Video nr. 263:"NL: Pokerbøger"

#1| 0

Video nr. 263:"NL: Pokerbøger" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Thyssen fortæller om de bedste pokerbøger han har læst. Han fortæller også om en ny e-book af Ed Miller m.fl. som beskriver hvordan man slår NL200 6-max online.

Instruktør: Thyssen

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

21-08-2009 01:08 #2| 0

Att. Jørn Thyssen.

Jeg vil gerne købe Small Stakes No-Limit Hold ‘em som en "rigtig" bog ikke en e-book, hvad gør jeg?

Jeg kunne også godt tænke mig Professional No-Limit Hold 'em bogen.
Har du et link til et sted, hvor man kan købe det hele?

Har fundet siden til E-book

smallstakesnolimitholdem.com/

Måske er det ikke muligt at købe den rigtige bog?

Mvh Simon.

På forhånd tak for hjælpen.

21-08-2009 12:59 #3| 0

@ ST

Angående Professional No-Limit Hold 'em: Volume I.

Du kan købe den på Amazon til $19.77 med mulighed for en god rabat, hvs du køber for mere end $25.

www.amazon.com/Professional-No-Limit-Hold-em-I/dp/188068540X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1250848411&sr=1-1

Hvis du køber via 2+2s forlag koster den $20.95 fra ny og 17.95 i B-stock (hvad det så end er).

www.twoplustwostore.com/twoplustwo/IP.php?type=Category&ID=11&productID=151½

21-08-2009 13:09 #4| 0

Fin video :) Har netop læst no limit holdem: theory and practice. Og jeg må indrømme at jeg var meget uenig i mange af koncepterne. Fx en situation hvor man har J9 på knappen og der sidder to dårlige spillere i blinds, så kan det være en god idé at limpe knappen for at spille en hånd IP mod dårlige spillere i følge Skalansky.

Men når jeg læser den anden gang vil jeg måske begynde at forstå koncepterne bedre :).

21-08-2009 14:42 #5| 0

@-ST-

Small Stakes No Limit Hold'em kan IKKE købes som trykt bog. Eneste mulighed pt er at købe den på nettet til $100 og så printe den selv.

smallstakesnolimitholdem.com/

Jørn

21-08-2009 14:49 #6| 0

@Proletaren

Ja, det er et lidt mærkelig koncept. De uddyber ikke rigtig hvordan stacksizes påvirker det koncept.

Hvis blinds er så dårlige spillere at de raiser flop eller turn stort med weak hands eller betaler 2x pot bet på flere streets eller 3-better kæmpestort preflop, så kan der være en ide at limpe med 100bb stacks, men ellers synes jeg det er fint at raise first in fra button altid.

Den typiske calling station er loose passiv postflop og kalder alligevel vores raise med top 70% af deres range. Da de ikke raiser undervejs, så kommer vi sjældent i den situation at vi mister value forbi vi ikke er dybe nok.

Jørn

22-08-2009 00:04 #7| 0

Sejt

Nu har jeg købt Small Stakes No Limit Hold'em og printet den ud.

Min printer er gået stuck for blæk, men den kunne lige nøjagtigt klare de 304 sider :)

Jeg har fundet nogle som kan lave min kopi om til en rigtig bog.
Når den koster 100$ så har den fortjent det.

Har lige læst lidt af bogen, den er rigtig god.
Er ikke færdig endnu,har mange timers spændende læsning tilgode.

Kan anbefales herfra.

22-08-2009 00:25 #8| 0

@Jørn

Set i forhold til hvad man ellers betaler for poker-bøger, så virker det altså lidt dyrt og besværligt at betale $100 for en bog man selv skal printe ud - er der noget i konceptet jeg misser?

/Dan

22-08-2009 00:32 #9| 0

@dankjar

Der findes en række andre NLHE e-books på markedet som er væsentlig dyrere ($500+) end SSNLHE bogen.

Men ja, den er dyr i forhold til trykte bøger.

Jørn

22-08-2009 00:34 #10| 0

og jeg gætter på man ikke må "dele" bibliotek? :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar