Har spillet en del med villian, en rigtig god regular. Standart TAG spiller. Mit image er vel semi-loose, men har ikke siddet mere end
30min ved bordet, og har ikke lavet noget vildt.
Villian er 28/19/3 over 700 hænder
Spørgsmålet er: Skal der valvuebettes på river? Eneste hånd jeg realistisk set kan få et call fra er KQ og den burde en god spiller endda også folde. Er det standart bare at checke ned, eller er det weak?
***** Hand History for Game 6236922034 *****
$400 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, August 14, 10:27:05 ET 2007
Table Table 127407 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 5: Chasingunder ( $672.44 USD )
Seat 6: tQftQf ( $834.50 USD )
Seat 2: so_sikk ( $392 USD )
Seat 4: DPG4EVER ( $342.50 USD )
Seat 1: sampie87 ( $186.22 USD )
Seat 3: nisse1876 ( $324.94 USD )
Chasingunder posts small blind [$2 USD].
tQftQf posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to tQftQf [ A♠ K♦ ]
sampie87 folds
so_sikk folds
nisse1876 folds
DPG4EVER folds
Chasingunder calls [$2 USD]
tQftQf raises [$12 USD]
Chasingunder calls [$12 USD]
** Dealing Flop ** [ 2♥, K♥, 4♣ ]
Chasingunder checks
tQftQf bets [$24 USD]
Chasingunder calls [$24 USD]
** Dealing Turn ** [ J♣ ]
Chasingunder checks
tQftQf bets [$70 USD]
Chasingunder calls [$70 USD]
** Dealing River ** [ T♠ ]
Chasingunder checks
Hero ?
Valvuebet? NL400
Farvekoder.
Stats på villain? Hans ag. faktor og generelle stats er rimeligt afgørende for om vi VBer her. Hans linie er rimelig fishy.
og fjern alt det "you have options" fra HHen, det gør den mere overskuelig.
4bb med en limper virker meget std i mine øjne? og det kan da kun være alt andet en ligegyldigt for selv hånden.. hvis du ikke er skarp nok til at give en reel kommentar til hånden, så bare lad være med at post?
Jeg siger 16 PF, 3/4 af potten på floppet, 2/3 af potten på turn og C/C'er river hvis han er aggressiv og ellers VB'er jeg med 2/3 af potten.
Ahr, det er en blindbattle - havde først læst den som om han limp-callede preflop.
Hvad er dine stats?
Hans stats er rimelig aggro, og han c/c flop og turn, og checker river. KT+ raiser han sandsynligvis preflop, et set giver han action med på et tidspunkt. Hans linie ligner mest et flushdraw (selvom det stadig er mærkelig linie at c/c OOP), en lav Kx eller noget 4x værk.
Jeg better, tror ikke vi får betaling fra så meget, men for at balancere med vores 3-barrels og monstre.
Jeg har ikke siddet ved et NL400 bord meget mere end en håndfuld gange i mit korte liv, men jeg vil mene at det er et check her. Som du selv siger er det kun KQ der kan tænkes at betale når i ikke har luret rundt med hinanden før og han virker god.
"Eneste hånd jeg realistisk set kan få et call fra er KQ og den burde en god spiller endda også folde" Hahahahahaha, tror du ikke du skal skyde 3 gange på bluff noget oftere så ?
Skyder nok 140 på river, men det er nogenlunde tæt.