Villain er ret ukendt. Har kun 60 hænder på ham og i dem er han ifølge stats temmelig passiv.
Det eneste der betaler os er en Jxxx? Kommer vi til at valueowne os selv for tit her med et VB?
$400.00 USD PL Omaha 2009
Seat 6 is the button
Seat 1: hero ( $683.40 USD )
Seat 3: gabash ( $433.80 USD )
Seat 5: Waqar ( $206.80 USD )
Seat 6: thecustumer ( $506.90 USD )
Seat 8: father4glory ( $391.20 USD )
Seat 10: DaColl3ctor ( $4099.89 USD )
father4glory posts small blind [$2.00 USD].
DaColl3ctor posts big blind [$4.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to hero [ Q♣ T♣ K♦ T♦ ]
hero raises [$14.00 USD]
gabash folds
Waqar folds
thecustumer folds
father4glory folds
DaColl3ctor calls [$10.00 USD]
** Dealing Flop ** [ J♠, 4♥, 9♠ ] - pot 30
DaColl3ctor checks
hero bets [$20.00 USD]
DaColl3ctor calls [$20.00 USD]
** Dealing Turn ** [ K♥ ] pot - 70
DaColl3ctor checks
hero bets [$64.00 USD]
DaColl3ctor calls [$64.00 USD]
** Dealing River ** [ J♣ ] - pot 198
DaColl3ctor checks
hero ???
VB str8 på parret river plo400?
Checkelsen, det er klart den option jeg ville vælge. Ja nogen gange har han Jxxx og betaler, men det er nok heller ikke altid han gør det. Derfor tror jeg ikke rigtig vi tjener noget ved at valubette her, udover at ville skyde os selv når han raiser allin.
jeg sætter nok et blockbet på 75-80 ind, da han da nok kan fristes til at betale med en knægt.
Bryder mig egentlig ikke om at vb her medmindre vi har en lidt bedre idé om villan, men da du nu siger han er til den passive side kan jeg godt finde et 110ish bet frem. Grunden må være at han heller til det passive, og så har han en stor stack, hvilket ofte kan få folk til at hero calle oftere.
Totti
Vi kan da ik blokke ip?
skrub
Hvad skal han herocalle med vs min linie?
Well,
Han CR'er godt nok aldrig - men betaler heller aldrig hvor du kan være god. Er en del huse i hans range.
Checker bare bag.
Det er nok yderst feel-baseret, men som udgangspunkt er det et check. Det er samtidig en problemstilling, at det er et ret oplagt spot at check-raise en naked J.
/AB
Jeg sys det er et super standard check det her. KJ er i villains range og som Asger_b siger vil vi nogle gange blive c/r af den bedste hånd. De to ting, sammen med, at den range vi kan få value af (MÅSKE AsJ*s* og ofte folder han også den, afhængig af dynamik) er meget tynd, gør at jeg sys check er det eneste play.
Koller, jeg er begyndt at spille en del i de samme spil. Vil du udveksle screenname og/eller MSN så send en PM.