Video nr. 107: "Handreading " er publiceret på www.pokeruni.dk
Beskrivelse:
Tune Seidelin holder et miniforedrag om vigtigheden af god handreading og hvordan man gør i praksis.
Mvh
Theis
www.PokerUni.dk
Video nr. 107: "Handreading "
Rigtig god video synes jeg - og gode fif til hvordan man bør gøre.
Virker lidt utroligt at du kan nå alle de ting i HH samtidig med at du spiller? Men det kræver måske bare lidt øvelse, så er den der....
Ved godt det jo nok ikke er hver eneste gang :)
Men rigtig god video.
Temerario
----------------------------------------------------------------------
www.Pokerliv.dk
Kategori: Temerario
Hey Deicer,
Håber du får spillet lidt....
Super video, men det går forholdsvis hurtigt ! Kunne godt savne et par ex på netop Tunes handreading-teorier.
Og en lidt tam afslutning på AA-ex, selvom det er optaget på et vilkårligt bord.
Teorierne er fantastiske og de er iøvrigt afprøvet i aften med stor succes over 800 hænder ! :-) Men lidt mere pædagogisk forklaring vil være super....
Iøvrigt: keep up the good work - monster +EV siden jeg har meldt mig ind på PU
baja272
Yeh god video Tune
Har Sasuke btw ikke planer om at lave endnu en video? evt på NL100 eller NL200.
=)
Tak for de pæne ord :)
@Temario
Når du har gjort det i lang tid, behøver du ikke åbne HH op, for at få det vigtigste med i noterne. Men synes det er den bedste måde at komme igang med at finde mønstre i modstanders spil, at kigge på HH (så kan man gøre det i sit eget tempo.
@Baja272
AA eksemplet var for at fange folks opmærksomhed og vise hvorfor det er en god idé at overveje hvordan din modstander spiller.
Der er eksempler på hvordan jeg tager noter i mange af de videoer jeg har lavet, hvor jeg bare spiller.
@Tyren
Sasuke er klar med en ny video tirsdag den 26/8.
Tune
www.pokeruni.dk