Video nr. 145: "NL 2/4"

#1| 0

Video nr. 145: "NL 2/4" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Vores nye instruktør Anders Bekhøj Hansen (Bedre kendt som "Hahila" her på PokerNet.dk) spiller 2/4 NL max6 på Prima.

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

10-11-2008 11:26 #2| 0

Han siger som det første i filmen, at det er en fortsættelse af en tilsvarende film på 1/2 6-max.
Er jeg den eneste som ikke kan finde den på pokeruni?

10-11-2008 11:34 #3| 0

ja det rigtig, de skulle engentlig have været i modsat rækkefølge men det er ikke vildt vigtigt. da koncepterne ikke nødvendigvis skal bruges i forlængelse af hinanden. men den anden er klar, og kommer sikkert som den næstes.

13-11-2008 11:31 #4| 0

Super Video for en knap så TAg som mig... Har allerede fået kanon meget ud af at spille mod TAGs og Stations på den måde som anbefalet... Glæder mig vildt meget til 2eren eller er det 1eren..... (:

13-11-2008 16:21 #5| 0

fedt du synes det er godt. og bliver godt når første video også bliver udgivet så de henvisninger jeg laver giver lidt mere mening. bare sig til hvis der er noget specielt du gerne vil have uddybet i en anden video, eller noget bestemt du/i gerne vil have fokus på.

13-11-2008 16:30 #6| 0

Jeg kan også godt li denne video, helt perfekt for en nit som mig der arbejder på at løsne mit spil op og blive noget mere aggro.

Btw. så kunne jeg godt tænke mig at se dig rive et NL100-NL200 bord over som er fyldt med nits der spiller 17/13ish. Derudover kunne jeg også godt tænke mig at se en video på et tidspunkt hvor du spiller andre gode modstandere som adjuster fint til dit LAG spil. (Gerne noget NL400 værk igen)

13-11-2008 23:46 #7| 0

Enig med Tyren! Synes selv jeg sidder med et hav af disse 17/13ish gutter.... Så at se Hahila smadre sådanne typer ville være en kanon video..

Kunne godt tænke mig at vide hvor høj din Flopprocent samt agr factor er i sådanne sessions med meget ag spil.... JEg har eksperimenteret lidt med det selv og må indrømme at jeg desværre blev en kende for kæk med en flop % på 45-50 stk i et par sessions?

14-11-2008 10:01 #8| 0

Jeg har 2 videoer klar, som dækker nogle af de ting i efterspørg og skal nok kigge på de andre ting.
@gmfischer
Det er jo altid afhængig af bordet hvor løst de lader dig spille, jeg har i et par sessions på nl 200 været med i 30-40% af mine hænder, kan godt være man skal presse den højere op men på et tidspunkt bliver folk træt af en, og så får man virkelig mange marginale spots+ mange bruger pokertracker eller hold em mananger og derfor hurtigt vil se at du spiller en meget stor del af dine hænder og derfor gå igang med at tre bette dig preflop. Så længe folk ikke rigtig reraiser dig preflop og du kan få lov at spille rigtig mange pots hvor du er preflopraiser og i position så kan du komme afsted med at spille mange hænder, men når de begynder og 3 bette dig så biver du nød til at stramme op, er min erfaring.

14-11-2008 10:39 #9| 0
OP

Hej

Jeg skal sikre at hahila's næste video bliver fremrykket. Den kommer op allerede på onsdag den 19 nov.

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

14-11-2008 19:16 #10| 0

Glimrende!

Jeg spørger lige i denne tråd, selvom vi lige kommer lidt væk fra emnet...

Er der mulighed for at der kommer videor med PLO 6-max?

15-11-2008 08:10 #11| 0
OP

Hej gmfischer

Vi arbejder på det, men mangler den rette instruktør til jobbet.

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

26-11-2008 15:09 #12| 0

@Hahila

1. Du nævner at det er godt både at kunne spille TAG og LAG, så man kan bruge det i forskellige situationer... Lige da du siger det tror jeg at du bare vil spille LAG mod tight modstandere, men du gør det jo så efterfølgende også mod loose modstandere... Du snakker også lidt om det efterfølgende, men kan du kommentere lidt mere på, hvilke kriterier der er afgørende for hvilken stil, der passer til situationen?

2. Jeg synes det kunne være super, hvis du lavede en video om, hvordan dynamikken ændrer sig, når vi bliver deep...

26-11-2008 16:06 #13| 0

Har vist allerede nævnt det, men super video.

Som JayBee synes jeg også det kunne være spændende med en koncentreret video med mange situationer med dybe stacks, hvor du argumenter på sædvanelig glimrende vis.

27-11-2008 12:19 #14| 0

@ JayBee

jeg vil gaa mere i dybden med det i en af de kommende videoer. men kort sagt kan man godt slippe afsted med at spille LAG mod en anden Lag hvis man foeler man har styr paa villian og ikke har noget i mod marginale spots. men tit kan det ogsaa vaere det mest profitable og geare ned, og selvfoelglig teanke over position osv. Jeg er nok ogsaa selv til tider for daarlig til at geare ned.

Jay og 03b16hag.
jeg er ved at planlaegge en lille tema serie, hvor jeg vil bruge en hel video paa det at spille dybt.(i maa dog desavare vente i taalmodighed, da der nok gaar 2 til 3 uger inden de kommer) men det bliver stadig en video, frem for enkelte haender tager ud. da jeg er af den overbevisning at jeg selv faar mest ud af videoer naar man ser hvordan dynamikken og readsene er kommet, og derudfra kan vurdere om det holder i en stoerre sammenhaeng.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar