Torsdag d. 18 juni skal der stemmes om et nyt folketing, men hvor mange danskere ender med at slå vejen forbi stemmeboksen og sætte et kryds? I samarbejde med bet365 har vi lavet en konkurrence, hvor I skal gætte hvor mange danskere der ender med at stemme ved valget d. 18 juni.
I 2011 blev der afgivet 3.579.675 stemmer inklusiv ugyldige stemmer, som er det tal i skal gætte i 2015 valget.
I har frem til torsdag d. 18 juni klokken 08.00 til at afgive jeres bud. De 5 PokerNettere der kommer tættest på det endelige resultat vinder et €30 freebet på bet365.
Det er et krav at man har oprettet en konto hos bet365 inden onsdag d. 17 juni klokken 23.59 for at deltage i konkurrence.
Ja, kravet er bare en konto hos Bet365. Jeg har ikke kunne finde tal for hvor mange der kan stemme ved dette valg endnu, men mon ikke det er lidt højere end sidste gang.
"Økonomi- og Indenrigsministeriet, der står for afholdelsen af valget, har nemlig opgjort, at mindst 4.142.903 vælgere i Danmark kan afgive deres stemme."
Jeg forsøger at få 6 præmier i stedet for 5, men jeg kan ikke love noget. Jeg har sendt PM til folk nu. Jeg skal bruge den mail I er oprettet på. Det samme gælder @tobias-a og @Shadestar
Jeg sendte i fredags, men da der som alt andet er gået ferie i den, så sker der ikke noget før på mandag desværre. Men jeg har sendt for dem der sendte.
Der er ikke nogen der har modtaget. Jeg skal nok skrive i tråden når I modtager. Grundet ferie hos Bet365 bliver de udbetalt start august. Det er ret dumt at det ikke blev afviklet inden ferien, og det er træls at have et hængeparti så længe. I skal dog nok få jeres præmie.
Jeg har fået et uddybende svar. Det kunne de måske godt have givet mig første gang.
"The policy at Bet365 is all winners need to be in by the 7th of each month to be credited that month."
Og da jeg ikke havde fået svar fra alle vinderne inden d. 7. juli, så må vi åbenbart vente til d. 7. august. Jeg beklager, at jeg ikke har været opmærksom på den regel. Det ved jeg nu til en anden god gang.
Haha .. Undskyld, men det er simpelthen pinligt det her!
Jeg kunne have forstået en svipser eller 2, men det er jo simpelthen hver evig eneste gang der er en konkurrence på PN.
Dieb, lige der burde i stramme op, ubetinget af ferier osv der kommer af undskyldninger hver gang.
Og nej, jeg har ikke vundet .. Har ikke engang deltaget, men på mine PN venners vejne syntes jeg det er små pinligt.
Ved ikke om det er hver gang på pokernet, men vil sige at stort set alle sites bare er nogle sløve hunde og det er ligemeget om Bet365, unibet eller Danske"klovne"Spil .
Til tider tænker jeg "skal man BARE være dum og langsom" for at blive ansat sådanne steder, men ærligt er de sgu ikke særlig kvikke.
Ja ved godt det virker negativt det har indlæg, men har endnu ikke deltaget i en konkurrence eller promotion, hvor der ikke er gået minimum 1 måned, før man fik sin gevinst.
Ved godt det måske ikke er pokernets skyld, men seriøst der er næsten gået 3 måneder siden den her konkurrence startede.
Og ja til tider går der altså for meget tid med at skrive frem og tilbage og vente, fremover burde den tid sættes noget ned i evt. sådanne situationer med "ferie" "sygdom" osv. , hvis man skulle bedømme diverse på kundeservice, ville folks anmeldelse ikke være særlig positiv er mit gæt.
Det korte svar er, at de kommer når de kommer. Jeg kan ikke ændre på at Bet365 har nogle underlige systemer, og der åbenbart kan gå noget tid endnu. Som konsekvens af det her, er det naturligvis sidste gang at vi laver konkurrencer med Bet365. Det må og skal aldrig kunne tage så lang tid.
Nu er en ny uge så startet og ikke sket en. Sk.. ! Ja ved godt jeg har skrevet herinde meget , men er det for meget forlangt om vi kan få en dato der HOLDER istedet for "i løbet af ugen" som i øvrigt er 14 dage siden nu.
Synes det er ret PINLIGT, vi i dag skriver d.24 og om 3 dage er 3 måneder siden der var valg.
Latterlig sag. Undrer mig over at PN ikke bare stikker de få kroner ud til vinderne, og så selv får dem af Bet365 senere. At det er Bet365 der har skylden, ændrer ikke på at det er PN der tilbød denne promotion, og det burde være naturligt de midlertidigt dækkede gevinsterne for at tilgodese deres brugere, og samtidigt ikke tabte ansigt. Bare min mening.
Ja, det bliver løsningen hvis der ikke sker noget i denne uge. Jeg skrev til dem igen, og fik så svar på at der var lavet en fejl. Så vi giver dem lige tom fredag.
Så skriver jeg til deres support at jeg har VUNDET et FREEBET på pokernet til dem, så spørger han efter 5 min om det er en pokerbonus og spurgte endda også om det skulle spilles af en gang og og hvor meget det er , da min konto er i kroner , da de sidst jeg havde den i euro tog over 100 kr i veksle gebyr. Jeg GIVER op det er spild af min tid.
Jeg sidder på ipad og min konto er i USD. Jeg kan heller ikke se noget freebet nogen steder. Heller ikke hvis man vælger en kamp og trykker spil. Hjælper det hvis man logger ind fra en pc?