Jeg skal til vegas fra d. 26/3 til d. 4/4 og ville høre om andre danskere var der i samme periode, så vi kunne spille nogle games og drikke nogle pils.
Kan kontaktes på msn
[email protected]
Vegas d.26/3 - 4/4-05
Hvis du kan udskyde din hjemrejse er jeg klar....
Ankommer 12/4.
God tur
Jeg er selv derovre fra den 23-28/4. Jeg bor på Bellagio... :-)
Er der fra den 6-10 april..
Come on anybody... round one on me!!!
Come on anybody... round one on me!!!
Og jo goodfold, klart jeg kan udskyde min hjemrejse... hvis pokerguden da smiler til mig :)
Tager I gutter simpelthen afsted på ren "forretningsrejse", eller er det en ferie/poker kombination?
jeg skal derover til juni/junli
Jeg vil også meget gerne afsted, men det skal (nødvendigvis) være 100% pokerfinanceret. Så jeg skal gøre mig god de næste par måneder :-)
Det bliver en blandning. Fik chancen for at bo på Bellagio gratis, sååå det var jo en billig ferie/pokeruge
Jeg er i Vegas fra 3/5 til 8/5 sammen med Ole16, hvis nogen skulle have lyst til at moedes.
Jeg er egentligt dernede på forretningsrejse, meeen man skulle jo være et dumt svin for ikke at spille poker det meste af tiden :-), Juveking, hvis du stadig er der den 6 må vi jo mødes og spille noget kort.
@ henry
ferie??? Næh du, det er hårdt arbejde at være i vegas.
Et typisk døgn for mit vedkommende:
Formiddagen bruges i sportbooken, hvor de tidlige lines i basketball studeres nøje tilsat et par exactaer på hestene. Frokost indtages på Bellagio (den kan anbefales), og derefter en eftermiddagslu(de)r på værelset. Så er det blevet tid til at besøge hotellets poolområde, hvor der er flere ungmøer.... Aftensmaden evt. på Conrads og så er jeg klar til aftenen/natten. Først på aftenen er det craps og når klokken har passeret midnat er det tid til at finde et godt sjak til noget poker. Ud på natten melder sulten sig som regel, og her anbefales steak and eggs. Og sådan kører det stort set hele døgnet mens jeg er i Vegas. Det kalder jeg bestemt ikke ferie;-)
Nej, det lyder godt nok anstrengende :-)