Jeg tager nok en smuttur til Vegas fra d. 6-15. januar for at kigge på CES, Spearmint og gamb00le lidt. Nogen der skal med, eller nogen som er derovre og er klar på at mødes? :)
Vegas 6-15. januar
Im here already....
og det løber op i meget .. især cause: im in loooooove with a striiiiippper!
MagnusG - fair nok, men ledte nu efter et mere relevant svar til mit spørgsmål :)
Tager derover d. 3 januar med en kammerat.. Vi skal mødes med to derover og bo på MGM...
Jeg ankommer til Vegas i morgen (den 29) hvor vi skal fejre nytår der. Men det er lidt sørgeligt at skulle forlade det solrige Maui, Hawaii :)
Skal bo på Hooters :)
Magnus, 10K danske eller $.. Det jeg spurgte om, var hvor meget omkostningerne på fly+hotel ville komme til at koste.
hvad er kroner for noget..??? hotel og fly for en mnd løb for mig op i 4k
Vegas Inkl. Da Rhiiino! ca 10K danske for fly+hotel for en uge + Ca $10.000 i tyvere og en-dollar :D
uhmm skal lige vinde i jokeren i morgen.. så er jeg insta klar....
Snoogs
lots of $20 bills !
Cool, lyder til at der er en del derovre :)
@ChrisJ
Da jeg bestiller med ca. halvanden uges varsel så løber flyet nok op i omkring 14kdkk, alt efter valg af hotel så ender det nok mellem $1500-$2k.
@Dalingo
Hvad er planen med turen, gambling? :) Jeg ser du også kommer fra Viby, hvorhenne af?
@Sembach
Kun nytår, eller hvor længe bliver i? ;)
Hvis du har et sted du især gerne vi spille orca, så burde du undersøge mulighed for at få et pokerrated room. På Ceasars kostede sådan et værelse $99, med krav om 8 timer ved bordene dagligt, venetian ca 150 (for en suite til 400) osv. Fandt et site der gjorde en del i de værelser der, og den kan man sikkert google...
@Noah
Yup, det er desværre ikke muligt da jeg regner med at bruge et par dage på CES... Gider ikke bruge hele dagen ved et enkelt pokerrum, der er trods alt mere ved Vegas end bare poker :)
@NoahEmil
Man tager sgu da ikke til Vegas for at grinde 8 timer om dagen i et pokerroom :-)
@ Gene
A hva!?!?!?!
@
Ja, man tager altså ikke hele vejen om på den anden side af jorden, for at sidde hele dagen i et pokerroom og grinde poker.
Man tager derover for at opleve stemningen, slappe af, nyde varmen, drikke sig stiv, gambOOl´e, breake lowlimit slots, drikke endnu mere, kigge på damer, æde sig fed i vanvittige buffet´er osv. osv. Der sker så meget i Vegas, at man snyder sig selv, hvis man grinder fra man lander til man tager afsted igen.
ingen varme .. bare så i ved det!
Men så mange fede shows man ikke fatter det.. og ikke kun dem uden tøj på- vi var blandt andet til Jerry seinfeld one nite only den anden dag... :D
@Orca
"Gider ikke bruge hele dagen ved et enkelt pokerrum, der er trods alt mere ved Vegas end bare poker :)"
Ja da. Der er jo også high stakes slots ;-)
Sembach, MagnusG:
Er der ikke noget med at Stardust sprænges i luften omkring nytår (Eller skal man snarere sige "imploderes").
Gå ikke glip af det.
Hvad er det billigste man kan få af hotelværelser (af nogenlunde kvalitet) på strippen uden pokerrates ?
"Men så mange fede shows man ikke fatter det.. og ikke kun dem uden tøj på- vi var blandt andet til Jerry seinfeld one nite only den anden dag... :D"
Har hørt Tom Dane har et show derovre, sku være top $$!
Først of fremmest rigtig godt nytår til jer alle. Lige nu er klokken lidt over 19 i Vegas og vi er ved at gøre os klar til den store aften. Det skal nok blive vildt
@ KimN
Jeg mener, at det var planen, at Stardust skulle imploderes i aften, men så vidt jeg har forstået, så har de udsat det til Marts, desværre.
@Orca
Jeg har et fly til Dk den 14. jan, men jeg prøver lige nu at få det ændret, så jeg kan komme hjem lidt tidligere. Hvis jeg ikke kan det, så bliver jeg i Vegas tiden ud. Men jeg skal snakke med Kilroy på tirsdag.
Anyway, nu vil jeg smutte ned of drikke en lille smule (okay, en del), og så skal vi på PURE, hvor man forhåbentlig kan hygge sig lidt med fru. Spears :) Nu er hun jo single og bundløs :)
www.purelv.com/eblast/PURE/nye.html
Lige en ting til..... fuck hvor bliver man lid...... af at kigge på alle de lækre Hooters tøser. De er jo for lækre.
"men jeg prøver lige nu at få det ændret, så jeg kan komme hjem lidt tidligere"
But... But why?
Lyder ellers nice med en gang Pure. Omend Spears nu godt nok frastøder mig mere i dag end hun på noget tidspunkt har tiltrukket mig!
Hvor bor i henne af? Jeg fixer nok lige en repost når jeg kommer derover, så må vi altså lige finde ud af en tur i byen eller noget!
@ Orca
Jeg har boet i USA (i San francisco) de sidste 6 måneder, og den sidste måned har jeg rejst rundt sammen med 3 venner. Har bla. fejret jul på hawaii.
Jeg må ærlig indrømme, at jeg er lidt træt af at rejse. Nu har jeg også kun været i Vegas 5 gange indenfor de sidste 6 mdr. :)
Men lige nu ser det også ud til, at vi bliver. Og jeg er 100% klar på en god by-tur. Vi bor på Hooters lige nu, men vi har kun hotel til den 2, men vi forlænger det: men hvilket hotel ved jeg ikke endnu. Et eller andet på strippen. Hooters var bare det billigste vi kunne få til Nytår, da priserne var pænt pebret.
Bare sørg for at bestil hurtigst muligt. CES der løber fra d. 7-11 januar har udsolgt de fleste strip hoteller, og dem der er tilbage vil ofte have hævet prisen :(
Jeg selv har snuppet Hilton hotellet i Henderson, i og med man alligevel tager en taxa/limo ved strip-strip ture så ændrer det sgu ikke så meget om man bor 10 mins fra strippen eller på strippen, imho :)
det her er CES
www.cesweb.org/default.asp
aLETman
Orca, din sjuft - du hare sgu da lige været af sted ??? :-D
Nå, god tur - napper selv 3 uger i Thailand fra de 4. jan :-)
Så er jeg jo efterhånden herovre. Jeg lagde stærkt ud i dag med at blive dealt en Royal Flush og quads i hånden lige bagefter hos Venetian, jeg klager ikke!
Som sagt, hvis der er nogle PN'ere herovre som er klar på at donke den lidt op så send mig lige en besked, skriv evt. et mob nummer i en PB.
www.improve.dk/blog/2007/01/
hey Orca. Jeg er i vegas nu. Bor på Sahara..
Hmm.. hvorfor kan jeg ikke sende pm's over 20 tegn??
Kan du ikk prøve og fange mig på msn:
[email protected]