Jeg er lige kommet til bordet, så readless.
Seat 1: HERO ($105 in chips)
Seat 2: thinkin ($45.75 in chips)
Seat 3: Pokerflj ($34 in chips)
Seat 4: Dallaire ($108.54 in chips)
Seat 5: 6holm6 ($22.79 in chips)
Seat 6: sonnym ($104.48 in chips)
thinkin: posts small blind $0.50
Pokerflj: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO [A ♥ Q ♥
Dallaire: folds
6holm6: folds
sonnym: raises to $3
HERO: raises to $10
thinkin: folds
Pokerflj: folds
sonnym: calls $7
----- FLOP ----- [8 ♥ 9 ♥ Q ♣ (21,5)
sonnym: checks
HERO: bets $14
sonnym: calls $14
----- TURN ----- [8 ♥ 9 ♥ Q ♣ 5 ♠ (49,5)
HERO: checks
----- RIVER ----- [8 ♥ 9 ♥ Q ♣ 5 ♠ T ♣ (49,5)
HERO: bets $27
Byder vi turn? Fint nok at VB river?
VB i passiv pot, NL100?
Better turn og checker river
Troede dit reraise altid var x4 pre?
Jeg veksler lidt mellem at byde/checke turn.
River er klam, fordi en del af de Qx kombinationer som vi regner med at slå, enten har ramt to par, eller str8.
Uden reads checker jeg nok bag, men jeg skal også arbejde på mine VB's.
Mener det er en kæmpefejl ikke at skyde turn, i hvertfald mod ukendt. River er noget lort og jeg checker bagved.
Lidt mere på flop, better turn, instantchecker river
Du slår kun KQ og... nåja KQs
Riverbet må være fejl, blir aldrig kaldt at noget du ka slå. Ville også byde turn.
Fin linje, jeg checker også tit turn. Riverbettet er måske godt nok - kommer lidt an på modstanderen. Men det bliver naturligvis aldrig for value, så det skal være fordi, hero vurderer at være bagud og kan folde bedre hænder med et bet.
Og hvorfor sku han tro han var bagud? Det er der ikke nogen særlige argumenter for.
Eh.. der er kun KQ i villains range, som hero slår? Hvad skulle villain ellers have?
Det er en kende for optimitisk at forvente villain folder kombinationer, som slår heros holding, hvorfor riverbet ment som et bluff er skidt.
Okay, vi er forholdsvist enige.
Jeg mener nu stadig vi bør checke turn, får vi ikke kun action fra bedre hænder? Draws skubber vel floppet?
Mit VB er helt hen i vejret, når jeg checker turn.
Eftersom du ikke kender villain går vi udfra han er donket (std antagelse ifølge. Phearlezz) - Dermed må vi gå udfra han betaler turn igen med random Qx, evt. mindre FD.
Mickey
@ ManCini
UNDSKYLD, jeg havde overset det er en re-raised påt. Så er det std.
Tænkte bare at det var lidt lavt med alle de draws derude, men i en rr er det nærmest std. My bad.