TV2 laver svans i den...
De kan ikke lide, at så mange stemmer på Allan Simonsen uden at man ser programmet, så derfor har de i aften ændret koderne.
Det er ikke længere "ALS", der gælder. Nu har hvert par fået et nummer i stedet.
Jeg tror, at det er par 3, der er Allan Simonsen, men dobbeltcheck det lige...
TV2 og Jens Werner skal da ikke vinde på sådan et luskemove, så det er en servicemeddelelse til dem, der normalt vil stemme på Allan Simonsen :)
Service announcement: Allan Simonsen er i dag 22/11 "par2"
Havde lige stemt ALS, men den skrev den var inaktiv, så tak for update :)
Boykot TV2, magen til svineri skal man lede længe efter! Par3 til 1234!
Er fuldstændig ligeglad med programmet, men det er vel fair nok at de ændrer på det, så man får stemmer, fra dem der rent faktisk ser programmet.
Til gengæld tror jeg det spreder sig så hurtigt, at det ikke får nogen effekt. :-)
Buub skrev:
Er fuldstændig ligeglad med programmet, men det er vel fair nok at de ændrer på det, så man får stemmer, fra dem der rent faktisk ser programmet.
Til gengæld tror jeg det spreder sig så hurtigt, at det ikke får nogen effekt. :-)
Fair at arrangøren af en konkurrence ændrer i regelsættet undervejs, fordi en deltager måske går hen og vinder?
Fair at favorisere nogle af deltagerne over andre og ændre reglerne for deres skyld?
Det er ikke mit begreb af fairness... Så må de ændre reglerne til næste gang, de laver en konkurrence... Man ser da heller ikke DBU gå ind i Superligaen og sige, at kampe på Sjælland kun giver 2 points for sejr for at favorisere de jyske hold midt under turneringen?
At ændre reglerne undervejs for at favorisere bestemte er da det mest unfair, man kan gøre??
Har aldrig set det .. har aldrig stemt ..
Det har jeg idag! :)
Hvis det er meningen at den bedste danser skal vinde, mener jeg bestemt at det er okay at opdatere regelsættet, hvis det bliver groft udnyttet, hvilket det i tv2s optik gør.
Det er ret sørgeligt, at det får folk op af stolen, at Allan hele tiden går videre. Det er mindst ligeså sørgeligt, at det får jer andre op af stolen, at han risikerer at ryge ud.
@Buub
Det bliver vi nok ikke enige om... Jeg synes, at det er det absolut mest unfair, man i en konkurrence kan gøre...
Det kan i ekstreme tilfælde være okay at ændre reglerne, hvis der er en fejl i dem (selv der vil jeg være tilbageholdende med at synes, at det er i orden - konkurrencen er jo i gang)... Men ikke for at favorisere bestemte deltagere, hvilket de effektivt gør (og indrømmer at gøre)!
Det fjerner da enhver integritet og konkurrenceelement...
Jeg ser heller ikke Vild Med Dans, men jeg synes, at den løsning fordi de ikke kan lide den person, der er ved at vinde, er dybt grotesk...
Micebulldogs skrev:
Samme her!
8)
Holstt skrev:Micebulldogs skrev:
Samme her!
8)
Også første gang her!
Første gang jeg stemmer, ser og better på vmd
Jeg har nu set det med egne øjne: Allan kan ikke danse!
Men stemmer på ham sendt afsted alligevel.
8)
Det er fandma det bedste tv. Lææææænge!!!!
Og Claudia min dejlige sexkilling har bare at blive rask...
Buub skrev:Hvis det var det så burde det kun være dommerne der afgjorde hvem der gik videre. Og det gider ingen se. Så kan man ligeså godt tage ud i Greve Hallen lørdag formiddag og se dansekonkurrencer.
Hvis det er meningen at den bedste danser skal vinde, mener jeg bestemt at det er okay at opdatere regelsættet, hvis det bliver groft udnyttet, hvilket det i tv2s optik gør.
Programmet hedder Vild Med Dans, ikke Bedst Til Dans. -Det er der iøvrigt et glimrende program som hedder på DK4, til de danseliderlige.
Gik Allan videre. Sendt 5 smser uden bekræftsigelse
@Ever-young
Ja, og det uden omdans. Så TV2 må finde på noget nyt til næste gang...
Lad mig sige det pænt. Man har muligvis misforstået satiren i dette stunt en anelse, hvis man bliver indigneret over, at TV2 ændrer reglerne undervejs.
Hvis man skulle følge logikken helt i de sms-koder, så skulle det ikke være ALS, men ASS til 1234. Mon TV2 ændrer til dette i næste uge, hvor de kan se, det er ved at gå af røven til med deres plan :|
Hvad hvis man har stukket ud på Alan Simonsen?
Er det så pengene tilbage, fra diverse bookies?
Jeg mener at ændre reglerne midt i kampen? Det svar til at FC Barcelona, starter næste kamp med -2 mål, fem minutter i kampen, for at gøre det mere fair for modstanderen.
- Siger du det, fordi du selv vil være dommer?
- Nej! Det kan jeg lige love dig. Det kommer aldrig til at ske. Jeg skal ikke sidde der med en træpæl oppe i røven på direkte TV. Og jeg siger det lige igen: Jeg skal ALDRIG være dommer i Vild med dans
Min understregning: TOTALT rammende beskrivelse! 8)
Magneto skrev:
Jeg mener at ændre reglerne midt i kampen? Det svar til at FC Barcelona, starter næste kamp med -2 mål, fem minutter i kampen, for at gøre det mere fair for modstanderen.
Hvad er det for regler, der er ændret? Er en anden sms-kode, som i øvrigt bliver vist på fjernsynet en regelændring? OMG!!
clrawe skrev:Magneto skrev:
Hvad er det for regler, der er ændret? Er en anden sms-kode, som i øvrigt bliver vist på fjernsynet en regelændring? OMG!!
Ændret til max 5 sms stemmer, så ret vigtig regelændring :)
Få jer nu et liv fremfor at gå så meget op i et program der sendes om aftenen på en Fredag!
Guldmageren skrev:
Få jer nu et liv fremfor at gå så meget op i et program der sendes om aftenen på en Fredag!
Fedt sagt af manden der går op i hvad folk skriver i et online forum :D
DoubleAcesDK skrev:Guldmageren skrev:
Fedt sagt af manden der går op i hvad folk skriver i et online forum :D
lol - og så ovenikøbet går ind på en tråd, der fint omtaler emnet.
Meget svært at undgå idag, da Vild Med Dans er på alle sociale medier.
Utroligt trættende at se på for dem, som absolut ingen interesse har i det lort :D
Hvis de vil af med Allan Simonsen, kan de vel bare få Jens Okking til at skyde ham fra toppen af rigshospitalet ;)
Vær klar til at ændre titel
Lav nu den overskrift om. Ellers er det Uffe, man stemmer på!!
Hvorfor bumper I den så? Det var jo i sidste uge...
Kan da ikke bebrejde min overskrift, når jeg ikke ser det...
FFS var lige ved at stemme på par 3
... fik dog sendt par4 - 5 gange naturligvis :-)
... er det for meget forlangt, at du konstant er på PN Zorro for at rette en evt. fejl i en overskrift :-)
Er med på det Zorro - det var ironisk :-)
... ved godt ironi nogen gange sutter på skrift.
TV2 er squ glade for Allan og den hype. De tjener jo kassen på alle jeres stemmer.
@chmpen
TV2 tjener i omegnen af 1%-5% af hver SMS stemme. Har tidligere regnet ud, at 1.000.000 stemmer på Allan indtægtsmæssigt svarer til to reklamespots af 30 sekunder i primetime.
Tv2 omtaler selv Allan i Nyhederne. No way de ønsker ham ude. SMS-ændringen ligner et klasse mediestunt fra deres side. 5 kr. pr. sms, og de får flere end nogensinde.
WP
Edit: Og endnu mere omtale, hvilket (jf. posten ovenfor) nok er mere værd.
Hmm, havde læst et andet sted om de berygtede 1% - 5% ... men nu ligner det snarere 20% ... så er vi oppe på 8 reklamespots af 30 sekunder (under forudsætning af, at Allan genererer 1.000.000 ekstra stemmer) ... en ren guldgrube :-)
Sgu da ligemeget... Det er en one time happening... Og der er så få udsendelser tilbage...
Tror ikke, at det er de millioner (som det sikkert ikke engang bliver til), der er altafgørende... Og hvis det er, så who cares... Nu skal Allan bare vinde i år, og så er folk nok ligeglade igen næste år...
En lille "sjov" tanke:
- Kigger man på dommernes points til Allan, så ligger han ikke langt fra, hvor de andre lå, da de startede i program 1.
Det er dommerne jo tydeligvis enige i.
- Derudover forbedrer han sig igennem programrækken.
Det er dommerne også enige i.
Derfor:
Bliver Allan den første, som TV2 inviterer til at forsvare sit mesterskab året efter? Han ligger jo på det rigtige niveau og de ved, at han vil arbejde hårdt for det :D
han vinder!
Hvilket odds er efterhånden det højeste man kan få på allan simonsen som vinder, og hvor kan man spille det henne?
Har været inde og tjekke på Danske Spil, men kunne ikke se en mulighed for at spille på det der.
Risikoen for, at han kommer i omdans, når der kun er ét par, der går direkte videre er dog rimeligt stor... Så der skal folk stemme på ham to gange... Men det gør folk vel også :)
Fordi stemmefordelingen fra dommerne:
Par 1 = 3 points
Par 2 = 2 points
Allan = 1 point
Seerne:
Allan = 3 points
XXXXX = 2 points
XXXXX = 1 point
Allan ender på 4 points, og hvis det par, som dommerne har peget på som det bedste også er det par, som seerne stemmer næstmest på, så ender de på 5 points, og så skal Allan for første gang i omdans (det er forudsat at reglerne stadig er de samme med 3 par tilbage).
Det må anses at være ret sandsynligt scenarie. Allan kan kun være bedst, hvis seerne mener stik modsat af dommerne og i så fald er de kun lige alle sammen (afgør seerne så tiebreaken eller?)
Det er en lille detalje, da det så er seerne, der skal stemme igen, men alligevel værd at huske på :)
My bad. havde ikke set overskriften var rettet :)
bye bye Allan. Skulle have smidt hele rullen på de ikke vandt til 2,75 i bagklogskabens lys :D
Jeg er ikke typen der tror på konspirationsteorier eller noget, men jeg tror seriøst tv2 har snydt. Jeg håber eb.dk kigger tv2 efter i sømmene.
Det lyder ihvertfald utroligt, hvis hypen med stemmer pludselig er død.. Mon ikke bare TV2 ikke ville tabe ansigt.
MrKjaer skrev:
Jeg er ikke typen der tror på konspirationsteorier eller noget, men jeg tror seriøst tv2 har snydt. Jeg håber eb.dk kigger tv2 efter i sømmene.
Nu skal vi også være realistiske.
Springet fra 2 til 3 ved dommerstemmerne vil jo blive større og større. Jeg ved ikke om den 1-2-3 model der er vist længere oppe er den rigtige. i så fald holder min teori med dommerstemmerne self ikke.
77
73
39
Mht sms stemmerne er der kun 3 par tilbage, og det er derfor 2 mod Allan. i starten var det Allans stemmer mod 9 par. De 9 par udgjorde, lad os sige 1.000.000 stemmer. Jo flere par der røg ud jo flere stemmer ville de resterende par få, og derfor indhente Allan. til sidst ville de 2 resterende par få fordelt alle sms stemmerne der ikke gik til Allan. i forhold til det kæmpe forspring de havde fra dommerne var resultatet nok fuldstændigt legit
Jens Werner bitch-slapper de overgearede Monte Carlo drenge og hele deres slæng ud af VMD - (det viste sig vel nærmest, at de der troede, at de kæmpede en ædel sag, blot var en flok medløbere, der stille fusede ud!) ...og min datter er glad :-)
zuller skrev:
Jens Werner bitch-slapper de overgearede Monte Carlo drenge og hele deres slæng ud af VMD - (det viste sig vel nærmest, at de der troede, at de kæmpede en ædel sag, blot var en flok medløbere, der stille fusede ud!) ...og min datter er glad :-)
Øh nej. læs #75 igen
zuller skrev:
Yes, Jens Werner owner da alle dage Monte Carlo-drengene. Hvad er du, 80? Og din datter på 60 er glad? :)
zuller skrev:
Læste det først som æsel sæd og grinte vildt .. så læste jeg det igen og var lidt sådan ligeglad :)
Men så prøvede jeg at sige "Ædel sag" mange gange og hurtigt efter hinanden og så blev det til "Æsel sæd" og så grinte jeg lidt igen.
PBaek skrev:zuller skrev:
Yes, Jens Werner owner da alle dage Monte Carlo-drengene. Hvad er du, 80? Og din datter på 60 er glad? :)
Ouch, var det dit bedste comeback :-) Eller følte du dig blot truffet på en måde?!
Micebulldogs skrev:zuller skrev:
Læste det først som æsel sæd og grinte vildt .. så læste jeg det igen og var lidt sådan ligeglad :)
Men så prøvede jeg at sige "Ædel sag" mange gange og hurtigt efter hinanden og så blev det til "Æsel sæd" og så grinte jeg lidt igen.
Gik først op for mig der ikke stod Æsel sæd, efter jeg læste din besked! lol
zuller skrev:PBaek skrev:zuller skrev:
Ouch, var det dit bedste comeback :-) Eller følte du dig blot truffet på en måde?!
Hvis man synes Jens Werner er in og Monte Carlo er out, har man vist nået en alder hvor man skal begynde at overveje om det kan betale sig at fylde benzintanken helt op. Just sayin :-)
PBaek skrev:zuller skrev:PBaek skrev:zuller skrev:
Hvis man synes Jens Werner er in og Monte Carlo er out, har man vist nået en alder hvor man skal begynde at overveje om det kan betale sig at fylde benzintanken helt op. Just sayin :-)
Nah, nu har du spillet alderskortet to gange - det er vist ikke en af de kreative efterskoler du går på :-) Og hvis du virkelig tror, at nogle i den virkelige verden synes Jens Werner er sej, så burde du nok ha' en eftersidning. Men derfor kan Monte Carlo jo godt hænge folk langt ud af halsen....!
Hansfisk skrev:
My bad. havde ikke set overskriften var rettet :)
Det er faktisk heller ikke mig, der har rettet den... Jeg var ikke rigtig på PN i går aftes... Så tak til PN Headquarters for at hjælpe med opdateringen :)
(selvom det så ikke hjalp Allan nok :( )
Får man ikke normalt en bekræftelse på SMS fra 1234 at man har stemt på Allan?
Edit: sms'en er kommet!
Alle dem der siger at det okay at lave reglerne om.
Det vil sige vis i har 5k på barcelona til og slå real.
Og så når kampen går igang så siger det spanske fodbold forbund
at barcelona kun må spille med 8 mand mod reals 11..
Jeg ville være ret træt af mit odds ja..
Og ja det er det sammen som tv2 har gjort.
Det er sgu ikke nemt for Allan, når han kun må spille med 8 mand, nej.
AKL2 skrev:
100% det samme
kris_rem skrev:AKL2 skrev:
100% det samme
Jeg ved ikke om du er ironisk, men det er faktisk det samme. Hvis man spiller på Allan ud fra den præmis, at der er mange der vil stemme på ham mere end de fem gange, og der pludselig bliver lavet en regel om, at man kun kan stemme fem gange, så er præmissen blevet ændret. Ligesom hvis Barca kun måtte spille med otte mand. De har nemlig ikke de samme forudsætninger for at vinde, som før.
Det ikke fordi jeg synes det var okay var mere for og vise for klamme tv2 er.
Var mere for og sætte det op så alle fattet det ikke var okay og lave om i reglerne..
MrKjaer skrev:kris_rem skrev:AKL2 skrev:
100% det samme
Jeg ved ikke om du er ironisk, men det er faktisk det samme. Hvis man spiller på Allan ud fra den præmis, at der er mange der vil stemme på ham mere end de fem gange, og der pludselig bliver lavet en regel om, at man kun kan stemme fem gange, så er præmissen blevet ændret. Ligesom hvis Barca kun måtte spille med otte mand. De har nemlig ikke de samme forudsætninger for at vinde, som før.
Real reglen er jo uretfærdig - hvori består det uretfærdige, at alle får en ny SMS kode?
kris_rem skrev:MrKjaer skrev:kris_rem skrev:AKL2 skrev:
100% det samme
Real reglen er jo uretfærdig - hvori består det uretfærdige, at alle får en ny SMS kode?
Tror ikke at det er den ændrede kode der bliver anfægtet, mere at man kun kan stemme 5 gange.
peller skrev:kris_rem skrev:MrKjaer skrev:kris_rem skrev:AKL2 skrev:
100% det samme
Tror ikke at det er den ændrede kode der bliver anfægtet, mere at man kun kan stemme 5 gange.
Men det er jo stadig ikke det samme. Skulle Real-Barcelona eksemplet overføres til Vild med Dans, ville det svare til, at Allan Simonsen kun måtte danse med 8 tæer.
@SørenSnegl
I fodbold kan 11 mand og træneren på hvert hold og fansene påvirke resultatet. I vild med dans er sporten sat sådan sammen, at det er danseren og stemmerne der påvirker resultatet. Er vi enige så langt? Hvis tilskuerne pludselig får forbud mod at komme på stadion eller der bliver sat en lydbegrænser op, så de ikke kan råbe så højt, fjernes hjemmebanefordelen eller i hvert fald bliver den formindsket, og så ændres oddset højst sandsynligt og præmissen ændres. Det samme hvis barcalona kun kan spille med 10 mand.
Det samme sker hvis enten allan brækker en tå og ikke kan danse så godt, eller at tilhængerene (i det her tilfælde på sms) kun kan stemme så og så mange gange. Altså i min optik nøjagtig samme, rent principielt. (lidt farfetched, i know ;o))
Er jeg den eneste der blev snydt af at der ikke var omdans.
det var meget sent jeg fandt ud af at der ikke var omdans og fik stemt i sidste øjeblik,
bagefter kan jeg se at min stemme blev registret kl 01.09.
Hvis jeg ikke var den eneste, kunne man formode at der var flere stemmer på AS til sidst i afstemningen end først.
Nu ved jeg ikke hvordan de regnede min stemme med når de først har den efter programmet men har de brugt statistik tror jeg at de har brugt de forkerte forudsætninger.
Læg da tallene frem så jeg ikke føler mig snydt eller giv mig min 5er tilbage.