Video af 5,50$ SnG

#1| 0

Jeg har optaget en video af en 5,50$ FR SnG på Scandic.

Den varer lidt over 1 time, så den er lang, men jeg håber nogle af Jer vil tage lidt tid til at kigge på den, og komme med positiv/negativ kritik.

Here goes: www.megaupload.com/dk/?d=Q64260N4

Pft.

---
www.bimbampoker.wordpress.com

15-02-2008 01:17 #2| 0

Kan ikke hente fra Megaupload, så brug denne her i stedet, hvis du gerne vil, at jeg kigger den igennem.

files.ww.com/

Gider dog kun at kigge dit bubble-spil efter i sømmene, da det jo primært er her pengene skal tjenes:

---
www.raybandk.blogspot.com

15-02-2008 08:03 #3| 0
OP

@RaybanDK

Super!

Jeg uploader, når jeg kommer hjem fra arbejde.

---

15-02-2008 19:15 #4| 0
OP

@RaybanDK

Så er den uploaded hertil også: files.ww.com/files/43941.html

---

15-02-2008 19:32 #5| 0

Ok, jeg har tid lige nu til at kigge den igennem.

Jeg giver feedback i tråden her senere.

---

15-02-2008 19:52 #6| 0
OP

Tak, jeg venter i spænding.

---

15-02-2008 20:09 #7| 0

Hvad optog du med? har prøvet flere og kan ikke få det lort til at virke!

15-02-2008 20:12 #8| 0

@Sir_chris

Camtasia virker fint :)

15-02-2008 20:40 #9| 0

Tallene i starten er self. minutter:

39: raise evt. med AJ og to limpere. Et raise til 650 er passende. Men et kald er også ok, selvom det er lige lovligt passivt. Jeg tror sågar, at man kan skubbe all in her uden at miste EV$.

47: At raise SB mod chipleader her er for løst. Du kan til nød kalde, men jeg foretrækker et fold.

52: Du better alt for meget. 325 er rigeligt, og ikke 700. Det ligner for meget et bluff, og kan let fortolkes sådan.

55: Fold. Lad de andre slå hinanden ud.

56: UTG openpush med A8o er for løst, da de her fisk sagtens kan finde på at kalde med A9o, eller 55. Din fold equity er simpelthen for lav. Spillede du en 55$ sng, kunne det være profitabelt, men ikke her.

56,30: Rigtigt skidt push med den flush. Du bliver kaldt af alle hænder, der slår dig, og du har ingen re-draws.

59: Når en middelstack limper i SB, og du har ham dækket, kan du ofte skubbe med nær 100%. Er han tricky, kan man self. kalde, men ham her er bestemt ikke tricky. Du better alt for meget på floppet. Se det fra hans synsvinkel. Et bet på 400 virker mindst lige så skræmmende som et på 800, da han ved, at han nok kommer ud i en svær bestlutning på turn, hvis ikke han rammer, skulle han kalde. Ved at bette 800 gør du hans beslutning lettere, da det er nemmere at skubbe all in mod 800 end mod 400. På knappen behøver man ikke bette stort, da folk er mere bange for at ryge bagud i forhold til de andre, end de er tidligere i en sng.

61: Samme som ovenstående. Men her SKAL du pushe, da han har vist en tendens til at limpe fra SB. At checke koster dig penge på sigt. Du skal bette floppet, da det er super tørt. Han kalder kun med top par, og kommer der et overkort på turn, kan du sætte ham på en svær beslutning, ved at gå all in. Igen er 400 rigeligt, men jeg ville nok bette 350.

61,30: Læg mærke til, hvor lidt ekto stikker ud på floppet, og alligevel folder Goldorak8. Jetonerne har en meget større værdi på det her tidspunkt, og det er netop dét, du kan udnytte som big stack.

63: Det er push eller fold. Der er ingen middelvej længere. Du vil have max foldequity med sådan en hånd (T7).

65: Stop så med de pot bets! Det her er en sng, og ikke et cashgame. Jeg havde foldet til det raise. Du har jo ingen draws, og med bonde høj, skal du ofte ud at ramme dine 3 outs for at vinde hånden. Var de 2400 et all in, kunne det debateres, men jeg havde stadig foldet. Jeg havde i det hele taget undgået situationen ved at bette 500-600 på floppet, hvilket ville efterlade en lettere beslutning, skulle han raise, da jeg ikke har investeret så meget equity i potten.

65,30: Alt andet end et all in koster dig penge, når du sidder i SB og der foldes til dig med under 4BB tilbage. Havde jeg haft 9BB var jeg stadig gået all in med T6o. Det er tæt på umuligt at udnytte for modstanderen.

66: Den er tæt, men uden at have regnet på det, vil jeg mene, at det er et let fold. Jeg pusher A2+, K2+, 22+, Q7s+, QTo+,J9s+, JTo+ 56s+ i sådan et spot - sådan ca.

68: Hvis ikke snart du lærer at skubbe alt i de her situationer, vil du aldrig kunne gøre dig forhåbninger om at gøre det godt på højere levels. Det er et must.

69: Med KK better jeg mindre eller går all in. Et bet til 1400 er mere passende. Men i sådan et spot går jeg næsten altid all in for at gøre mit spil sværere at udnytte.

69,30: Her skubber jeg også.

Ok, jeg stopper nu, da tiden er løbet fra mig.

Men i korte træk har du to meget alvorlige leaks:

1) Du better for meget på flop og turn.
2) Du skubber ikke nok fra SB

De er heldigvis simple at rette op på, så jeg er sikker på, at det nok skal komme til at køre for dig.

LOL, det blev jo en længere smøre. Skal jeg gøre det igen, bliver det sgu mod betaling. Jeg tænker 500$ i timen... ,-)

---

15-02-2008 21:21 #10| 0
OP

@RaybanDK

Ja, det var da noget af en smøre :-) Men det er virkelig lækkert at du tager dig tid til det, og her har jeg nogle konkrete eksempler jeg kan tage med mig. Det var jo netop formålet med at poste videoen.

Så mange tak for dine gode input.

500$ i timen lyder da ikke helt tosset. Phearlez skal jo heller ikke have mere. Det er simpelthen Palle's gavebod det her (ironi anvendt).

---

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar