yÅw boys!
Så har jeg endelig fået uploadet videoen.
Svinet (SWU_28-11-2009.mov) fylder 762 MB og varer lige under 5 timer, og kan findes her:
public.me.com/martinhaugaard
Enjoy og kom gerne med kommentarer :)
Video: $215 SWU
Kommer med comments når den er loadet færdig i 2012 hvis ikke verdenen er gået under da.
er bedre at smide den op på sites hvor man kan streame fra, eller at de har en bare nogenlunde download hastighed.
90 kb/s = sick mange timer.
ligeledes skal alle hænder man ikke spiller fjernes, dette findes der replayers til, dog vis alle hænder, men når du harbestemt dig for at smide, så hop videre til næste hånd (ved ik om du allerede gør dette, for der er endnu ikke gået 2.30 timer siden jeg startede på at hente den)
et godt eksempel på hvordan man kan gøre det, så andre har let ved at se med
www.motionbox.com/videos/d499d4bb1c15e3c45b
det var så det negative, udover det er det kanon du gider at optage spillet, det er ganske sjovt at kigge folk over skulderen.
@ iLuvPenguinz
Luuuk :D Men tak ;)
@ Live
Tak for feedback.
Mht. stream så er det klart federe end den nuværende løsning - det skal klart ændres.
Mht. klipning af filmen så har jeg forsøgt det før, men filen fyldte pludselig like 50 GB og perspektivet i billedet blev fuldstændig forvrænget, så det blev droppet.
Derudover har det den ulempe, at jeg personligt godt kunne tænke mig at se, hvordan de store spillere spiller en hel tour og ikke bare udvalgte hænder. Eksempelvis hvad de åbner UTG, i MP og i LP og i blindbattles osv.
Men så kan der jo laves to versioner - en cut og en uncut :)
MHau, enig, alle hænder skal med, men hvis hero ikke er i hånden så hop videre til næste.
feks vi smider 2-7 utg-skip til næste, hvor vi får 3-8 i bb og utg går all in, skip til næste.
dem der følger med vil spare 80% af tiden, og stadig få præcist den samme info, de skal obv bare have tid nok til lige at se hvilke hænder der bliver smidt.
@ Live
Ahaa - det var egentligt en fin måde at gøre det på.
Det vil jeg helt sikkert prøve næste gang. Men jeg er nødt til at skulle eksperimentere lidt med hvordan satans jeg får den barberet ned uden at videoens opløsning bliver dårligere og at filen ikke pludselig fylder 50 GB, som den gjorde sidst jeg forsøgte (tog btw 4ish timer at redigere, og jeg nåede at begå mentalt selvmord, inden jeg hamrede min hånd ned i bordet, da jeg opdagede hvor latterligt resultatet var blevet).
Umiddelbart vil det nemmeste være bare at optage hele turneringen, hvor jeg så optager en video af den optagede video (okay, freaky formulering :D) og kommenterer mine beslutninger der. Men så synes jeg lidt af det skægge går af det. Eventuelt kan jeg bare pause optagelsen (er der en funktion i programmet der kan) og så starte den når der sker noget interessant.
Det tror jeg at jeg vil prøve næste gang.
tror måske denne kan bruges ret godt til det
www.universal-replayer.net/download#dl2
mhau, alternativt bare at lægge en fil op indeholdende alle hænder, og linke til en replayer der virker, så kan folk selv gå frem og tilbage som de ønsker.
filen fylder intet, og folk bestemmer selv hvilke hænder de vil se.
@ Live
Bestemt også en mulighed. Men jeg synes personligt bare at sådan noget er über nederen at se på. Jeg kan godt lide noget live kommentering, hvor man hører lidt om folks tanker i selve situationen.
Men jeg kan jo lave nogle alternativer
#1. Hele videoen med ALLE hænder og AL action
#2. En klippet video hvor alt det uinteressante er sået fra
#3. Alle HHs i en replayer
For mener egentligt at option 1 er god, hvis man er interesseret i at være "up to date" mht. dynamikken på bordet og modstandernes spil, som man jo ikke får det hele med af i option 2.
Nu har jeg ikke fået set den hele endnu, men det jeg har set indtil videre er ganske lærerigt! Og jeg kan klart tilslutte mig, at det er vigtigt at få dynamikken med (noget som PokerUNI mangler i deres tour videoer), også selv om 5 timers video er længe :) Jeg har sikkert downloadet den på et heldigt tidspunkt, for det tog kun små 30 minutter. Så tak for initiativet, den vil helt sikkert blive studeret
LOL nej, har taget navnet efter han slog mig ud på en 5. plads i deres søndagsturnering :-)
@ theclaw
Haha, nice :D Har ellers spillet en del med ham i "gamle dage" :)
@MHau
Jeg fik også spillet lidt imod ham - han slog mig hver gang i øvrigt, mener han kom fra Australien. Der var rygter om at han blev taget for en form for snyd. Pludselig så man ham aldrig mere (ved ikke om det har noget på sig). Anyway, han var en ganske habil tourspiller som jeg så en del op til på daværende tidspunkt :)
@ theclaw
Synes bare jeg kunne huske, at han var dansker - men det er nok en fejl. For mig var han lidt i samme kategori som "rich" og de andre sindssygt dygtige drenge på Champs.
Mener det var multiaccounting.
Glemmer aldrig da jeg fik ros af theclaw for hvordan jeg spillede et FT. Dengang var det lidt ligesom det ville være hvis jeg i dag fik ros af Jungleras, Klausen, Kipster eller lignende :D