Texas Hold'em $4-$4 NL (Real Money), #29,097,397
Table Wimberley, 8 Mar 2007 7:36 PM ET
Seat 2: skytteskog ($440.60 in chips)
Seat 3: _Owner_ ($314 in chips) --- hero
Seat 4: wyattdani ($435.90 in chips)
Seat 5: 5-4fishing ($398 in chips)
Seat 10: bennayou ($133.70 in chips)
sidder med K♦ 6♦
ANTES/BLINDS
skytteskog posts blind ($2), _Owner_ posts blind ($4).
PRE-FLOP
wyattdani calls $4, 5-4fishing folds, bennayou calls $4, skytteskog calls $2, _Owner_ checks.
FLOP [board cards 5♣,10♦,9♦ ]
skytteskog checks, _Owner_ bets $10, wyattdani folds, bennayou folds, skytteskog bets $28, _Owner_ calls $18.
TURN [board cards 5♣,10♦,9♦,K♥ ]
skytteskog bets $45, _Owner_ calls $45.
RIVER [board cards 5♣,10♦,9♦,K♥,4♦ ]--- pottet er ca. 164 $
skytteskog checks, _Owner_ ???
hvormeget er det højeste jeg kan bette her og stadig få ham til at calle??
og er der ellers nogen kommentarer til hvordan hånden er spillet, modtages de gerne!!
note: Villian har spillet relativt passivt siden jeg satte mig
Valuebet, men hvormeget?? 400 NL
Fint spillet!
Måske bet en lille smule mere ud på floppet...
River: jeg siger omkring 88 :D
Hvad sætter du manden på? Er han stærk, så stik ham et ordentligt VB og omvendt.
pot lortet
Hvis du er blevet taget i et stort river bluff så bet potten. Ellers bet en halv pot.
sunek
Surprised over ingen kommentere flop spillet !
Har HERO virkelig odds til det call og hvad sætter i Villian til på floppet der retfærdigøre callet.
Hvis han sidder med 10high - så er han nok færdig med hånden på mange overkort.
Tænkende villian vil også slowe MEGET ned hvis han sidder med 10eren og flush completer.
Du rammer K men er stadig ikke sikker på du er foran, hvad gør du på fuld pot på turn?
Mener man er heldig, at villian ikke better mere på turn - han better 45 ind i 72$.... Personligt ville jeg nok C/F der eller skyde fuld pot, afhængig af hvad Villian sad med, men har jeg str8 der så får den fuld pedal.
Kunne godt tænke mig en argumentation på hvorfor det er så godt et call det på floppet..... man skal betale 18$ ind i ca. 50$... dvs odds 1/3 og man trækker til 9 outs og K (3 stk som man ikke kan regne for 100% outs).
Kan godt være jeg er helt i haven - but enligthen me please
Hilsen
Sugeren
@sugeren
Hmm, godt spørgsmål!!
På floppet sætter jeg umiddelbart på 10 5 , 10 9 , har svært ved at se ham til 101010 eller 999, da jeg ellers troede han ville hæve hævet før floppet, måske 555.. JQ er også en mulighed men den virker stadig usandsynlig med det C/r på floppet...
K falder på turn og jeg sidder nu med top par og (næsten ) nut flush draw, og da han "kun" better 45 på så et drawfarlig board virker hans hånd nu relativt svag og jeg vælger at kalde da jeg regner med en K, ♦, eller en 6ér vil redde mig...
Jeg ender med at bette 100 lige ud, og villian tænker længe og folder, jeg spurgte hvad han havde og han svarede 10 9, muligvis sandt hvem ved?
han spurgte hvad jeg havde og jeg svarede 78, det virkede efter hensigten og nogle hænder senere betalte ham mig 75 $ af med middlepair;-)