Video nr. 299 "Teori: Barreling - del 2" er publiceret på www.pokeruni.dk
Beskrivelse:
Barreling Del II -- lidt mere teori og eksempler. - Thyssen følger op på teorien fra sidst og bringer en række barrelling-eksempler.
Instruktør: Thyssen
Glædelig jul
Video nr. 299 "Teori: Barreling - del 2"
Hehe... kan godt lide at Thyssens egen HEM rater ham som en kæmpe hval HU :)
@Thyssen
Kan se vi har nogenlunde samme stats HU (dog er dine lige en tand højere, men ikke meget), så jeg har lige et par spørgsmål til dit HU spil.
Jeg har to typer af spillere som jeg finder svære at spille i mod:
1. Nogle gange ramler jeg ind i en, der limper +80-85% af deres hænder og MEGET sjældent raiser. Jeg er bange for at være for agg. mod dem, da de også tit caller mange bullets med marginale hænder. Samtidig skyder de ligeså snart man checker til dem. Det lyder selvfølgelig logisk, at man bare skal tightne op, men det bliver jo også for let at gennemskue, og jeg vil helst ikke checke for meget PF, da de så får position billigt i mange hænder. Hvis du skulle sætte en PFR-range mod dem, når de limper ind, hvad skulle den så være?
2. Typer, der til gengæld raiser 80-90% af deres knapper. Jeg har lidt svært ved at finde min rigtige 3bet range.
Re 1:
Den indlysende justering mod calling stations er at
- valuetowne dem
- undlade at bluffe dem
- raise hænder preflop som laver gode top par (gode esser, konger, damer)
Når de f.eks. limper ind fra SB så checker vi bare 62o bag. Ingen grund til at være blive fancy -- vi freeroller, da vi jo havde foldet til et raise.
Re 2:
Det kommer lidt an på hvor meget de kalder og 4better.
Jørn