber du forstår.
Klasse!
i øvrigt..
bwin og Expekt: bap gren!
Fandme rart at PokerStars forstår hvad ordet kundeservice betyder!!
Svarede iøvrigt tilbage og sagde tak for hjælpen, fortalte at årsagen til jeg havde brugt den engelske var fordi jeg mente den havde hurtigere svartid.
Får så meget hurtigt svar tilbage
Svartiden kan variere lidt for den danske kontra engelsk support. Nogle
gange er den danske faktisk hurtigst, men som regel er det omvendt. Under
alle omstændigheder bestræber vi os meget på at komme med hurtigt svar
uanset hvad.
Der er dog ikke dansk support om natten 23-9 (endnu)
PokerStars support kan babbe min gren*gg*
jeg har mistet min forbindelse 2 gange på finale bordet inden for 1 måned!! begge gange lå jeg med en udmærket chipcount...
PokerStars påstår det er min internetforbindelse som fuckede..
men men mit internet selskab siger det modsatte...
sidste gang var forleden da jeg lå på finalebordet i en satalit...1-2 plads ville vinde et seat til 530$ 3 plads vandt 467 $
jeg endte med at blive blinded ud på en 4 plads...
det eneste jeg fik tilbage var mit buyin..
PokerStars kunne i det mindste have givet mig en kompensation af en art..
1 gang,var et seat til sunday million...jeg fik ikke engang mit buyin tilbage!!
JA og dansk support har ikke engang svaret mig tilbage..så de får
intet ros fra min side af..!!!
i mine øjne er jeg blevet snydt for 530+215$ da jeg havde et godt read på alle på finalebordene...
det her skal ikke ske igen,så mister PokerStars en god kunde..
som indbetaler en masse penge..:)
Sjovt som det kun er ved dig at problemet opstår, når forbindelsen ryger Agrassiv.
Så mon ikke PokerStars har ret med at problemet må ligge ved din internetudbyder, og ikke hos dem.
Jeg har personligt kun oplevet to-tre gange at forbindelsen til PokerStars er røget, og jeg er som regelt kommet på igen indenfor et par minutter. Og jeg har været kunde hos dem i godt og vel fire år efterhånden!
wann en ting er dybt mærkværdigt...alle andre sider virkede den aften!!
min internet udbyder siger der ikke har været nogle problemer?
i mine emails session siger PokerStars tilsidst de ikke ved hvad som
skete..
først sagde de der var problemer med folk fra europæriske lande...
så blev det ændret til det havde noget med min ISP..hvad det så end er!!
så nu her forleden modtog jeg en mail,hvor de beklagede dybt,men de vidste ikke hvorfor jeg røg af finalebordet..!!
SÅ jo jeg VED med 110% sikkerhed at PokerStars ved et eller andet,
men de har bare ikke lyst til at betale mig de 530$ som jeg ville have vundet hvis jeg vandt... og selvfølgelig havde jeg vundet den,da jeg var
total på toppen i den tour,og havde read på alle..
men det os ligemeget..efter 10-15 mails sammen med PokerStars..
har jeg givet op... i skal huske når jeg sender en email så skal jeg vente 3-4 timer for et svar om at den er blevet sendt videre til den afdeling
som har med tingene at gøre...
Hvorfor helvede gir de mig ikke bare en kompensation,istedenfor alt det her pjat.. det er 100% deres skyld...en ting er stensikkert mit
net fejlede intet..
Agrassiv, jeg kan godt forstå du er bitter......det havde jeg sgu også været. MEN, hvordan kan du være 100% sikker på du havde vundet? Det kunne jo stadig nå at gå galt....
@aggrasiv
Du har vist skrevet tidligere at du fik BI+addon tilbage..... der var så din kompensation, du kan ikke forvente at få de 530$ uanset hvor tæt på du har været, selvom jeg nok også ville have været bitter.
tvis jeg er aldrig sikker på at jeg ville vinde..bortset fra jeg har aldrig tabt på et finalebord før:)
her mener jeg hvis jeg gamer en satalit..kommer jeg først på finale
bordet..så fuldføre jeg det somrelt os..
jeg lå med avarage hvilket ikke er dårligt når man er på et finalebord..
du kan selv se jeg blev blinded ud på en 4 plads...
jeg skulle måske bare have napslet et par blinds så var sejren min...
det skal lige siges skruppet var med mig den nat..
addict..selvfølgelig skal jeg have mit buyin +addon tilbage..alt andet ville
være snyd!
men PokerStars burde altså have en pulje de bruger til sådanne
situationer..
bare feks..20$ kunne gøre mig glad ..for så fik jeg noget ud af mit
besvær..og jeg ville føle jeg var en god kunde hos dem..