Hey PN.
Sparegrisen har fået klø denne sommer, og da jeg igen har været ude og bestille ferie mangler jeg nu $$'s.
Det er ikke med min gode vilje at det er med 100% MU jeg sælger BAP, men sådan bliver det nu engang.
Her er planen der skal fylde jeres, og min egen sparegris op igen.
Der vil blive spille 45mands og 180mands turbo sng's på PokerStars.
Vi starter med en bankroll på $250, og der vil fortrinsvis blive spillet $7 45mands, og $8 180mands, dog krydret med lidt $3.50 45mands.
Ryger rullen under $100 må der kun spilles $3.50 45mands indtil rullen er over $150 igen.
BAP'en løber i denne omgang én uge, altså fra idag til den 14/7. Der optjenes cake i denne BAP, hvor backers vil have førsteret til anparter til næste sng projekt jeg laver, i starten af august. Denne førsteret gælder også, selvom vi laver overskud.
Jeg er vindende på både 45mands og 180mands på stars.
Dealen er 50-50 efter stakeback.
Rail bliver i en tråd, hvor der vil blive bumpet før, og efter hver session, hvor jeg skriver antal spillede sng's, og +/-. Der vil så være samlet oversigt i OP.
Backers er velkomne til at få min msn/facebook, hvor man kan kigge med.
Der er altså 10 anparter til salg af $25 stykket.
Anparter :
officialpokerrankings.com/pokerstars/Viggow/poker/results/33A1E24641E8465AA9411DA7EC043EB5.html?t=2
www.sharkscope.com/?username=Viggow&network=pokerstars&searchtype=SNGO
Er der kommentarer til BAP'en, dealen, måden den er sat op på, så fyr løs.
Viggo
Viggos 100%MU SNG BAP
Mht til volume, regner jeg med et sted mellem 150-200 sng's, men det er svært at sige.
Hvis fordelingen er til forhandling vil jeg godt spytte 50% i.
Men så skal det være 60/40 evt. lidt bonus hvis det kører for dig.
Okay, selvom jeg ikke er enig, hører jeg hvad i siger.
Hvad siger i så til - overskud op til $200 bliver delt 60-40 backers favør. Alt overskud over $200 bliver delt 50-50. så hvis vi f.eks laver $340 i overskud, bliver de første 200 delt 60-40 til jer, og de sidste $140 bliver delt 50-50?
True true kris :).
Du ville ikke være med til den deal jeg foreslog der?
Hvis det får dig til at tage 50% kan vi godt sige 60-40 all the way.
Du skylder stadig fra SCOOP - og så bør du straffe for at stinke max til at indsætte links :)
Jeg vil godt tage 50% med 60/40.
Crusher du dem, finder vi som sagt på lidt ekstra.
Shipper 125
Ja, håber at kunne rette op på SCOOP katastrofen :). Det med links lærer jeg nok aldrig.
Du er på for 5 anparter mate :). tak for støtten.