som skrevet i overskriften.
Kan nemlig ikke rigtig selv finde ud af det?
Hælder mest til bossen, (5 mands) fordi man obv. kommer til at spille klart flest pots med fisken / fiskene?
Men kom gerne med jeres bud.
Value nl50/100 bossen oder ongame? SH.
Kommer an paa hvilket niveau du spiller.
Mikro/smallstakes er en gavebod begge steder. NL200+ skulle der - saa vidt jeg ved - vaere haardere games paa Bossen end Ongame.
Foretraekker bossen, da softwaren alt andet lige er bedre der end ved ongame.
Begge sider er 5max.
Har spillet NL30/50 på begge og har klart mødt flest fisk på Ongame
jamen som skrevet så kommer vi nok ikke højere end nl100 li pt. da rullen ikke tillader højere spil.
Har godt nok også hørt at softwaren på ongame er helt i hampen?
Men tak for input, Key ;)
Ongame er klart det meste fiskede, hvis man altså kan holde softwaren ud. Gal det tilter mig, så også lige birdshake i dag på NL20, ownede ham med lidt ace high float - spil færre borde birdie ;P?
Aspien - msn?
Imo. er softwaren lidt nedern paa Ongame...og normalt er jeg ikke kraesen. Men til gengaeld afskraekker det regs...:D
Kan en software virkeligt være ringere end bossens? o_O
(btw, er selv regular på bossen :$)
Har spillet på bossen rimelig længe, du kan pm din mail så skal jeg hjælpe dig med andre spørgsmål hvis det er.
haha KBB.. har slet ikk opdaget jeg spillede mod dig.. hvad er dit nick nu? noget med bear?
havde obv. fanget dig med nallerne i kagedåsen og skubbet over med luft HVIS jeg havde set det var dig..
Bossens software er sublim og det samme er spillene på NL100 og ned - andet har jeg ikke erfaring med.
@K_B_B
Auto-reload virker meget ofte, men nogle gange fucker den stadig op. Dog kan man altid reloade til 99.99bb. Det virker HVER gang.
Er det også gældende PLO borde på ongame?
Arh, my mistake. Nej, der er ikke decideret auto-reload :)
Kom til at tænke på, at der blev hentydet til de problemer, der har været med at reloade.
Der er ingen problemer med at reloade derinde pt - det har der ikke været i et par måneder. Desværre er der ikke autoreload. Ellers som Meincke - man kan altid reloade til MAX minus 1 cent.