Hej alle
Tiden for 25k hu scoop-eventen nærmer sig.
Jeg vil blot henlede opmærksomheden på betalingen, som skal foretages via transfer funds på PokerStars til "Sifosis" senest søndag d. 5. april kl. 20.30.
Hvis i ikke har samme brugernavn på stars, som er anført på listen her, bedes i lige sende en PM med jeres Stars-nick, så jeg ved hvem der har betalt. Jeg bruger det naturligvis ikke til andet og giver ikke oplysningerne videre til andre.
De solgte procenter er som følger:
Ploven13 5%
Flodslag 1%
Repsak 1%
Becks 2%
JoeLOL 1%
Pokidoki 1%
Werder77 1%
Ikastpk 1%
Methylon 1%
Cinco 1%
Lithas 1%
Friisen 1%
Keldtheman 2%
Borg 5%
Supaking 2%
-KD- 2%
Hundelort 1%
BubbaBubba 1%
Krisdk 1%
berlusconi 2%
Freddybs 1%
mr-nurse 1%
MacPhersson 1%
Fedling 1%
Kaakalaak 1%
Lollebabz 1%
Judenworuh 1%
Miki 1%
Me_KaiBuxxe 1%
LEX_LUTHOR 5%
SimonSays 1%
Xschultz92 2%
Herluf 2%
ALL IN INC 1%
Olivsen 3%
Seisbye 1%
Moxo 1%
Karlsvognen 2%
Koller 2%
Hammerstiv 1%
Kofoeds 1%
Turbofluen 5%
Logos32 1%
MrJBK 1%
Loua 1%
BimBam 1%
RedNeck-DK 1%
Lors 1%
Kronen 1%
Guti1507 5%
Sifosis 19%
Der er en række spillere der allerede har betalt og det er noteret, så selvom i stadig står på listen har jeg altså modtaget pengene :-)
Mvh.
Allan
Vedr. betaling ifb med 25k hu d. 12/4
Nu har jeg ikke prøvet at transfer penge på stars før. Får man en kvittering eller lign, der bekræftet personen har fået pengene?
Jeg er gerne insta på hvis nogen hopper fra/glemmer at betale.
en 1 pct var hvor meget?
Skal jo lige sende ...
PM Sendt
Står du ikke kan modtage player transfers?
Lige prøvet andre med problemer?
Bump:-)
Skal lige have overført pengene da jeg ikke spiller på Stars.. Du får PM i morgen aften.. Og det var $255,- ?
Hvis nogen får kolde fødder, så kontakt mig, jeg vil gerne have et par %'er også.
laver lige en mellemting mellem et bump og et indlæg mere, så jeg kommer op på 5 indlæg og kan sende en pm med mit stars nick.
bump!
Har betalt, kunne du ikke afmarkere dem der har betalt så man kan følge med i hvor meget der mangler osv. Hvis det ikke er til alt for meget besvær, ønsker dig ellers held og lykke.
Det ville i hvert tilfælde være dejligt at få bekræftet at du havde modtaget vores penge.
Bump. Husk sidste betaling er i morgen kl. 20.30.
@ Lex_luthor
Det er sådan set bevidst at jeg ikke opdaterer listen herinde. Ser ingen grund til at folk skal vide hvem der har betalt og hvem der ikke har. I morgen kl. 20.30 vil jeg til gengæld opdatere listen, så der vil der i hvert fald være bekræftelse af de der har betalt.
Jeg kan oplyse at 22% mangler at betale på nuværende tidspunkt.
og tak. Får brug for det :)
@ Joelol
Pengene er modtaget :)
Er der andre der gerne vil have deres transfer bekræftet er i velkomne til at sende en PM, men opdaterer som sagt også listen i morgen aften.
Køber meget gerne 1% hvis der er nogle der hopper fra / ikke får betalt.
hvad forventer i præmien giver per procent ved eks. 1. - 2. - 3. plads?
jeg tager også gerne hvis nogle hopper fra.. Allan du burde overveje at sælge 200% og buste tidligt!! lol
@Sifosis
Hvorfor skal du ikke spille den lidt mindre Mid-stakes event på samme tid?
Et buy-in på $2600 kan du da ikke mene er under dit normale niveau?
Eller er det fordi du kun spiller 1 bord ad gangen?
@ Xnuu
Hvorfor skulle jeg dog nøjes med 200%?
@ Filosoffen
Jeg spiller normalt gerne 4 hu-borde af gangen og ville sådan ser meget gerne spille den tour.
Grunden til at jeg dog ikke regner med at spille den er ganske enkelt at jeg synes jeg skylder investorerne at fokusere 100% på 25k'en.
Okay, det kan jeg sådan set godt forstå...
(Tænkte ellers på at du måske så også ville lave et stakingsprojekt til den tour, det var jo meget hurtigt du fik solgt dine andele)