Vil du spille 100k guaranteed?

#1| 0

Sagen er den, at jeg grinder en del 6max FL på Absolute Poker. Det får man bonus point for som kan byttes til turnerings buyins. Problemet er bare, at jeg ikke er skide god til tourney poker.

Er der nogen der ved en praktisk nem måde, at få en til at spille på mine vegne? Og i givet fald har du lyst til at spille 100k guaranteed hver anden lørdag på Abs poker? (vi splitter self eventuelle præmiepenge med en eller anden procent-fordeling.)

21-08-2006 01:09 #2| 0

Jeg er klar ^^ Jeg spiller selv altid de 2 215$ og er blevet 20 og 33 i den 100K - det er den 50$ rebuy, der kørte på expekt, dengang de var med i prima netværket ikke?

21-08-2006 01:15 #3| 0

Buyin er 200+16. Jeg ved ikke hvor mange der plejer at være med, og om der plejer at være overlay

Hvis der er en måde hvor du kan spille den for mig uden at jeg skal af med mit login og kodeord, har vi en aftale. (Jeg kan bare ikke lige se hvordan det skulle lade sig gøre uden at mødes i den virkelige verden)

21-08-2006 01:17 #4| 0

Som du siger der selv. Det kan ikke lade sig gøre.

Det er i øvrigt heller ikke tilladt.

Den bedste løsning ville nok være at få en ok tour spiller til at mødes hos dig privat, så han/hun kan give dig gode råd mens DU spiller. Så er det ikke ulovligt.

21-08-2006 01:18 #5| 0

Spiller dem da gerne for dig.. :)

men man kan ikke sende point hos AP..

21-08-2006 01:31 #6| 0

@ravenDK

Ok havde nok regnet med at det ikke var sådan lige at fikse. Bare skide frustrerende at jeg ikke får brugt mine point...

Er det noget med at der er maskiner i DPF hvor man kan komme og spille tourneys?? Måske det kunne ordnes der?

Til alle der har skrevet en PM: Den første der har en ide til hvordan vi klarer det uden kodeord har en aftale på lørdag kl 22:30 på abs poker.

21-08-2006 01:41 #7| 0

>Er det noget med at der er maskiner i DPF hvor man kan komme og spille tourneys?? Måske det kunne ordnes der?

Man kan sagtens spille der. Koster 50kr for en aften mener jeg. Man kan have sin egen bærbar med - så koster det ikke noget.
Men det er jo mest lavet til live tours - og om lørdagen er der godt fyldt.

Vil evt anbefale dig at tage med til DPFs onsdags workshops i turneringspoker. Efter 1-2 gange kan du selv forvandle dine points til $. Måske ikke så godt som en af de bedste tour spillere, men så har du da nemmere ved det.

Er frisk på at spille en tour sammen med dig en lørdag hos dig. Min spillestil er at vente på de gode hænder - så ved ikke om det tilføre dig noget. Giver mig overskud i mit eget spil. 200$ er over mit limit.

21-08-2006 11:00 #8| 0

Jeg kan umiddelbart se tre løsningsmodeller, som kunne virke;

1) Find en person du kan stole på ikke ripper din konto og lad ham spille (oplagt men formentlig allerede dømt ude)

2) Tøm din konto muligvis undtaget et symbolsk beløb, skift password og send turneyspiller en meddelelse om at han kan spille, efter turneringen skiftes password atter og kontoen reloades.

3) turneyspiller opretter en tom konto og overlader dig passwordet som du ændrer. Når du har spillet en uge flytter du dine penge over på den tomme konto (evt via neteller) og spiller videre herfra. Du ændrer password på din "gamle" konto og sender det til turneyspiller som så har en tom konto med nogen points at spille turneringer for. Når ugen er gået byttes der konto igen, på den måde vil turneyspiller aldrig have adgang til dine penge (undtaget naturligvis eventuelle gevinster, så på etellerandet niveau skal han nok være til at stole på) men kun de points der er akkumuleret over den sidste uge.

Er ikke selv helt sikker på om ikke mulighed 3) er lidt i en gråzone ifht om det er i overensstemmelse med absolute''s terms og conditions. Desuden skal der helst findes en gratis løsning til at flytte pengene imellem spillerne, en sideeffekt kunne være dobbelt reload bonus og en hob neteller points.

PS en fjerde mulighed er selvfølgelig at du spiller turneringerne selv, det vil klart være det enkleste

21-08-2006 11:56 #9| 0

Altså...

Hvis man ikke spiller kan man aldrig lære det. Det er bare med at komme i gang. Læs en bog om turneringspoker og følg den. Så går det ikke helt galt. Tror du vil opdage at tureringspoker er en del sjovere end cashgame når først præmierne er inden for rækkevidde og blinds er forholdsvis høje....

Mvh Henrik

21-08-2006 13:36 #10| 0

Tak for svarene drenge..

@ BombJack
2) er da vist ret brugbar.

@LilBabs
Problemet er netop at jeg synes turneringspoker er RØV kedeligt... Men det kunne være jeg skulle give det et skud da jeg sådan set har læst HOH 1+2

21-08-2006 13:55 #11| 0

@Holch

Pas med med hvad du vælger! Hvis sitet kører med en nogenlunde intelligent anti-snyde-software er det let at finde ud af det bryder T&C.

Kontoen bliver tømt, der bliver skiftet password, der bliver logget ind fra anden ipadresse og spillet et spil der normalt aldrig spilles, og derefter bliver password ændret og konto fyldt med $$$ igen, og der spilles sansynligvis igen fra samme ip som før passwordskift.

Ved ikke om sitet tjekker for disse ting, men bare pas på at du ikke får din konto spærret ikk....

21-08-2006 14:19 #12| 0

Find en som kan komme hjem til dig en lørdag eller omvendt. Det er det nemmeste. Ellers lav en aftale med en om at I kan mødes ude i forbundet. Kommer du i god tid lørdag er det min klare erfaring at der er computere ledige. Ellers kan man vel ringe ud og reservere en...?

Jeg kan i øvrigt slet ikke sætte mig ind i at man som pokerspiller kan synes tours er kedelige.

25-08-2006 22:47 #13| 0

Hvad med at Holch sætter en pc op og får en til at fjernstyre den via vnc remoteadmin eller noget andet(fjernsupportinvitation via messenger) så burde det ikke være et problem.

25-08-2006 22:56 #14| 0

Nu har du naturligvis heller ikke været her så længe, men jeg tror nu at jeg godt ville overlade mit password til flere af pn brugerne, der er sq en del seriøse folk herinde, som aldrig ville finde på at snyde dig

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar