Video nr. 157: "2/4$ NL" er publiceret på www.pokeruni.dk
Beskrivelse:
Sasuke spiller 4 borde 2/4$ NL.
Mvh
Theis
www.PokerUni.dk
Video nr. 157: "2/4$ NL"
Hey Sasuke
Er i det hele taget rigtig glad for dine videoer, men da du denne gang ramte det level jeg prøver at slå, følte jeg lige, at jeg måtte droppe en kommentar.
Synes det var en rigtig interessant video og var især glad for du fik smidt et par 4-bets ind. I det hele taget var jeg rigtig godt tilfreds og vil derfor meget gerne ønsker flere af disse videoer.
Jeg har lige et spørgsmål omkring hånden (ca 23min inde), hvor du rammer hus på flop og kommer all på turn, på bord: 4♠K♣K♠ 10♥ med din 4♦4♣ .
Mine tanker er:
1) Kan der slet ikke være ide i bare at calle turn? og måske lade ham tror at vi er i tvivl om vores hånds styrke, eller måske er på et flushdraw der prøver at finde implied odds? - Hvilket måske medfører, at han giver den det sidste skud, hvis han nu er ude at lave ballade?
Kan godt se, at det ville have hjulpet hvis han havde haft en fuld stak. Ville du så evt. induce ved kun at calle turn eller vil du også skubbe her?
Mener bare vi for ham jo alligvel til at skubbe eller calle river, hvis han har en god hånd?
2) Tænkte derudover på om den måde vilian spiller hånden på profitable kunne benyttes som bluff? eller om du ville fortrække en anden linje?
Håber du eller andre finder tid til at svare.
-Fino
super video, nok en af de bedst 6 mands vidoer, bare kom med flere af dem, og så kunne jeg godt tænke at høre lidt mere om din stats i HM og hvordan du bruger dem.
det ville også være fint hvis i kunne komme lidt mere ind på table selection..
Enig i at det er en super video.....
Men når i optager fire borde bliver stats og bet m.m. så småt at der skal et par mere end almindelige gode læsebriller for at få fuldt udbytte.....
@Fino
Når villian comitter sig på turn er det mere profitabelt at få penge ind allerede på turn. Forestil dig fx at han har et FD. Hvis vi bare betaler og flushen misser på river så får vi ikke resten fra ham. Hvis han folder turn til de sidste 100$ eller hvor meget han har tilbage så ville han ikke have betalt/bluffet mere på river alligevel.
2. Det er ikke et godt spot at bluffe i modstanderen - man kan ikke rigtige repræsentere trips med så lille en stak.
@sasuke
God Video,du skal ha den ros der kan tilkomme dig:)
Jeg vil gerne se flere videoer af samme type.
Vh Simon
@sasuke
Forstår ikke dit std limp iso raise til 14, specielt oop virker det ret skidt imo. villain skal betale 10 for potentielt at vinde 32-34?.. Altså, han folder stort set aldrig; Vi har meget lidt info om hans hånd grundet vores svage raise; En af grundene til at raise limpere må være at tage potten ned pf.
Ellers udmærket video. Syntes dine videoer med 3 bets og efterfølgende postflop linjer var særdeles lærerige. Ser frem til HU mod AB, ellers gerne mere NL400 og HU.
Keep it up :)