Video nr. 297 "Tour: 4 bords 90 mands KO Turbo SnG" er publiceret på www.pokeruni.dk
Beskrivelse:
Bjørn spiller 4 bords 90 mands KO Turbo SnGs på Full Tilt. Videoen vil gennemgå alle stadier i turneringen - såvel earlygame som mid og endgame.
Instruktør: Bjørn
Video nr. 297 "Tour: 4 bords 90 mands KO Turbo SnG
Masser af billede hos mig.
Jeg er stor fan af Mr. Burnz!! (synes dog han er dårlig til at være heldig ;-))
Det virker fint her -ST-
@CL mange tak min ven :)
(det sidste er dog svært at være uenig i :D)
OK video, men du virker lidt usikker på dig selv, især da du klonker flush, og han better 1/6 pot altså 100 og du baby kalder ham i stedet for at raise for value.
Måske bedre til din næste video, du optager først og giver kommentar til dit spil bagefter, kvaliteten af dine videoer bliver meget bedre, når du ser tilbage på dit spil, i stedet for live.. Så undgår du at kalde dig selv for grimme ting, som donk og bliver ikke nervøs mens du sidder og spiller.
Kunne forestille mig, at du bliver mere nervøs, og bange for at tage chancer, da du optager direkte, og kommentere med det samme.
I stedet for at snakke om villians, hvorfor de laver dumme moves. Så koncentrere dig om, hvorfor du f.eks. raiser: JTs UTG med 8 spillere og så tidligt inde.
En anden ting jeg har lagt mærke til, at dine stats på FTP sutter max, som det gøre på de fleste af os inkl. Mig selv.
Men det jeg forventer, når jeg er inde på pokeruni er at se coaches, som er VINDENDE spillere med gode stats på f.eks sharkscoe.
Du siger selv du er MTT spiller, men hvilke resultater har du?
Jeg er lidt skuffet over at det ikke var Jungleras, som laver MTT/Større SNG tours mere, i det mindste kom han ITM hver gang, og han forklarede meget mere, om hvorfor han gjorde det, og hvad bagtankerne var.
Denne video, er noget en hver amatør kunne lave inkl. mig selv.
Håber du laver nye videoer og tænker på hvad vi som seere forventer næste gang.
@ Mio
Så må jeg vist lige på banen :)
Varians er en meget meget grum ting, specielt som tourspiller.
Prøv at gå ind på sharkscope, kun scheduled og tjek disse tre nicks:
Ongame: iLoveJazz
Ipoker: Projectunstck
Stars: Hattenaf
Kan du finde en fejl?
Det er alle tre obv mine nicks og som du nok kan se kan variansen altså være grum, og jeg har INTET renset i tour på ipoker whatsover! Kunne tude i timevis over det, men vil blot bruge det til at konstatere at stas altså er en mindre ting i forhold til pokerviden, og formulering af denne.
Du vil uden tvivl kunne finde større mtt chefer som ikke ville kunne coache halvt så godt som mig, og OMVENDT!
Har ikke selv set vidoer med Burnz, men bedøm ham på indholdet og ikke på stats :)
Mht at kommentere bagefter, så ja, enig i at det giver de bedste kommentarer, men til tider også lidt urealistiske tankeprocessor som kommer med den mere tid man har til rådighed, så synes personligt der bør være plads til begge slags videoer på et træningssite - så er det op til brugerne at sortere i det, og vælge fra hvis en bestemt form ikke tiltaler dem.
En af grundene til min lange pause er jo netop varians, ramte INTET i tours i en laaaang periode (at spillet så heller ikke var så smukt er en anden, men også vigtig sag), og så er det altså svært at producere videoer :)
Har dog ramt lidt skrub igen, og vil teknikken som jeg gerne vil, skulle der gerne komme en video eller flere fra mig inden alt for længe :)
@ Mio
Enig med Jungle her, variansen i tourpoker er helt bizar, og derfor kan man altså ikke konkluderer at en spiller er tabende, fordi han over 500 tours har en ROI på -x% på sharkscope..
Har ikke selv set nogen af Bjørns videoer, men udfra niveauet af hans analyser i diverse tour tråde på PN og andre sites, så er jeg ikke i tvivl om at han er kvalificeret til at lave videoer for pokeruni..
Nu er det ikke kun stats problemet ligger, hvis jeg som kunde på et pokercoaching site ser på videoer forventer jeg gode resultater i videoen, det er noget mere spændende at se, end en coach der taber. Det var bare min mening om at skulle lærer noget nyt, og ærlig talt lærte jeg intet! Jungles videoer, meget mere spændende og jungle laver ikke JTs move utg så tidligt i en Tour. Og ja varians er en mega grim ting men det endnu grimmere en coach, der ikke giver det, vi forventer
Enig med Mio, synes kun at coaches skal vise alle de hænder hvor de vinder. Vi gider sgu ikke se dem tabe nogen hænder. Så de skal sgu blive bedre til at klippe i det så vi kun ser sejre.
madsmk
Begrund dit svar ellers lad vær med at skrive!
flyfly
Det handler ikke om han taber hænder, eller vinder for det er både interessant at se vindende og tabende hænder.
MEN! Vil gerne se videoer hvor de selvfølgelig når langt, eller vinder touren end de taber, som nummer chok!
Pointen er når man ser en coaching video, skal det jo være noget man kan lærer af! I denne video lærte jeg intet! Efter jeg så han tabte KO efter KO og satte nye på blev jeg nød til at slå ham op på shark. Ved godt stats ikke siger alt, da han sikkert har MEGET bedre resultater på andre sites end FTP.
En anden ting er også mens han spiller de 4 borde, og laver et lille blow up, men alligevel har 10bb tilbage, giver han den tour "op" og klatter lortet væk med skod hænder, i stedet for at kæmpe og rette op på sine fejl.
JEG VED GODT det er TURBO, og blinds stiger relativt hurtigt, sidder selv og terper turbo sng/mtt så ved at man skal tage chancer en gang i mellem, men det jeg så her var jeg chokeret over at se på et coaching site.
for at komme tilbage ang. vindende tours eller ej, vil jeg klart anbefale han smider videoer op, hvor han vinder en tour ellers skal han lade vær, så denne video da jeg selv elsker den slags tours, og forventede han ville snakke om earlie, middle og endstage, hvordan man skal forholde sig, men intet er som beskrivelsen lover.
Nu bliver jeg sikkert flamet for denne sidste kommentar, men bliver nød til at komme ud med det.
Synes generelt Pokeruni, siden sidste år, og med alle de nye coaches har ødelagt kvaliteten af videoer, samt analyse fra dengang, hvor der var få men RIGTIG dygtige coaches både på tour og cash.
Kan nævne f.eks Jungle, som jeg helt sikkert har lært en del af, samt, Tune som er en dygtig cash spiller, og var meget spændende at hører.
Håber virkelig der kommer flere videoer fra jungle meget snart!!!! og HELST NL Hold em og ikke PLO :)
Jungleras, for at lige vende tilbage til stats og jeg skulle finde en fejl???
Hattenaf 1,091 $37 $156 30% $40,504 - 95 PokerStars x
iLoveJazz 106 $141 $183 51% $14,923 - 94 Ongame Sch. Only x
Projectunstck kan jeg desværre ikke finde på iPoker!
Hvilke fejl skulle jeg finde? Dine stats er som forventet hos en dygtig coach.
Ligger der gratis/ prøve videoer derinde for at se om det er noget man vil se ?
Suippa
Ja der er gratis videoer, men det er begrænset. de fleste skal man være medlem for at se, som på alle andre coaching sites :)
@Mio23
Hans nick er: ProjectUnstuck
Og hans ROI stinker der. Derfor han postede den for at understrege, at varians is a bitch.
@Foeller
Jeg er godt klar over varians, men nu er pointen ikke hans stats, men hans video som bruger ikke synes er god nok til at være på et coaching sites.
Jeg som bruger, vil se videoer, hvor man vinder, og ikke taber og med forklaringer, analyser om spillet! Og ikke en usikker coach, der kalder sig selv donk og virker meget nervøs.
Kan i ikke smide link ind med gratis videoerne ?
Kan sku ikke finde dem derinde ??
Og hvis det er Burnz herfra, som er coach på denne video, er det ikke fordi jeg vil give ham en sviner eller noget, for jeg ved han har gode resultater på Ongame, som han spiller på normalt.
har ikke set hans andre videoer, så har intet at sammenligne med.
Mine svar herinde, er udelukkende min mening om denne video, og ikke personligt om mr. burnz.
Mit råd til dig ville måske være, lav videoer på Ongame i stedet for Full Tilt, for hvis du ser mine stats på fulltilt er de jo endnu værre end dine, men tilgengæld har jeg noget bedre stats på Ongame netværket.
@ Suippa
www.pokeruni.dk/gratis-videoer
@ Mio23
Jeg synes Burnz' videoer er rigtig gode.
Gode pokerbeslutninger ligger uden for den enkelte spiller og uden for det enkelte valg. Derfor kan man sagtens foretage et dårligt valg (i en aktuel situation, fx. i en video), men give en fornuftig forklaring på, hvordan man med fordel kan tænke i den givne situation. Nogle gange er jeg uenig med hans konklusioner, men det er ikke pointen her.
For mig handler pokerudvikling om at lære at tænke på den bedste måde om forskellige situationer. Derfor er min læring ikke afhængig af coachens winrate eller aktuelle "fejlfrihed", men i hans evne til at formidle interessante tænkemåder om interessante spots. Og det synes jeg Burnz gør.
At kritisere hans coaching med henvisning til mangende resultater på et bestemt site er --- nå ja, irrelevant! Post evt. nogle spots hvor du er uenig, så kan vi jo få en spændende debat :)
@ Burnz
Keep up the good work! ♥
når jeg trykker på afspil video, så kommer der bare et åbnet vindue, hvor der står siden kan ikke vises. ???
@ Suippa
Har samme problem, du kan bare downloade videoen og afspille den derefter, så virker det.
@Suippa og Pokeruni.
Jeg har samme problem.
Du må meget gerne skrive hvis du finder ud af at lave det.
Jeg kan ikke afspille videoerne direkte,men det virker hvis man downloader dem.
Jeg havde et problem igår med at der kun var lyd på videoen, men nu er det iorden.
Mio -
Jeg kan se du har skrevet nogenlunde samme svada her som på PokerUni.
Jeg vil ganske kort uddybe:
1. Hvis du vil bruge mine stats på FT til at afgøre om jeg er en god coach so be it. FT har som jeg siger i videoen aldrig været et sted jeg spillede særlig meget.
2.Du er velkommen til at komme med din mening omkring videoen - men fuck hvor er det bare svært at tage dig seriøst med den argumentation du ligger for dagen. Alle de beslutninger jeg tager forklarer jeg meget udpenslet - præcist hvorfor jeg gør det jeg gør. Jeg er hverken bange eller nervøs for at se dum ud på cam når jeg spiller - men spiller det spil jeg er komfortabel med. Mange folk har spurgt om spil i early game og ved at lave denne video har jeg tilgodeset alles ønsker. Early-Mid og Lategame.
3. Jeg har ikke noget behov for at bevise mine resultater for nogen - hvis folk mener jeg ikke er coachworthy så lad være med at se mine videoer eller evt. send en mail til theis @ pokeruni.dk hvis man ikke mener jeg er værdig til at skyde PokerUni videoer.
4. Varians er en grim ting hvilket er en del af grunden til at jeg aldrig rigtig har slået igennem på FT. Dette er dog ikke den eneste grund - men jeg gider ikke rigtigt uddybe mere.
5. Hvis du mener du kan gøre det bedre så vil jeg da opfordre dig til at lave din egen video og sende til Theis. Så kan det da være du kan erstatte mig som MTT Instruktør :)
6. Nu er det ikke kun stats problemet ligger, hvis jeg som kunde på et pokercoaching site ser på videoer forventer jeg gode resultater i videoen, det er noget mere spændende at se, end en coach der taber. Jeg kan ikke rigtigt gøre noget ved hvad forventninger du har når du starter en video. Som du formodentlig allerede ved er poker ikke en dans på roser - og man skal aldrig sige aldrig, men holder min AA vs KK og QQ så er der en god chance for at jeg vinder den tour. Det gør den desværre ikke og resultatet bliver derefter. Du kommer med flere "angreb" f.eks. raise JTs UTG ect. Jo mindre du poster dem her så er det umuligt for mig at forklare tankeprocessen bagved (hvilket jeg gør rigeligt i videoen imo)
7. Jeg har allerede brugt alt for meget tid på dette svar men:
Det er nemt at kritisere men kom med noget kritik jeg kan arbejde videre med. At du kun vil se videoer hvor spilleren vinder kan jeg ikke ændre på. Jeg vinder kun et fåtal af de tours jeg spiller - som de fleste andre desværre.
8. Der er ingen tvivl om at videoerne bliver bedre når jeg først speaker bagefter - men pt. er det et spørgsmål om tid kontra afkast. Og jeg er egenetlig meget tilfreds med denne video - tiltrods for et stort fedt minus på bundlinjen.
Men jeg er en person der "sætter mine penge hvor min mund er" - så hvis du er utilfreds med de videoer du ser på PokerUni - så vil jeg gerne give dig en gratis måned hvis du vil opsige dig medlemsskab.
@Fibonacci ♥
De gange hvor jeg har haft problemer med afspilninger(videoer bare lige for at komme de funnyheads i forkøbet), har det vist sig at, jeg har downloaded en anden afspiller til et eller andet andet, og det har så blokeret for afspilninger fra pokeruni, I må ikke spørge mig om hvorfor, men problemet har løst sig ved at jeg simpelthen har måttet slette den nye afspiller, de 2 sidste tilfælde var vlc og jing tror jeg de hed.
En ting er helt sikkert vi elsker at få ris og ros. Dog skal der helst være konstruktivt, men vi tager imod al feedback med kyshånd.
Vores instruktør laver både videoer live, altså hvor der bliver kommenteret imens spillet kører og de laver videoer, hvor kommentering bliver lagt på efterfølgende. Dette som der bliver nævnt i tråden giver muligheden for at se og hører hvordan tanker omkring spillet er når man sidder midt i spillet, samt en mulighed for mere dybdegående analyse, når man har mulighed for at pause spillet.
Vi er meget glade og tilfredse med Bjørns videoer og dem bliver der ikke ændret ved!
Vi har en relativ bred vifte af instruktører og nogle medlemmer er meget begejstrede for visse instruktører, hvor andre medlemmer bestemt ikke bryder sig om dem, MEN
. Fordelen ved dette er at man har en unik mulighed for at hører tankerne hos forskellige typer af mennesker, og dette mener vi man kan lære en del af.
Ydermere så er der INGEN som skal betale for et produkt de ikke er tilfredse med, så det er blot at sende en mail til [email protected], så får man sine kr 89 refunderet og der er no hard feelings fra vores side.
Til jer som har problemer med afspilning af videoerne, så kan der være et par forskellige grunde til dette.
1)Opdater din computer via windowsupdate.microsoft.com/ (Dette er et krav for at kunne afspille vores videoer, som er kodet med en Digital Rights Management (DRM) licens.
Videoerne kan kun afspilles via Windows Media Player. Hent den nyeste version her: www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/default.aspx
2)Benyt Internet Explorer til at steame videoerne, vi supporterer ikke andre browsere.
3)Slet alle dine temporary internet filer fra din browser ved at:
4)Tryk på Funktioner i Internet Explorers hovedmenu
5)Vælg Internet indstillinger
6)Tryk på Generel fanebladet
7)Tryk på Slet Cookies og Slet filer under Midlertidige internet filer
8)Luk og genstart Internet Explorer
9)Tryk på dette link : drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlupdate.html
Tryk på Update.
Hvis intet af ovenstående virker, kan du forsøge dig med en nulstilling af DRM licensen i Windows Media Players. Hent dette program ned og kør det. : poker.drmshop.dk/default.aspx?file=DRM_nulstil.exe&transfer=download
@Burnz
LÆS DOG HELE TRÅDEN, i stedet for det negative om din video!
1: "1. Hvis du vil bruge mine stats på FT til at afgøre om jeg er en god coach so be it. FT har som jeg siger i videoen aldrig været et sted jeg spillede særlig meget."
LÆS!
Og hvis det er Burnz herfra, som er coach på denne video, er det ikke fordi jeg vil give ham en sviner eller noget, for jeg ved han har gode resultater på Ongame, som han spiller på normalt.
har ikke set hans andre videoer, så har intet at sammenligne med.
Mine svar herinde, er udelukkende min mening om denne video, og ikke personligt om mr. burnz.
2: "2.Du er velkommen til at komme med din mening omkring videoen - men fuck hvor er det bare svært at tage dig seriøst med den argumentation du ligger for dagen. Alle de beslutninger jeg tager forklarer jeg meget udpenslet - præcist hvorfor jeg gør det jeg gør. Jeg er hverken bange eller nervøs for at se dum ud på cam når jeg spiller - men spiller det spil jeg er komfortabel med. Mange folk har spurgt om spil i early game og ved at lave denne video har jeg tilgodeset alles ønsker. Early-Mid og Lategame."
Du kommer IKKE med nogen argumenter for dine betsize, yderligere mere har jeg lige brugt 1 1/2 time på at se denne video igen, og jeg er sku stadig ikke blevet klogere med Earlie, Mid og endgame da du IKKE snakker om det, udover når du er nede på 10BB og skubber
3: "3. Jeg har ikke noget behov for at bevise mine resultater for nogen - hvis folk mener jeg ikke er coachworthy så lad være med at se mine videoer eller evt. send en mail til theis @ pokeruni.dk hvis man ikke mener jeg er værdig til at skyde PokerUni videoer."
LÆS SVAR 1
4: "Varians er en grim ting hvilket er en del af grunden til at jeg aldrig rigtig har slået igennem på FT. Dette er dog ikke den eneste grund - men jeg gider ikke rigtigt uddybe mere."
LÆS: Mit råd til dig ville måske være, lav videoer på Ongame i stedet for Full Tilt, for hvis du ser mine stats på fulltilt er de jo endnu værre end dine, men tilgengæld har jeg noget bedre stats på Ongame netværket, som du selv har
5: "5. Hvis du mener du kan gøre det bedre så vil jeg da opfordre dig til at lave din egen video og sende til Theis. Så kan det da være du kan erstatte mig som MTT Instruktør :)"
Jeg har ikke skrevet jeg kan gøre det bedre, men gav dig FEEDBACK lige på denne video, som sagt har jeg ikke set andre videoer fra dig, så det er UDELUKKENDE DENNE VIDEO!!!!
6: "Jeg kan ikke rigtigt gøre noget ved hvad forventninger du har når du starter en video. Som du formodentlig allerede ved er poker ikke en dans på roser - og man skal aldrig sige aldrig, men holder min AA vs KK og QQ så er der en god chance for at jeg vinder den tour. Det gør den desværre ikke og resultatet bliver derefter. Du kommer med flere "angreb" f.eks. raise JTs UTG ect. Jo mindre du poster dem her så er det umuligt for mig at forklare tankeprocessen bagved (hvilket jeg gør rigeligt i videoen imo)"
Du kunne optage nogle sessions, hvor du vinder og derudfra kan fortælle dine tanker bag dine movens, og dermed ikke sidde og kalde dig selv donk og virke amatør agtig!
7: "Jeg har allerede brugt alt for meget tid på dette svar men:
Det er nemt at kritisere men kom med noget kritik jeg kan arbejde videre med. At du kun vil se videoer hvor spilleren vinder kan jeg ikke ændre på. Jeg vinder kun et fåtal af de tours jeg spiller - som de fleste andre desværre."
00:32 Første usikkerhed, "Det burde være Emil, der står for det her"
Hvorfor nævne, en anden coach er mere kvalificeret til at lave denne slags video,
end dig selv? Allerede der tænker man få noget selvtillid
06:46> 2 min. frem
Her er du i en situation, hvor du rammer Flush, og sukker orhhh og virker
usikker igen på din hånd. Tror, hvis du ikke sad live og optog, men spillede
den først og kom med kommentar bagefter, ville du muligvis spille anderledes.
Da det er svært at spille flere borde, forklare live, samt skulle læse de andre spiller.
Du kan selv prøve at lytte, USIKKERHED omkring hånden.
09:27 Igen, orhhh du ved ikke om du skal kalde eller ej, og alligevel kalder du
og siger "Jeg ved godt jeg er en Donk" Ikke særlig proffesionelt at undervurdere
sig selv, og kalde sig selv donk! Har du hørt andre coaches sige, jeg er en fisk
eller jeg er en donk under optagelser til pokersites?
11:08
Du har ramt dit fullhouse, og du havde et godt read på han højst sandsynlig var
på farvetræk eller SD. Men alligevel efter hans check på river skyder du
2/3 pot??? Du er jo sikker vinder her med dit fulde hus, så ville nok skyde
440>550 lidt mindre bet, så han muligvis kalder. det mindre bet risikere han ikke
1/3 af sin stack, men 1/6 og derfor større chance for et call.
13:xx begynder du at snakke om PLO hvad du skal senere og bla bla bla
Det interessere os ikke, det der interessere os, er dit spil på dine nuværende
3 turneringer, i stedet for at hører dig forklare, at du skal coache en i PLO.
Så begynder du at snakke om HORSE, interessere os ikke.
Interessere vi os for det, havde vi ikke kigget på denne video.
17:30
kommer du i en spændende situation, og reraiser raise med QQ,
hvor floppet kommer T2T, og du siger selv efter dit C-Bet han sidder med et overpar
alligevel går der 2 sek. før du kalder, og han viser JJ ;) Hvis du i tvivl,
hvordan kan du så bare trykke den af, i stedet for at sidde og guffe på den lidt?
32:04>
Du sidder med 89s mp2 og siger 3bb, du bliver kaldt fra knappen, og alligevel
bliver du ved med at c-bette flop, hvor du mener 4J7 2 i hjerter, er et godt flop for dig
og better igen turn hvor du så smukt siger han sikkert har KJ,
Hvorfor så blive ved med at bette river selvom du siger at han har dig slået,
igen synes jeg du virker nervøs/usikker på dit read og dit spil.
Du laver så en note på ham, fordi han har A7 og rammer Trips, han er en donk
Mens du spiller den hånd, som en fisket donk. Kan slet ikke li det spil der, havde
helt sikkert givet op, efter turn bet, eller preflop limpet mig billigt ind,
du havde en del chips, og da du har en del chips er der ingen grund til at '
sprøjte dem væk, på marginelle hænder, hvor du intet rammer så tidligt i en tour.
37:47
"Jeg har et backup bord, da jeg regner med at jeg buster" BAHHH det er ikke
hvad vi vil hører fra vores coaches. og så kommer du op og blander et 5.
bord ind, hvor meningen var 4 borde! Lad dog vær med at spille flere borde, end
hvad du kan håndtere, samtidig med du forklar os, hvad du laver osv.
8: "Der er ingen tvivl om at videoerne bliver bedre når jeg først speaker bagefter - men pt. er det et spørgsmål om tid kontra afkast. Og jeg er egenetlig meget tilfreds med denne video - tiltrods for et stort fedt minus på bundlinjen."
Hvis du skal lave kvalitets videoer til os, som bruger er der ikke noget der hedder tid kontra afkast, det er dit arbejde og derfor du er coach på pokeruni!
"Men jeg er en person der "sætter mine penge hvor min mund er" - så hvis du er utilfreds med de videoer du ser på PokerUni - så vil jeg gerne give dig en gratis måned hvis du vil opsige dig medlemsskab."
Igen, utroligt giver man noget kritik/feedback så har det noget med alle andres videoer at gøre IGEN VIL JEG POINTERE DET HANDLER OM DENNE VIDEO!
@PokerUni
Nu var det DENNE VIDEO det drejer sig om, og ikke HELE pokeruni, utroligt at INGEN kan tage kritik, skal vi sidde og rose noget vi er skuffet over?
Det var så alt for mig i denne tråd, og jeg kom ud med min mening, og som svar til Mr. Burnz synes jeg at jeg har skrevet det jeg skulle, som du regnede med jeg ville.
Nå men så vil jeg da prøve at komme med lidt opbakning til Mio, selvom jeg ikke tror han har brug for det.
1. På et eller andet stadie vil jeg give Mio ret her, mener at, selvom videoen er lang, er den på en eller anden måde overfladisk.
2. Antal borde generelt skru ned for bordantal, jeg ved godt at det er for at få flere spændende hænder at snakke om, men det bliver altså en kende uoverskueligt, hvis de spændende hænder så kommer lige oven i hinanden, tiden til forklaring bliver knap og forklaringerne bliver halvvejs glemt da man pludselig skal huske 4 hænder tilbage på bord 2.
3. Man skal vel stadig huske på at nogen af kunderne, er begyndere eller måske lidt øvede.
Det er bare lidt af det jeg har tænkt på ind i mellem.
@ Pokeruni
Alle de forskellige punkter har jeg gennemført til punkt og prikke, men det virkede stadig ikke, før jeg slettede de nye afspillere, men det er nok noget der kommer til at virke engang, ved ikke hvor fejlen ligger men fred være med det.
Hej Mio23
Vi kan sagtens tage imod kritik - Det er den bedste måde vi kan lære på. Så vores svar var venligst ment og ikke andet. Beklager hvis du har fået den modsatte opfattelse.
Du skal bestemt ikke rose noget du er skuffet over - tværtimod. Keep'em coming ;-)
@hannekim:
Ellers så send en mail til [email protected], så kigger vi på det.